Voel me een oude taart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:11

marindexo schreef:
Maar goed, laatst wilde ik Pokemon GO spelen maar toen liep het vast en dacht ik: oliebol, hoe kan ik nou ooit de beste pokemontrainer van de wereld worden? Dus ik denk dat dat oud worden allemaal nog wel mee valt :')

Ook nog even meegedaan aan de rage _O- _O- . Maar dan liep ik daar tussen al dat grut en keek ik toch wel es om mij heen of ik niet al te raar stond te doen. Gelukkig zag ik wel vaker bejaarde Pokemon-trainers.
Spelletje is nu niet meer zo leuk nu het op Kijkduin niet meer mag, helaas.

Joltsje

Re: Voel me een oude taart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:58

ooh wat een herkenbaarheid en zit ook wel wat op het moment van "en wat moet ik nu met mijn leven"

maar ja. ook hier pokemon go gespeeld en ik race nog altijd met de fiets door de berm als het korter kan...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:10

Grappig dat het voor veel mensen herkenbaar is.

Volgend jaar the big 3 0 en ik ben er nog niet klaar voor. 30 dan moet je volwassen zijn en alles kunnen/weten. Nu heb ik het al jaren (op het oog) voor elkaar maar men moest eens weten.

Nog steeds geen idee wat ik met mijn leven wil behalve dat ik super gelukkig ben met mijn vent en beesten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:11

Maar 30 is het nieuwe 20!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:23

FatCat schreef:
Ik had altijd een ontzettende hekel aan mensen in de eind 20 die klagen dat je ze bijna 30 zijn...Want 30, dat ik toch niet oud?!

Wordt dit jaar 29.....en oh jee ookal probeer ik het te verbergen, ik vind het zo vreselijk eng!

En nee - het gaat niet om het fysiek oud worden. Wat het zo eng maakt is dat ik nog steeds aan het klooien ben. Zowel privé als professioneel. Dacht altijd dat ik mijn leven op een rijtje zou hebben weet je?

Een dat zie je die jongen mensen van 18-21 zorgeloos rondfladderen...en denk je ''you a**h**s'' hahaha

Nou dat is het meer. Ik word dit jaar 30, en serieus.... Mijn leven _O- Single as fiets, huurhuis, nog steeds geen vaste baan. Heb ik wel IETS bereikt? (antwoord; zeker wel...)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:25

Ik geniet er juist van dat ik het allemaal nog niet weet. Stel je eens voor dat je nu het hele plan voor de rest van je leven al klaar hebt liggen, waar blijft dan de verrassing nog? Lekker verder aankloten zou ik zeggen, dan zie je vanzelf wel waar het toe leidt, toch? :D
En heel gelukkig zijn met bepaalde delen van je leven is al meer dan veel mensen kunnen zeggen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:26

Jouw onderschrift is prachtig hierbij Wings!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:28

prulletje schreef:
Ik geniet er juist van dat ik het allemaal nog niet weet. Stel je eens voor dat je nu het hele plan voor de rest van je leven al klaar hebt liggen, waar blijft dan de verrassing nog? Lekker verder aankloten zou ik zeggen, dan zie je vanzelf wel waar het toe leidt, toch? :D
En heel gelukkig zijn met bepaalde delen van je leven is al meer dan veel mensen kunnen zeggen.

En dit prulletje..
Ik was 32 toen ik mijn huidige vriend tegenkwam. Nu hebben we een kindje van 3.. en soms wens ik me echt wel even terug naar de tijd dat alles nog open lag, dat ik nog heerlijk deed wat ik wilde wanneer ik wilde (en met wie ik wilde bij wijze van..) de vrijheid, alles lag nog helemaal open (oke rare zin..)!
Ik genoot echt van die tijd!

Nu geniet ik ook maar ik weet ook dat ik bijna 40 ben.. 40.. ik weet niet hoor.. dat is toch dat je niet meer bij de jongeren hoort >;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:03

Cer schreef:
Nou als ik hier zelfs lees dat mensen van onder de 30 zichzelf met een oude taart identificeren, dan moet ik wel even met mn ogen rollen hoor.. :roll:
pak de komende 15 jaar met beide handen aan, en daarna hebben we het weer ergens over :j

Dan heb ik het over tien jaar met jouw ergens over....

}:) }:)

Maar het voordeel daarvan is weer dat je ongestraft een leuke cabrio kunt kopen en zeggen dat het de uiting van je mid-life crisis is. _O- _O-

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:06

Ik wil geen cabrio. Ik wil gewoon een Twingo 1 met vouwdak O:)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:13

Suusjepluus schreef:
Hier beiden 29. Laatst zei mijn man (wat klinkt dat ook oud trouwens!) dat de volgende auto er toch echt een wordt met een hoge instap. Het floepte er zo uit, daarna keek hij me heel verschrikt aan en hebben we keihard gelachen. Zeker na alle spoiler / velgen / dikke bakken issues die we eerder hadden met autos kopen :')

Haha herkenbaar, hier 40 en bijna 40, manlief ziet er erg jong uit en mag meehonkballen met de jonkies( ik haat zijn goede genen)

Maar ook wij hebben nu een auto met hoge instap, automaat, en alle opties bedenkbaar want ja hij is toch al 40.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:14

Prrrr schreef:
Ik wil geen cabrio. Ik wil gewoon een Twingo 1 met vouwdak O:)

Ik zoek zo'n vouwdak (dat past ook in een Pinda) :D Mag jij de Twingo hebben......

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:18

Ik HEB een cabrio, (Peugeot 307) maar die wordt met mooi weer, weer ingepikt door mn dochter van 20.
Zo heel belangrijk vind ik dat niet meer _O- _O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:26

Een tijdje geleden heb ik met een paar collega's gegoogled op welk liedje nummer 1 stond toen we elk geboren werden.
Ik had als enige een zwart wit clip, en nee, dat was toen niet artistiek bedoeld.
Daarnaast herkende ik het geboorteliedje van een collega nog van toen ik het voor de eerste keer hoorde. Zijn geboortedag keek ik toppop.

Toen voelde ik mij best oud.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 18:37

Nou ik rijd op mijn 51e gewoon een Alfa Romeo, heel laag bij de grond. Heerlijk.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:32

Ik heb nu zo'n fase waarin ik me afvraag wat het doel van m'n leven is, of wat ik wil.

Heel lang wordt het allemaal voor je uitgestippeld: je gaat naar school, dan ga je studeren, daarna krijg je je eerste echte baan. En dan?

Het is niet zo somber bedoeld als het klinkt hoor, maar wat is nou eigenlijk de zin van het leven :+ ?

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:52

Zie onderschrift. Maak er wat moois van :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:21

Afbeelding
Ik weet niet of je hier blij van wordt... O:)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:24

Eerlijk gezegd vind ik als ik bij dertigers ben dat ze tegenwoordig zo serieus zijn. Vroeg oud zeg maar. Helemaal klaar en gesettled met kinderen en alleen daar nog maar voor leven. Dus als ik bij dertigers ben denk ik niet "poedersuiker" maar dan denk ik pfff, blij dat ik een generatie eerder ben opgegroeid.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:26

:') hahaha Silvia

Ja zoiets ja

Tegenwoordig zie ik in de spiegel ook dingen dat ik denk “wacht ff, dát hadden we niet afgesproken -O- “ maar aan de andere kant, t hoort erbij, en ik ken iemand die niet verder kwam dan 33... dus je moet er gewoon wat van maken, dat heb je toch grotendeels zelf in de hand :)

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:58

Ik ben 25 en kan eerlijk gezegd niet wachten tot het tijd is om te trouwen, een groter huis te kopen en een kindje te krijgen. Maargoed, daarvoor moeten vriendlief en ik nog wel even stevig sparen... :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:03

Vroeg oud met kinderen. :') Gelukkig totaal niet generaliserend _O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 09:06

Ik vind ook wel dat het leven heel anders is sinds ik getrouwd ben en moeder ben. Nog steeds ben ik in de kern dezelfde persoon. Maar dat onbezorgde wat ik vroeger had dat is niet meer. Toch had ik dit wat ik nu heb en heb meegemaakt allemaal niet willen missen. Die ervaringen maken mij een completer mens.

Enne vroeg oud met kinderen....de eerste grijze haren zijn wel gekomen nadat ik moeder werd. Maar ik denk dat ze hoe dan ook wel gekomen waren gezien mijn leeftijd.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:52

Ik heb straks ook een hoge instap auto :')

Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:54

AbbyBlues schreef:
Ik heb straks ook een hoge instap auto :')

[ [url=m/qvoRu6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, die is wel vet!