Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:58

Lau schreef:
Cinnepin schreef:
Waarom voelen mensen zich zo aangevallen? Ik hoor ook wel eens dat ze me zonder make up mooier vinden. Ik voel me daar echt niet door gekwetst hoor. Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden...

Het gaat gewoon het doel van het topic voorbij. Draag je geen make-up is het niet het topic waar je hoort. Kom je hier alleen om je mening te geven zonder enige aanvulling hoor je hier ook niet. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

ok snap je punt wel :j
Maar ik persoonlijk stoor me er niet aan ;)

Alwiene

Lau schreef:
Cinnepin schreef:
Waarom voelen mensen zich zo aangevallen? Ik hoor ook wel eens dat ze me zonder make up mooier vinden. Ik voel me daar echt niet door gekwetst hoor. Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden...

Het gaat gewoon het doel van het topic voorbij. Draag je geen make-up is het niet het topic waar je hoort. Kom je hier alleen om je mening te geven zonder enige aanvulling hoor je hier ook niet. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik mag het dan wel amper dragen, ik vind het wel leuk om de verschillen te zien hoor. Juist.
Maar stiekem vind ik het nog het leukste dat ik ineens een hoop gezichten zie van Bokkers die ik wél van naam ken, maar geen gezicht bij had. :D

Indi_Vito

Lau schreef:
zanakuzies schreef:
Hihi ohw mijn god de meeste zijn echt knapper zonder make up ik vind het zo'n onzin die rotzooi op je gezicht nooit gedaan, ben ik ook veel te lui voor. Haar uitborstelen in een staart en klaar voor de dag.

En wat kom je dan doen in dit topic? Je hebt geen toegevoegde waarde klik in het vervolg lekker weg.

Ik bepaal zelf wel wat ik doe, en ja ik vind het wel leuk om voor en na foto's te zien. Alleen zie ik mensen die zichzelf niet echt ten goede doen met make up ja en dat zeg ik want we wonen in een land met vrijheid van mening uiting :)

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:59

Idd! Het is leuk om de veranderingen te zien en de mensen die schuilen achter hun avatar, heb je er een beeld bij! :')
Beter gaaan we nu weer over tot foto's en houden we op met het gekwebbel om het lief uit te drukken . :D
En ik denk dat mensen zonder make up hier ook welkom zijn, gewoon om andere mensen te zien :j
Laatst bijgewerkt door nanne02 op 27-01-18 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:00

Lau schreef:
Cinnepin schreef:

ok snap je punt wel :j
Maar ik persoonlijk stoor me er niet aan ;)

Naja 1 of 2 reacties prima. Maar ik stoor me aan iedereen die het ineens nodig vind om het hier maar ff te melden. Het zijn gewoon al 7 reacties ofz. Dat verpest het topic een beetje. Dat haalt de leuke vibe weg die bedoeld was.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:00

Wat een leuk topic en wat een verschillen zeg met voor en na! Wauw..
Erg leuk om te zien!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:01

Ik vind de foto's ook leuk idd :j maar heb ze er zelf dan ook neergezet hahaha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:02

Lau schreef:
zanakuzies schreef:

En wat kom je dan doen in dit topic? Je hebt geen toegevoegde waarde klik in het vervolg lekker weg.

Ik bepaal zelf wel wat ik doe, en ja ik vind het wel leuk om voor en na foto's te zien. Alleen zie ik mensen die zichzelf niet echt ten goede doen met make up ja en dat zeg ik want we wonen in een land met vrijheid van mening uiting :)

Maar dan hoef je het nog niet zo te zeggen.... dan denk je het gewoon en kom je niet een topic verzieken. Je hebt gewoon een volg stipje hoor.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:03

Ik draag helemaal geen make-up, wel gedaan, maar ik werd er zo door geobsedeerd (durfde het huis niet meer te verlaten zonder eerst anderhalf uur voor de spiegel te staan) dat ik er maar gewoon helemaal mee gestopt ben.
En heel eerlijk, als ik al die foto's zie hier vind ik eigenlijk alle foto's zonder make-up veel mooier.
Een lijntje kohlpotlood onder je ogen, een likje mascara en een snufje blush kunnen wonderen doen, maar alles wat daar nog bij komt vind ik eigenlijk altijd teveel.
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf doen waar hij/zij zich goed bij voelt en mijn mening daarin lekker negeren, maar ik wou het toch ff kwijt.

Geen na foto's van mij dus, voor foto's (of altijd foto's :+ ) alleen als iemand dat nou echt heel erg interessant blijkt te vinden :Y)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:05

Laurora schreef:
Ik draag helemaal geen make-up, wel gedaan, maar ik werd er zo door geobsedeerd (durfde het huis niet meer te verlaten zonder eerst anderhalf uur voor de spiegel te staan) dat ik er maar gewoon helemaal mee gestopt ben.
En heel eerlijk, als ik al die foto's zie hier vind ik eigenlijk alle foto's zonder make-up veel mooier.
Een lijntje kohlpotlood onder je ogen, een likje mascara en een snufje blush kunnen wonderen doen, maar alles wat daar nog bij komt vind ik eigenlijk altijd teveel.
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf doen waar hij/zij zich goed bij voelt en mijn mening daarin lekker negeren, maar ik wou het toch ff kwijt.

Geen na foto's van mij dus, voor foto's (of altijd foto's :+ ) alleen als iemand dat nou echt heel erg interessant blijkt te vinden :Y)

anderhalf uur? wat deed je allemaal dan?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:07

Cinnepin schreef:
Laurora schreef:

Nou ik kan ook wel 1,5 uur bezig zijn. Maar dat is dan als ik naar een feestje ga. Of ruzie heb met mijn eyeliner.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:09

daantjuhhh schreef:
EDIT: aangezien er na mijn foto’s alleen maar gezeik voorbij kwam heb ik mijn reactie verwijderd :')

:Y)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:10

Echt waar? Nou anderhalf uur kan ik niet vol maken met make up hoor...wat smeer je allemaal op dan?
5 tot 10 mins en ben klaar...incl mn haren :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-18 21:13

Ik ben 10 min met Make up bezig en ongeveer 20/25 met wenkies.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:13

Hebben jullie ook wel eens een bad-makeup-day? Dat álles wat je probeerde gewoon echt niet wilde?

Of een oog is echt fabulous en die andere prut?

IK kom de deur nu niet veel uit, en draag daarom niet veel make-up. Al ga ik ook gerust zonder make-up naar buiten:D

Oeh en de mooiste manier van te horen krijgen dat iemand me mooi vond was: 'je bent gezegend met de schoonheid van je gezicht!'
Toen stond ik wel even met mijn mond vol tanden :P

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:13

Als ik helemaal full-face ga doe ik er ook makkelijk een uur over hoor :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:15

Cinnepin schreef:
Echt waar? Nou anderhalf uur kan ik niet vol maken met make up hoor...wat smeer je allemaal op dan?
5 tot 10 mins en ben klaar...incl mn haren :D

Niks bijzonders eigenlijk,
Oogschaduw, eyeliner, wenkbrauwen en lipstick.
Maar ik ben echt een pietje precies soms doe ik mijn wenkbrauwen 3 keer overnieuw. Mijn oogschaduw moet op beide ogen hetzelfde zitten. En eyeliner is niet mijn sterkste punt.
Laatst bijgewerkt door Lau op 27-01-18 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:15

wiebke schreef:
Hebben jullie ook wel eens een bad-makeup-day? Dat álles wat je probeerde gewoon echt niet wilde?

IK kom de deur nu niet veel uit, en draag daarom niet veel make-up. Al ga ik ook gerust zonder make-up naar buiten:D

Oeh en de mooiste manier van te horen krijgen dat iemand me mooi vond was: 'je bent gezegend met de schoonheid van je gezicht!'

Ja! Ook vaak met mascara, dan lukt het ene oog opzich nog wel maar de andere wil op de een of andere magische manier allemaal korte, klonterige, aan me kaar gekleefde wimpers geven :Y) Of soms vind ik gewoon dat alle makeup er raar uit ziet, als mijn huid droog en bleek is heb ik dat vaak. Dan 'pakt' het niet zo mooi ofzo.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:16

Op obsessieve wijze elke zichtbare porie dichtsmeren, elk vlekje of verkleuring wegwerken met concealer, de kringen onder mijn ogen wegwerken met 10 lagen foundation. En dan de lijntjes onder mijn ogen, er hoefde maar 1 bibbertje in te zitten en ik haalde het er weer af om overnieuw te doen, (of als die van mijn linkeroog niet volledig overeen kwam met mijn rechteroog) waarbij ook een deel van de foundation overnieuw moest. En mascara opdoen, en dan te snel daarna met mn ogen knipperen zodat de natte mascara vlekjes maakte onder mijn ogen, moest ik dat weer weghalen en wéér die foundation opnieuw doen.
Ik was zo extreem bang dat het net niet helemaal goed was en dat iemand daar commentaar op ging leveren dat ik mijn hele gezicht volplamuurde, wat er in resulteerde dat mensen juist opmerkingen gingen maken en ik nóg langer voor de spiegel ging staan om het er na dit alles alsnog natuurlijk uit te laten zien. Nu draag ik 0 make-up meer en geen enkele onregelmatigheid, vlekje of wat dan ook boeit mij meer.

melanie0906

Lau schreef:
Cinnepin schreef:

Nou ik kan ook wel 1,5 uur bezig zijn. Maar dat is dan als ik naar een feestje ga. Of ruzie heb met mijn eyeliner.

Herkenbaar :')

Neverland

Ik doe er zo'n 15 tot 20 minuten over. Ik vind het heerlijk om makeup op mijn gezicht te smeren. Ik doe het dan ook echt puur voor mezelf. Gewoon omdat ik het zo leuk vind! :D

Zonder makeup voel ik me ook net als shrek. Maar ik durf gerust zonder makeup te deur uit te gaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:17

Bij mij ligt het eraan hoe mijn dag is hoelang ik erover doe. Wenkbrauwen +- 10 minuten, gezicht +- 10 minuten, ogen verschillen met hoeveel moeite ik erin stop en of mijn wimpers meteen blijven plakken of extra aandacht willen. :') Meestal klaar met zo'n 35 minuten, soms 45-50. Ik neem die tijd ook bewust voor mezelf iedere ochtend om heerlijk te ontspannen en te beginnen aan mijn dag.

wiebke schreef:

Vaker wel dan niet hoor. _O- Ik heb niet voor niets een schuine pony die perfect over mijn linkerkant valt. Om die lelijke wenkbrauw, wiebelige eyeliner of slechte oogschaduw te verbergen. _O-

Wat een mooie opmerking vind ik dat trouwens.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:17

Ik kom dit topic even volgen, als het wat bedaard is plaats ik misschien wel foto's. Ik ga van 12 naar 20 met make-up :=

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:19

Hoe krijgen jullie die tijd vol joh :P dan zou ik het toch minstens 5 keer eraf moeten halen en opnieuw doen, wil ik aan een uur komen..

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:19

Knappe koppen hier allemaal, zowel met als zonder make up! Ik hoop dat iedereen ook lekker doet waarbij je jezelf goed voelt, en wat bij je past. Ik vind het heerlijk om lekker te tutten, experimenteren en creatief bezig te zijn met make-up. Als iemand anders dan zegt, 'joh heb het al die zooi toch niet nodig!' nou en, ik doe het voor mezelf, niet voor iemand anders

Anyway, dit ben ik zonder make up (al is dit wel een hele 'goede' foto. Ik heb een huidaandoening waardoor ik altijd veel rode uitslag op mijn gezicht heb. Helemaal vers van de kapper)

Afbeelding

En dit met

Afbeelding