Ik heb toen uiteindelijl ook twee weken verblijfskatheter gehad, overigens moest ik sowieso in het ziekenhuis blijven toen vanwege hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking. Maar na die twee weken ging het wel weer een stuk beter, al waren de eerste paar keren plassen nog wel moeizaam. En nu 2 jaar later gaat het nog regelmatig moeizaam, maar niet meer zodanig dat blaas enorm vol zit.
Hopelijk doet het je goed, even rust, geen zorgen dat katheteriseren niet wil lukken en geen mensen aan je lijf. En dat inderdaad de ontsteking weg is.
Enne, je hoeft je er echt niet voor te schamen.
 Je mag me ook altijd een pb sturen.

Weet ook niet zo goed of het mogelijk is.. Nouja ik weet dat je gewoon kunt sporten hiermee, maar met m'n kleding, stel dat het niet lukt en als het niet lukt is de kans dat er vragen komen wel groot, ga ik dan een smoes ophangen, of vertel ik wel wat er is.. Lastig! Is maar één iemand en vertrouw haar wel, kans op doorvertellen is 0, ze begeleid me met sporten.. Dus misschien ook niet verstandig om helemaal niks te vertellen.                                                         

Fietsen ging dan weer prima. Maar daarna deed het wel flink pijn, ook zo erg het gevoel dat ik moest plassen.. En ook wel een beetje onzekerheid, nouja erg veel onzekerheid. Hopelijk volgende week beter, dan heb ik 'm ook al wat langer en miss wat meer gewend. 
  Paar keer naar de wc gegaan om flink te balen en te voorkomen dat ik daar keihard ging janken. Top. Stond echt op het punt om te zeggen dat ik volgende week niet kom. Maargoed ondertussen alweer een beetje bijgekomen en ga volgende week gewoon weer