C_arola schreef:Laten jullie de conditioner in het haar zitten als een leave in of wassen jullie deze er weer uit?
Ik laat hem even intrekken, dan borstel ik mijn haar en dan uitspoelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Troi: krullend haar heeft juist behoefte aan olie achtige producten en heeft over het algemeen de neiging juist droog ipv snel vet te zijn. Ik denk dus dat jij een heel ander haartype hebt en vraag me dus af of je wat hebt aan de tips van bvb de Curly girl methode pagina. Die zijn vooral gericht op de droge structuur van krullend haar en zullen jouw haar -denk ik- dus juist vetter maken.
Aranel schreef:Troi: krullend haar heeft juist behoefte aan olie achtige producten en heeft over het algemeen de neiging juist droog ipv snel vet te zijn. Ik denk dus dat jij een heel ander haartype hebt en vraag me dus af of je wat hebt aan de tips van bvb de Curly girl methode pagina. Die zijn vooral gericht op de droge structuur van krullend haar en zullen jouw haar -denk ik- dus juist vetter maken.
xxxmh schreef:Ik heb nu de 1e keer de girly curl methode gedaan. Zie nu nog weinig verschil behalve dat het heel zacht is.
Heb de final wash gedaan met mijn shampoo die ik altijd gebruikte (inecto kokos) en daarna masker van andrelon kokos en de conitioner van action. Mouse, creme en gel aangebracht. Nog niet heel veel van elk want wil eerst weten hoe dit uitpakt.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.[ [url=m/sFlq0n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dezelfde dacht ik als een andere bokker in dit topic. Wil het graag niet al te duur en te koop in winkels dichtbij huis.
C_arola schreef:xxxmh schreef:Ik heb nu de 1e keer de girly curl methode gedaan. Zie nu nog weinig verschil behalve dat het heel zacht is.
Heb de final wash gedaan met mijn shampoo die ik altijd gebruikte (inecto kokos) en daarna masker van andrelon kokos en de conitioner van action. Mouse, creme en gel aangebracht. Nog niet heel veel van elk want wil eerst weten hoe dit uitpakt.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.[ [url=m/sFlq0n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dezelfde dacht ik als een andere bokker in dit topic. Wil het graag niet al te duur en te koop in winkels dichtbij huis.
Zijn deze wel parabenen, siliconen en alcohol vrij? Ik dacht dat Andrelon wel parabenen en siliconen gebruikt.
Mondy schreef:Zoek je iets specifiek mbt de leave in ?
xxxmh schreef:C_arola schreef:Zijn deze wel parabenen, siliconen en alcohol vrij? Ik dacht dat Andrelon wel parabenen en siliconen gebruikt.
Jaa volgens de facebook wel. Staat een heel bestand met allemaal producten die cg vriendelijk zijn.