2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:20

Is er überhaupt iemand boven de 100 a 110 kilo hier?

Heb het gevoel dat iedereen hier vrij goed aan het gewicht is en voor de mooi en leuk wat kilo's eraf wil .. :o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:24

Rebecca schreef:

Heb het gevoel dat iedereen hier vrij goed aan het gewicht is en voor de mooi en leuk wat kilo's eraf wil .. :o

Laatste keer dat ik op de weegschaal stond zat ik op 112. Ik wil onder de 69.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:27

EmptyWords schreef:
[naam] schreef:

Laatste keer dat ik op de weegschaal stond zat ik op 112. Ik wil onder de 69.....

Oh toch! , was echt niet een banketstaaf opmerking maar las sommigen dingen en dacht van jeetje woog ik dat maar :o .

Ik zit op 128 kilo , doel 1 is in principe 99 kilo eerst en dan 75 het liefste
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-17 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:28

Ik voel me gewoon niet zo prettig in mn lichaam en wil graag van wat vetjes af.
Ben niet super dik, wel wat ronder gebouwd dus ik heb geaccepteerd dat ik nooit super slank zal worden. Maar gewoon 5-10 kilo er af wil ik wel proberen!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:28

Mijn eerste doel is onder de 110

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:31

@Rebecca
Ik denk dat je dat moet loslaten afvallen is afvallen.
Ikzelf ben een jojo en weet hoe het is als je van ver moet komen.
Ik heb 2 kinderen op de wereld gezet en heb moeten knokken om weer redelijk op gewicht te komen. Als ik daar ben sluipt er langzaam weer
wat bij.
Dus dat ik nu minder kilo's kwijt moet omdat ik vorige zomer al ben begonnen wil niet zeggen dat dat niet net zo moeilijk kan zijn.
Ik val heel moeilijk af en ieder onsje is een gevecht...
Dus veel of weinig kilo's kwijt moeten..steun kunnen we allemaal gebruiken.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:37

Mandy92 schreef:
Jaaaa ik meld me ook!

Ik wil ook zo'n 13-15 kilo kwijt :D

Woog altijd rond de 57 kilo, nu is het ongeveer omgedraaid ... {:)-:(

Ik ben veel aangekomen door mijn burn-out :(

Ik trouwens ook opzoek naar een eventueel wandelmaatje. Ik woon in Haarlem(Noord)

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:39

Hier ook nog iemand die heel graag wil afvallen! :j
Ik ben eigenlijk wel iemand die altijd een maand kan volhouden en dan al weer stopt, omdat er iets in de weg komt wat tegenzit. In 2018 wil ik er echt voor gaan en wil ik ook meer gaan sporten naast het gezonder eten.
Ik wil graag 5-10 kg afvallen, maar het gaat er eigenlijk meer om dat ik gewoon van mijn vet af wil en een strakkere buik wil hebben.

Ik ga in het nieuwe jaar eerst beginnen met 1x per week een soort bootcamp bij de fysio en wil later nog 2x in de week naar de sportschool. :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:49

Rebecca schreef:

132.x kg. of .3 of .7.

Ik wil voor 2018 onder de 100kg komen.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 21:51

Ik had altijd hele mooie, in verhouding, rondingen en taille... Nu is er vrijwel niks meer van de taille te zien. -O-
Dit is een hele oude foto uit 2012. Hier was ik echt nog een beetje ‘plank’.
Afbeelding

Rond 2015 al wat meer de nodige vetjes. Ik was op dit moment helemaal niet bewust van wat voor een prachtig lichaam ik had... Mooie platte buik en rondingen :)
Afbeelding

Erg confronterend, maar dit is afgelopen zomer... Weinig figuur meer te zien en met name mijn buikvet is enorm toegenomen. :\
Afbeelding

Mijn streefgewicht is terug naar de 60/65 kilo. Maar voor nu eerst maar weer naar de 70 :)

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:53

Ik doe niet mee met afvallen, maar wil mensen wel adviseren om niet teveel naar de kilo's te kijken.. Als je gaat trainen kom je ook aan in spieren. Ik ben 1,80 en weeg ruim 82 kilo maar train 6 keer per week en ben 'afgetraind'. Ik woog 67, dus flink wat aangekomen door de training.

Het is soms er frustrerend naar de kilo's te kijken, je kunt beter omvang gaan meten met een meetlint. Dit geeft veel meer resultaat!! Kilo's wisselen per dag, vochtgehalte, hormoonhuishouding etc.

Succes dames!! Zet hem op *D

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:55

Silkwood schreef:
Ik ben eigenlijk wel iemand die altijd een maand kan volhouden en dan al weer stopt, omdat er iets in de weg komt wat tegenzit. In 2018 wil ik er echt voor gaan en wil ik ook meer gaan sporten naast het gezonder eten.
Ik wil graag 5-10 kg afvallen, maar het gaat er eigenlijk meer om dat ik gewoon van mijn vet af wil en een strakkere buik wil hebben.

Ik ga in het nieuwe jaar eerst beginnen met 1x per week een soort bootcamp bij de fysio en wil later nog 2x in de week naar de sportschool. :)

Bootcamp is leuk!! Ben er dit jaar mee begonnen. Maar niet structureel. Is ook een van Mn goede doelen voor 2018. Een vaste sportdag per week. En wil dan 1 keer in de 2 weken bootcamp. Het valt op een vrijdagavond en heb dan meestal ook wel ander dingen te doen :Y)

@foundtheone: ik ga ook weer cm’s bijhouden. Merk dat die sneller naar beneden gaan dan de kilo’s. Maak redelijk snel spier aan, maar val qua vet niet snel af.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:57

Zijn er mensen hier die moeite hebben met water drinken? Ik zelf krijg gewoon water niet weg en wil er altijd een smaakje aan geven.
Nu drink ik zelf al een hele tijd Bolero limonade. Dit zijn zakjes poeder in heel veel verschillende smaken. Hier maak ik dagelijks een zakje aan met 2 liter water en die probeer ik op te drinken iedere dag.
Bolero is online te bestellen en voor mij een echte uitkomst.

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:58

Iris1702 schreef:
Zijn er mensen hier die moeite hebben met water drinken? Ik zelf krijg gewoon water niet weg en wil er altijd een smaakje aan geven.
Nu drink ik zelf al een hele tijd Bolero limonade. Dit zijn zakjes poeder in heel veel verschillende smaken. Hier maak ik dagelijks een zakje aan met 2 liter water en die probeer ik op te drinken iedere dag.

Water met cristal clear mengen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:59

Rebecca schreef:

Ik denk dat als je over 20/30 kilo overgewicht praat echt niet kan zeggen dat het voor de mooi is...... klinkt een beetje van ‘ik heb honger’...ach in afrika hebben ze pas echt honger.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:01

Foundtheone schreef:
Ik doe niet mee met afvallen, maar wil mensen wel adviseren om niet teveel naar de kilo's te kijken.. Als je gaat trainen kom je ook aan in spieren. Ik ben 1,80 en weeg ruim 82 kilo maar train 6 keer per week en ben 'afgetraind'. Ik woog 67, dus flink wat aangekomen door de training.

Het is soms er frustrerend naar de kilo's te kijken, je kunt beter omvang gaan meten met een meetlint. Dit geeft veel meer resultaat!! Kilo's wisselen per dag, vochtgehalte, hormoonhuishouding etc.

Zolang mensen niet met spieropbouw bezig zijn is hier geen sprake van.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:03

Iris1702 schreef:

Spa rood en daar een aardbei, Citroen of komkommer in doen?

Iris1702

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:05

Ik ben niet op zoek naar ander drinken dit werkt voor mij prima, was meer als tip bedoelt voor andere die moete hebben met water drinken.

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:06

Zonnetje81 schreef:
Foundtheone schreef:

Zolang mensen niet met spieropbouw bezig zijn is hier geen sprake van.

Ik vind persoonlijk de weegschaal een drama, elke dag wisselt het. Van een meetlint word ik veel gelukkiger.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:06

Ah zo, verkeerd gelezen haha.

Ik drink op t werk en op school alleen maar water.
Ik vul ze op school en een flesje fris is me echt te duur :+.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:11

Nachocheese schreef:
Silkwood schreef:

Bootcamp is leuk!! Ben er dit jaar mee begonnen. Maar niet structureel. Is ook een van Mn goede doelen voor 2018. Een vaste sportdag per week. En wil dan 1 keer in de 2 weken bootcamp. Het valt op een vrijdagavond en heb dan meestal ook wel ander dingen te doen :Y)

@foundtheone: ik ga ook weer cm’s bijhouden. Merk dat die sneller naar beneden gaan dan de kilo’s. Maak redelijk snel spier aan, maar val qua vet niet snel af.

Mij lijkt het inderdaad ook erg leuk, erg afwisselend en met een groep! :D
Dat van die cm's is inderdaad ook een goed idee, dat ga ik ook bijhouden, maar blijf toch ook kijken naar de kg's. Het geeft toch een goed gevoel als er weer een kg af is.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:16

Bootcamp is erg leuk!
Tot voor kort woonde ik in Limburg en dat ik bij een leuke sportschool, ging 3 a 4 keer per week, inclusief een bootcamp.
Nu woon ik helaas weer in Brabant en is mijn financiële situatie ook veranderd waardoor ik niet meer naar een sportschool ga.
Dus ik hoop andere activiteiten te gaan vinden. :j
Met 1 bokker al in overleg om baantjes te gaan zwemmen, en ik wil het wandelen weer op gaan pakken.
Maar daarvoor moet ik mij een schop onder mijn kont geven. :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:19

Ik ben ook over de 100, maar hoeveel is alleen bij mij en de diettist bekend. daarom ga ik ook daar geen uitspraken over doen :) sorry.

Ik heb ook geen eindsteven. eindgewicht. WAt er af gaat, gaat er af, en mag er niet meer bij, maar ik kijk wel hoe ver ik kom

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:20

Ik vind bootcamp juist weer helemaal niets
Ik hou er niet van als andere mensen aan je moeten zitten enzo, ik zie ze wel eens als kruiwagentjes door het veld gaan of bokspringen over elkaar... trekt mij totaal niet
Maar ieder zijn ding natuurlijk :)

Ik sport 3x per week doe 2 groepslessen en 1x per week een fitnesstraining in de zaal volgens een schema.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:22

Mijn vriend wil ook afvallen dus we doen het samen.
We letten op onze boodschappen, we kopen geen ongezonde dingen.
Waren al begonnen, maar feestdagen..
we fietsen geregeld 20 km (zijn ouders wonen in Elst, en vanaf ons huis is dat 10 km enkeltje), en als het weer het toelaat wandelen we.

Zwemmen hebben we ook gedaan, maar de tijden dat het zwembad los is voor baantjes is een beetje een rot tijd.