Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
601 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 954


listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:57

Getup ik denk dat je alleen de erg opgespoten mensen ziet op tv :+ dus bomvol botox en fillers

Overdaad is idd niet mooi, die mensen gaan te ver.

Maar als je 1 of 2 gebieden laat doen is het naturel.
Daarbij verdwijnt de botox na 3 tot 6 maanden. Dus ben je weer je oude zelf met rimpels frons kraaienpootjes :D

Ik ben heel erg blij.
Mijn hoofdpijn klachten, zwaar en vermoeid gevoel is helemaal weg na 2 weken.
Frisse blik, ik zie er nu altijd uitgerust uit, zonder er zelf rekening mee te houden.

Ik heb mijn moeder niets verteld, maar geen reactie gehad dat ze iets aan mij ziet.
Ik kan alles ook nog bewegen. Dus geen botoxblik :D
Ook erg tevreden over de kliniek, goed advies en mooi naturel gedaan.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:00

Ja dat is inderdaad het typische beeld wat mensen hebben als je zegt dat je botox of fillers laat ‘zetten’.

Popstra
Berichten: 13920
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:30

Ja kijk maar naar Silvie Meis.

Suzanne F.

Berichten: 49560
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:33

Popstra schreef:
Ja kijk maar naar Silvie Meis.


Die ziet er absoluut niet nep of opgespoten uit vind ik?

PSvanLot

Berichten: 10188
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:41

Het ligt er gewoon totaal aan hoe het gedaan wordt. Ik heb traangootjes, frons, kraaienpootjes, voorhoofd en geen mens die het ziet. Half april mijn frons en voorhoofd bij laten werken.

Lippen begin ik niet aan, dat vind ik altijd teveel zichtbaar.

Getup

Berichten: 8375
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:49

Listinglistje; ja,klopt :')

Bedankt voor jullie antwoorden en uitleg,erg interessant.

PSvanLot

Berichten: 10188
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:50

listiglistje schreef:
Getup ik denk dat je alleen de erg opgespoten mensen ziet op tv :+ dus bomvol botox en fillers

Overdaad is idd niet mooi, die mensen gaan te ver.

Maar als je 1 of 2 gebieden laat doen is het naturel.
Daarbij verdwijnt de botox na 3 tot 6 maanden. Dus ben je weer je oude zelf met rimpels frons kraaienpootjes :D

Ik ben heel erg blij.
Mijn hoofdpijn klachten, zwaar en vermoeid gevoel is helemaal weg na 2 weken.
Frisse blik, ik zie er nu altijd uitgerust uit, zonder er zelf rekening mee te houden.

Ik heb mijn moeder niets verteld, maar geen reactie gehad dat ze iets aan mij ziet.
Ik kan alles ook nog bewegen. Dus geen botoxblik :D
Ook erg tevreden over de kliniek, goed advies en mooi naturel gedaan.


Nou die zie je echt niet alleen op tv. Ik weet er genoeg die er uit zien als barbie. Op een gemiddeld concours hoef je niet eens te zoeken.

callass

Berichten: 227
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:32

PSvanLot schreef:
Het ligt er gewoon totaal aan hoe het gedaan wordt. Ik heb traangootjes, frons, kraaienpootjes, voorhoofd en geen mens die het ziet. Half april mijn frons en voorhoofd bij laten werken.

Lippen begin ik niet aan, dat vind ik altijd teveel zichtbaar.


Heb je ook voor en na foto's van traangootjes mag ook via pb. Ben heel benieuwd. Ik heb best wel witte kringen rond mijn ogen zelfs in de zomer. Vroeg had ik dit dus niet en stoor me er best wel aan. Ik ga dit nu proberen vind ik het niks dan was het ook gelijk de laatste keer. Lippen wil ik ook maar wel subtiel en niet dat je zegt zooo heb je je f vol laten spuiten.

Botox vins ik zelf wat eng en dat het zo regelmatig bij gehouden moet worden.

PSvanLot

Berichten: 10188
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:45

Bij een filler moet je het ook regelmatig bijhouden. Het moet een half jaar tot jaar blijven zitten en dan is het opgenomen door je lihaam.

Ik heb geen voor of na foto's maar het is zoals onderstaande link. Het oogt een heel stuk frisser.

https://www.artdelabeaute.nl/wp-content ... 0x791.jpeg

Suzanne F.

Berichten: 49560
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:36

Ik zie eerlijk gezegd helemaal niets. Alleen een wenkbrauw die smaller is geworden.

listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:47

PSvanLot schreef:
Bij een filler moet je het ook regelmatig bijhouden. Het moet een half jaar tot jaar blijven zitten en dan is het opgenomen door je lihaam.

Ik heb geen voor of na foto's maar het is zoals onderstaande link. Het oogt een heel stuk frisser.

https://www.artdelabeaute.nl/wp-content ... 0x791.jpeg

Ik zie het wel, minder tot geen wal geul onder je ogen, maar ik vind het niet de moeite, het zag er eerst ook normaal/prima uit.
Goede concealer werkt dit euvel ook weg.
Maar ieder zijn keuze, ik laat het misschien over een paar jaar doen, mijn huid wordt dun en verliest volume onder mijn ogen, maar ik word dan ook 45.
Normaal dus... wil ook niet een te strak gezicht, ik ben geen 25 meer en dat mag ook best gezien worden. :o

Suzanne F.

Berichten: 49560
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:50

Ik smeer idd altijd wel wat concealer onder mijn ogen, merk dat de huid daar wat dun en rimpeliger begint te worden.
Ik erger me vooral aan de lijn tussen mijn wangen en neus/mond. Die laat ik denk ik wel doen binnenkort. Zal eens een afspraak maken.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:02

Suzanne F. schreef:
Ik smeer idd altijd wel wat concealer onder mijn ogen, merk dat de huid daar wat dun en rimpeliger begint te worden.
Ik erger me vooral aan de lijn tussen mijn wangen en neus/mond. Die laat ik denk ik wel doen binnenkort. Zal eens een afspraak maken.


Daar valt zeker iets aan te doen ja!

PSvanLot

Berichten: 10188
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:22

listiglistje schreef:
PSvanLot schreef:
Bij een filler moet je het ook regelmatig bijhouden. Het moet een half jaar tot jaar blijven zitten en dan is het opgenomen door je lihaam.

Ik heb geen voor of na foto's maar het is zoals onderstaande link. Het oogt een heel stuk frisser.

https://www.artdelabeaute.nl/wp-content ... 0x791.jpeg

Ik zie het wel, minder tot geen wal geul onder je ogen, maar ik vind het niet de moeite, het zag er eerst ook normaal/prima uit.
Goede concealer werkt dit euvel ook weg.
Maar ieder zijn keuze, ik laat het misschien over een paar jaar doen, mijn huid wordt dun en verliest volume onder mijn ogen, maar ik word dan ook 45.
Normaal dus... wil ook niet een te strak gezicht, ik ben geen 25 meer en dat mag ook best gezien worden. :o


Ik ben zelf erg mager en dan is dat een plek waar helemaal geen gezichtsvet zit en daar dus diepe donkere randen zitten. Met de filler zijn de donkere randen helemaal weg.

En natuurlijk mag je er wat van je leeftijd zien. Ik laat frons/voorhoofd/kraaienpootjes niet volledig glad maken. Alles is nog beweeglijk. Daar zijn ze bij Blush ook erg voorstander van.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:39

Ik lees hier al even mee, interessant. Ik heb een heftige stressperiode (hopelijk bijna) achter de rug, dat zie je ook echt in mijn gezicht, ik ben afgevallen en heb nu best diepe neus-lippenplooien. Ik verwacht dat dat nog een beetje gaat bijtrekken als ik weer beter slaap/eet etc. En anders wil ik daar ook eens naar laten kijken, in de buurt bij mij zit een zo te zien behoorlijk professionele salon die werkt met een hyaluronzuur"pen", daar zie ik wel goede dingen van op de voor/na foto's.

Verder kan ik me op dit moment vooral storen aan mijn hals, daar zit nu echt zo'n los velletje en dat ziet er zo "oud" uit terwijl de rest van mijn gezicht (afgezien van die groeven) nog redelijk strak is. Dus daar zou ik eigenlijk nog wel wat aan willen laten doen een keer. Die salon heeft daar een plasma-licht behandeling voor, heeft iemand daar ervaring mee? Of een andere manier om dat stukje aan te pakken?

Ik kan echt zo voor de spiegel staan en dan mn vel zo iets naar achteren trekken en dan denken "ja zo ziet het er weer beter uit", herkenbaar? :D :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:55

Ja herkenbaar, zo heeft iedereen wel iets waar die zich aan irriteert of onzeker over is.
Kun je niet bij een (of meerdere) kliniek(en) langs gaan voor een consult om de opties te bekijken?

Popstra
Berichten: 13920
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:00

Suzanne F. schreef:
Popstra schreef:
Ja kijk maar naar Silvie Meis.


Die ziet er absoluut niet nep of opgespoten uit vind ik?

Niet? Mijn god, die staat strak van de Botox plus ze haar jukbeenderen heeft laten vullen.
Ze heeft geen enkele expressie meer in haar uiterlijk. Haar wenkbrauwen bewegen niet meer.....
sorry maar ondanks iedereen dat natuurlijk zelf moet weten vind ik dat echt niet mooi zo een strakke pop

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:01

Ik vindt de vriendin van Lil’ Kleine wel een mooi voorbeeld daar van. Ik zag laatst een oude foto van haar en ze lijkt er niet eens meer op!

Uberhaupt alle jongens en dames waarbij de lippen zo opgespoten zijn dat ze de mond niet meer kunnen sluiten..

Maar ieder zijn ding natuurlijk..

Popstra
Berichten: 13920
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:04

er zijn mannen die het mooi vinden maar meeste vinden het vreselijk lelijk om te zien die duckfaces.

PSvanLot

Berichten: 10188
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:04

sanso schreef:
Ik vindt de vriendin van Lil’ Kleine wel een mooi voorbeeld daar van. Ik zag laatst een oude foto van haar en ze lijkt er niet eens meer op!

Uberhaupt alle jongens en dames waarbij de lippen zo opgespoten zijn dat ze de mond niet meer kunnen sluiten..

Maar ieder zijn ding natuurlijk..


En dan 500 foto's op instagram plaatsen haha. Ik vraag me altijd af of deze mensen alleen nog met een rietje kunnen drinken

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:05

Ik vraag mij altijd af hoe het zoent. Maar dat ben ik dan weer :')
Iemand ervaring?

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:22

sanso schreef:
Ja herkenbaar, zo heeft iedereen wel iets waar die zich aan irriteert of onzeker over is.
Kun je niet bij een (of meerdere) kliniek(en) langs gaan voor een consult om de opties te bekijken?


Dat kan natuurlijk zeker, heb er alleen nu de financiele middelen nog niet voor (over), dus wilde eens even horen of andere daar ook iets aan hadden laten doen en zo ja, wat :)

Idd, de vriendin van Lil'Kleine heb ik me ook over verbaasd, wat een verschil...

Pantykous

Berichten: 10508
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:20

Volgens mij zou Rockey daar wel iets meer over zou kunnen vertellen.

Heb zelf wel interesse in kaaklijnfillers en eventueel traangootjes, lees hier goede ervaringen met Blush? Ik zal daar eens contact mee opnemen.

Raineri
Berichten: 6346
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:10

Popstra schreef:
Suzanne F. schreef:

Die ziet er absoluut niet nep of opgespoten uit vind ik?

Niet? Mijn god, die staat strak van de Botox plus ze haar jukbeenderen heeft laten vullen.
Ze heeft geen enkele expressie meer in haar uiterlijk. Haar wenkbrauwen bewegen niet meer.....
sorry maar ondanks iedereen dat natuurlijk zelf moet weten vind ik dat echt niet mooi zo een strakke pop


Die expressie had ze ook in haar jongere jaren, tot dusver ontkent ze. We waren er niet bij dus Sylvie Meis lijkt mij niet het beste voorbeeld.

Jamie Vaes is het denk ik redelijk zeker van dat ze het een en ander heeft laten doen. Wel een erg mooie vrouw!

Pantykous

Berichten: 10508
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:18

Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan :j