Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Prachtige tekst. Ben gelijk emo...
Hebben jullie trouwens dat jullie altijd meerdere apparaten aan hebben staan? Ik heb altijd de radio of tv aan terwijl ik op mijn laptop/ipad zit. Ik kan er gewoon niet tegen dat het stil is om mij heen. Terwijl als je vraagt welke muziek was erop of welk tv programma? Geen idee. Maar als er iets op staat waar ik geen ruk aan vind kan ik mee zelf ontzetten ergeren.
Geen idee meer waar ik het opgepikt had. Maar klopt het dat ADD met dyscalculie of dyslexie komt?
Ik heb zelf dyscalculie. Bedrijfsadministratie was drama. Krijg je 1 a4tje vol met tekst en cijfers en dan onderaan de pagina 1 vraag. Maakt dit bedrijf winst of verlies? Janken. Docent helemaal overstuurd. Hadden ze geen idee van. Toen onderstreepte de docent de cijfers die ik nodig had en kreeg ik de formules die ik nodig had. En zelfs toen haalde ik het met hakken over de sloot.
chamion schreef:Opruimen? Ben je gek! Ik ruim pas op als ik mensen over de vloer krijg, als ik geen schone vaat meer heb of als ik geen schone kleren meer heb..... En ga vooral niet zelf aan de slag want ik weet exact te vinden wat ik zoek in die stapels. Als het netjes in de kasten zit wordt ik onrustig, ik vind mijn omgeving dan levensloos.
Angeliquee18 schreef:Ik ben heel goed in boos worden!![]()
Altijd te heftig, en te snel.
En achteraf denk ik tja.. was het nodig? Nee.
Soms weet ik ook erna helemaal niet meer waarom ik boos was.
Bijvoorbeeld vanmiddag, iemand had wat tegen mij gezegd dat vriendlief iets over mij had gezegd.
Ik bel dan, ( gelijk ) op, en begin met "wat ben jij een ongelofelijke l*l )
Maar, op dat moment kan ik ook niet vertellen waarom dat dus is.
Vriendlief kwaad uiteraard, begreeep er niks van.
Maar op dat moment ben ik zo boos, dat ik dit ook niet normaal kan vertellen.
Later als ik afgekoeld ben, denk ik ja het valt ook best mee.
Ik heb dat ook met alles, ik kan niet normaal zeggen dat ik iets vervelend vind.
Eigenlijk ben ik er dan gelijk klaar mee.
marley93 schreef:Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is het volgende: hoe ging het bij jullie toen jullie hiermee bij de HA kwamen? Of het nu vanuit jezelf kwam of het vermoeden juist door iemand anders werd uitgesproken. Welke stappen volgen er na zo'n HA-afspraak?
Vet verhaal geworden, sorry.