SweetVanille schreef:Damned schreef:Neen, nooit. Waarom zou je het wel doen? (dragen van een broekje)
Dan schuren je bovenbenen niet tegen elkaar (Bij wat bredere bovenbenen), en je hebt altijd zekerheid, mocht de wind je jurkje omhoogwaaien, of je bukt even te ver...
Vind het ideaal. Dan wel zo'n kort broekje van leggingstof, liefst zelfde kleur van het jurkje.
Och, als ik iets te diep buk heeft een gelukkige vent weer een leuke dag gehad.
Heb daar nooit zo'n moeite mee.
.
maar het geeft niet, dit is ook interessant met veel goede tips!!!
Heel fijn voor jullie dat je het je niet hoeft aan te trekken, maar als ik ook maar een halve dag rondloop met een jurkje of rok (of een te korte short) zonder iets onder aan, dan liggen mijn bovenbenen helemaal open. Van een kwartiertje in een jurk zonder short krijg ik al verschrikkelijke uitslag en als ik het een hele dag doe, dan kan ik 's avonds wel janken van de pijn. En dan kan ik zeker een week Bepanthol smeren tegen de pijn en wondjes/uitslag voordat ik weer met blote benen buiten kan komen. Maakt niet uit hoeveel ik afval, het gaat nooit weg. En het is ook echt niet dat mijn bovenbenen zo dik zijn of dat ik me schaam om mijn benen. Dat mensen mijn ondergoed zien, is het minste van mijn zorgen, maar ik kan gewoon niet in de hitte komen met blote benen zonder dat ik 's avonds een mijnenveld aan eczeem/schuurplekken heb. Het is gewoon hoe ik gebouwd ben. Beetje jammer dat het bij sommige mensen aan inlevingsvermogen ontbreekt.