Ervaring dry needling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 00:35

Celestial schreef:
Ik wil dit topic graag een schopje geven. Ik ga donderdag voor het eerst en ben best zenuwachtig... Op zich heb ik een hoge pijngrens, maar ik vind reflexen en zo altijd erg naar voelen... -O-

Maak je geen zorgen, het valt heel erg mee! Tuurlijk kunnen er gemene momenten tussen zitten, maar het is niet zozeer enorm pijnlijk. Ik ben sindskort in behandeling voor mijn rug die al minstens 15 jaar muurvast zit, dus de fysio heeft er aardig wat werk aan :+ Ik heb na de behandeling wel goed spierpijn, maar dat is gauw weer weg eigenlijk.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 00:58

Ghostattack schreef:
Celestial schreef:
Ik wil dit topic graag een schopje geven. Ik ga donderdag voor het eerst en ben best zenuwachtig... Op zich heb ik een hoge pijngrens, maar ik vind reflexen en zo altijd erg naar voelen... -O-

Maak je geen zorgen, het valt heel erg mee! Tuurlijk kunnen er gemene momenten tussen zitten, maar het is niet zozeer enorm pijnlijk. Ik ben sindskort in behandeling voor mijn rug die al minstens 15 jaar muurvast zit, dus de fysio heeft er aardig wat werk aan :+ Ik heb na de behandeling wel goed spierpijn, maar dat is gauw weer weg eigenlijk.

Het valt inderdaad wel mee :j Ervaring met dry needling voor zowel rug als schouders. Het voelt meer een beetje vreemd dan dat het echt pijnlijk is. Meer een beetje een krampachtig gevoel ofzo wat al heel snel minder wordt?

Celestial

Re: Ervaring dry needling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 05:33

Bedankt voor de bemoedigende woorden iedereen! :) Ik ben erg benieuwd...

Hier ook al jaren rugklachten door een scoliose. Met massage gaan de klachten nooit volledig weg, dus hopelijk biedt dit een uitkomst...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 09:43

Ik hoop het voor je! Hier ook scoliose (redelijk lichte maar wel progressief) en tot nu toe nergens baat bij, dryneedling ook 12 x geprobeerd (bij 2 verschillende therapeuten)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:02

Ik vind het ook wel mee vallen en heb een lage pijngrens :=

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 19:04

Ik heb vorige week voor het eerst dry needling gehad en voel mij super!!!!
In 10 jaar tijd nog nooit zo weinig spannig gehad!

Ik heb een nekletsel dus de spieren rondom nek/schouders zitten steeds vast, zodanig dat ik zelfs mijn zenuwen afknel.
Loop al jaren bij de kiné/fysio, maar nog nooit zo een goed en blijvend resultaat gehad! Ben nu al een hele week nagenoeg pijnvrij!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 22:32

BillyJ schreef:
Ik heb vorige week voor het eerst dry needling gehad en voel mij super!!!!
In 10 jaar tijd nog nooit zo weinig spannig gehad!

Ik heb een nekletsel dus de spieren rondom nek/schouders zitten steeds vast, zodanig dat ik zelfs mijn zenuwen afknel.
Loop al jaren bij de kiné/fysio, maar nog nooit zo een goed en blijvend resultaat gehad! Ben nu al een hele week nagenoeg pijnvrij!

Wat een super fijn bericht om te lezen, zeg! Hopelijk zet dit zich zo door! *\o/*

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:13

Hier ook met vrij weinig sessies dry needling sterke verbetering van nek- en rugklachten door werk. Ik ga nu onderhoudsmatig alleen nog langs. Ook een lage pijngrens en ik kijk nooit echt naar de behandeling uit, maar het is goed vol te houden. Het samentrekken van de spieren vind ik soms alleen een soort naar, vies gevoel geven of zo.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:22

Ik ben voor verschillende spieren ondertussen behandeld. Borst, nek, schouders, hals, rug, oksels/taille, elleboog/onderarm en bovenarm.

Ik vind het echt heerlijk, ja de ene plek kan ik beter hebben dan de andere plek maar als het gewoon niet gaat werkt/masseert ze mij alleen los. Tuurlijk heb je er spierpijn van maar Ik ben er gebaad bij en blijf ook voor onderhoud gaan :). Heerlijk

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 23:24

Nou, ik blijf sommige plekken toch verdomd pijnlijk vinden...
Maar misschien ligt dat meer aan mij hoor (hypermobiliteit en misschien ehlers danlos dus lijf reageert in dagelijks leven al veel heftiger in spieren)