Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toen t wel mocht kwam ik zo soepel mn bed uit dat ik zelf ervan stond te kijken. Toen mocht ik een dag eerder naar huis dan normaal en heb ik thuis vrijwel alles zelf gedaan qua verzorging etc.

zou het zelf niet eens bedenken.
Dan ging ze het kindje in bad doen en terwijl de kleine al naakt was kwam ze ineens tot de conclusie dat de schone rompertjes en hydrofielen nog in het washok lagen. In ons geval moet je daarvoor een stukje lopen en naar buiten (oude boerderij). Dus kwam ze de baby weer bij mij in bed leggen om 10 minuten later weer tevoorschijn te komen met een bij elkaar geraapt zooitje spullen voor het verdere ritueel. 'Ohhh, nu is het badwater helemaal afgekoeld....'
na die week komt wel weer hoe ik t graag wil.
eb ondergoed klaarleggen
Hier maakte de kraamverzorgster wel setjes van babykleding. Vond ik wel chill, heb er zelf geen gevoel voor
. Hier 3 verschillende kraamverzorgsters gehad, maar dat vond ik niet erg. De eerste was een hele ouderwetse vrouw. De tweede was heel dominant, maar dat vond ik wel prettig de eerste dagen. Was zelf tot niets in staat. Na paar dagen zelf wee rop de been en ergerde ik me suf aan haar. Was dan ook blij verrast dat er iemand anders kwam. Die was wat meer afwachtend, maar paste meer bij me. Ging niet zelf haar gang, maar deed taken in overleg wat ik heel prettig vond. Heel positief mens en dat was even wat ik nodig had.