cinniz123 schreef:Zijn er dames die na een negatieve ervaring wel een positieve ervaring met de kyleena hebben?
Heb mirena gehad maar ben 9 mnd lang alleen maar aan t vloeien geweest dus eruit laten halen en toen over op koper.
Menstruatie was een ramp maar beter als zwanger worden.
Niet dus want heb nu een spiraalbaby rond kruipen.
Ik wil een kyleena gaan proberen omdat mijn menstruaties echt verschrikkelijk zijn.
Ik ben zo erg ongesteld dat ik de eerste 3 dagen binnen 1 tot 1,5 uur doorlek op een super tampon en maandverband en tot dag 9 vloei.
Ik heb een hele vervelende druk op mn onderkantje staan de eerste paar dagen en s’nachts eruit voor de kinderen is gegarandeerd een bloedspoor.
Ook ben ik een monster een aantal dagen voor ik ongesteld word.
Ik had hormonen afgezworen maar dit schiet ook niet op want ik moet gewoon rekening houden met wat ik doe als ik ongesteld ga worden.
Als de kyleena niet werkt ga ik waars voor novasure maar ergens vind ik dat weer een beetje een eng idee.
Ik neem overigens geen spiraal tegen zwangerschap want dat is wel gebleken dat het bij heel veel dames fout gaat maar puur vanwege de menstruatie.
Ik heb 2,5 jaar terug een milena laten plaatsen alleen is dit verkeerd gegaan. Deze heeft mijn baarmoederwand doorboord en die is een week later na een toch-wel-spoed-operatie uit mijn buikholte gevist. Verdere details zal ik jullie besparen. 
Inmiddels een halfjaar voorzien van een kyleena en ben er zeer over te spreken. Geen klachten, moodswings of ander hormonaal gedoe what so ever.