Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snowie17 schreef:Het gaat wel oké, niet geweldig. Ik ben veel emotioneel aan het eten en ben daardoor ook 10 kilo aangekomen, heb het afgelopen jaar veel geprobeerd om dit tegen te gaan maar het lukt me gewoon niet. Het frustreert me gewoon heel erg. Ik ben gewoon niet zo blij met mezelf.
Snowie17 schreef:Hi bokkers, ik wil even kwijt dat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Ik ben moe heb maar twee goede vriendinnen heb geen vriendje en ben +10 kilo aangekomen. Ik voel me slap en helemaal niet blij. Ik maak alleen maar stomme fouten omdat het gewoon niet meer zie zitten. Ik heb het gevoel alsof ik op elk moment kan huilen. Als ik er over na denk ben ik best tevreden maar ik voel me gewoon niet blij. Ik ben grotendeels een emotionele eter. Ik zit daar best wel veel mee. Groetjes m die er helemaal doorheen zit.
Snowie17 schreef:Hi bokkers, ik wil even kwijt dat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Ik ben moe heb maar twee goede vriendinnen heb geen vriendje en ben +10 kilo aangekomen. Ik voel me slap en helemaal niet blij. Ik maak alleen maar stomme fouten omdat het gewoon niet meer zie zitten. Ik heb het gevoel alsof ik op elk moment kan huilen. Als ik er over na denk ben ik best tevreden maar ik voel me gewoon niet blij. Ik ben grotendeels een emotionele eter. Ik zit daar best wel veel mee. Groetjes m die er helemaal doorheen zit.
stroopkoek schreef:Snowie17 schreef:Hi bokkers, ik wil even kwijt dat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Ik ben moe heb maar twee goede vriendinnen heb geen vriendje en ben +10 kilo aangekomen. Ik voel me slap en helemaal niet blij. Ik maak alleen maar stomme fouten omdat het gewoon niet meer zie zitten. Ik heb het gevoel alsof ik op elk moment kan huilen. Als ik er over na denk ben ik best tevreden maar ik voel me gewoon niet blij. Ik ben grotendeels een emotionele eter. Ik zit daar best wel veel mee. Groetjes m die er helemaal doorheen zit.
Slik je nog steeds die hormonen?
Ik ben 16 jaar en bijna een jaar aan de pil geweest (waar dus ook hormonen inzitten). Ik heb me nog nooit zo negatief gevoeld en ik zat echt tegen het depressieve aan. Nu al weer een tijdje gestopt met hormonen en voel me zoveel beter! Het kan dus zijn dat je je door die hormonen zo rot voelt, misschien ook wel een fijn idee voor jou dat het niet helemaal aan jezelf hoeft te liggen tenminste die opluchting had ik heel erg
genja schreef:Ts denk dat je eetgewoonten ook door de hormonen kunnen komen is natuurlijk heel wat voor zo jong lichaam . Ja n hormonen kunnen vreetbuien geven.
Neem aan dat je nog in het ziekenhuis komt? Bespreek het daar met je behandeld arts die kan je door verwijzen naar een diëtiste.
Of misschien iemand om mee te praten . Maar maak het wel bespreekbaar.