Het is dus nu op kinlengte: met krullen en zonder hoofdpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maras schreef:Het is ook wel een beetje " not done" om op oudere leeftijd nog lang haar te hebben. Op dit moment heb ik nog half lang haar, meestal opgestoken naar mijn werk, thuis en bij de paarden met een elastiek op een staartje. Het is nog niet grijs maar ik nader de 50 dus dat zal niet heel lang meer duren. Verven is geen optie wegens allergie daarvoor. Maar dan weet ik dus niet zo goed wat voor een kapsel ik dan moet nemen. Ik lees hier dat men een grijze staart/vlecht hekserij vindt..........dan wordt de optie dus kort maar ik vind kort haar bij mij niet zo mooi, lastig dus!
anjali schreef:Amy schreef:Wil niemand tegen het hoofd stoten maar heb wel eens het idee dat zodra vrouwen huisje boompje beestje hebben, ze het afknippen. Net of ze dan zeggen, ik heb de buit binnen, nu hoef ik er niet meer 'aantrekkelijk' uit te zien.
Ken meerdere vrouwen die na hun bruiloft de week erna kort haar hadden...
Othodox-Joodse vrouwen moeten na hun huwelijk hun haar afscheren,en dan een pruik dragen.Althans,dit heb ik gehoord. Misschien ben ik verkeerd geinformeerd en kan iemand hier me vertellen hoe het zit.
oomens schreef:Amy schreef:Wil niemand tegen het hoofd stoten maar heb wel eens het idee dat zodra vrouwen huisje boompje beestje hebben, ze het afknippen. Net of ze dan zeggen, ik heb de buit binnen, nu hoef ik er niet meer 'aantrekkelijk' uit te zien.![]()
Precies dat. Heb altijd het idee dat er meer vrouwen zijn die denken dat ze met kort haar aantrekkelijk zijn, dan mannen die dat ook vinden.
Dammie schreef:Als mijn haar lang is, verdwijnen de krullen en hangt het sloom langs mijn gezicht. Kan er alleen een staartje in doen. Vaak kreeg ik dan hoofdpijn door het gewicht.
Het is dus nu op kinlengte: met krullen en zonder hoofdpijn
Ianthe schreef:Best sneu eigenlijk, dat zoveel vrouwen denken dat andere vrouwen niet aantrekkelijk of vrouwelijk zijn als ze kort haar hebben.. Het is maar haar hoor, als dat bepaald of je die dingen bent, is dat wel heel erg triest...