Heb het gevoel dat iedereen hier vrij goed aan het gewicht is en voor de mooi en leuk wat kilo's eraf wil ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:[naam] schreef:Is er überhaupt iemand boven de 100 a 110 kilo hier?
Heb het gevoel dat iedereen hier vrij goed aan het gewicht is en voor de mooi en leuk wat kilo's eraf wil ..
Laatste keer dat ik op de weegschaal stond zat ik op 112. Ik wil onder de 69.....
Silkwood schreef:Hier ook nog iemand die heel graag wil afvallen!![]()
Ik ben eigenlijk wel iemand die altijd een maand kan volhouden en dan al weer stopt, omdat er iets in de weg komt wat tegenzit. In 2018 wil ik er echt voor gaan en wil ik ook meer gaan sporten naast het gezonder eten.
Ik wil graag 5-10 kg afvallen, maar het gaat er eigenlijk meer om dat ik gewoon van mijn vet af wil en een strakkere buik wil hebben.
Ik ga in het nieuwe jaar eerst beginnen met 1x per week een soort bootcamp bij de fysio en wil later nog 2x in de week naar de sportschool.
Iris1702 schreef:Zijn er mensen hier die moeite hebben met water drinken? Ik zelf krijg gewoon water niet weg en wil er altijd een smaakje aan geven.
Nu drink ik zelf al een hele tijd Bolero limonade. Dit zijn zakjes poeder in heel veel verschillende smaken. Hier maak ik dagelijks een zakje aan met 2 liter water en die probeer ik op te drinken iedere dag.
Bolero is online te bestellen en voor mij een echte uitkomst.
Rebecca schreef:Is er überhaupt iemand boven de 100 a 110 kilo hier?
Foundtheone schreef:Ik doe niet mee met afvallen, maar wil mensen wel adviseren om niet teveel naar de kilo's te kijken.. Als je gaat trainen kom je ook aan in spieren. Ik ben 1,80 en weeg ruim 82 kilo maar train 6 keer per week en ben 'afgetraind'. Ik woog 67, dus flink wat aangekomen door de training.
Het is soms er frustrerend naar de kilo's te kijken, je kunt beter omvang gaan meten met een meetlint. Dit geeft veel meer resultaat!! Kilo's wisselen per dag, vochtgehalte, hormoonhuishouding etc.
Succes dames!! Zet hem op
Iris1702 schreef:Zijn er mensen hier die moeite hebben met water drinken? Ik zelf krijg gewoon water niet weg en wil er altijd een smaakje aan geven.
Nu drink ik zelf al een hele tijd Bolero limonade. Dit zijn zakjes poeder in heel veel verschillende smaken. Hier maak ik dagelijks een zakje aan met 2 liter water en die probeer ik op te drinken iedere dag.
Bolero is online te bestellen en voor mij een echte uitkomst.
Zonnetje81 schreef:Foundtheone schreef:Ik doe niet mee met afvallen, maar wil mensen wel adviseren om niet teveel naar de kilo's te kijken.. Als je gaat trainen kom je ook aan in spieren. Ik ben 1,80 en weeg ruim 82 kilo maar train 6 keer per week en ben 'afgetraind'. Ik woog 67, dus flink wat aangekomen door de training.
Het is soms er frustrerend naar de kilo's te kijken, je kunt beter omvang gaan meten met een meetlint. Dit geeft veel meer resultaat!! Kilo's wisselen per dag, vochtgehalte, hormoonhuishouding etc.
Succes dames!! Zet hem op
Zolang mensen niet met spieropbouw bezig zijn is hier geen sprake van.
Nachocheese schreef:Silkwood schreef:Hier ook nog iemand die heel graag wil afvallen!![]()
Ik ben eigenlijk wel iemand die altijd een maand kan volhouden en dan al weer stopt, omdat er iets in de weg komt wat tegenzit. In 2018 wil ik er echt voor gaan en wil ik ook meer gaan sporten naast het gezonder eten.
Ik wil graag 5-10 kg afvallen, maar het gaat er eigenlijk meer om dat ik gewoon van mijn vet af wil en een strakkere buik wil hebben.
Ik ga in het nieuwe jaar eerst beginnen met 1x per week een soort bootcamp bij de fysio en wil later nog 2x in de week naar de sportschool.
Bootcamp is leuk!! Ben er dit jaar mee begonnen. Maar niet structureel. Is ook een van Mn goede doelen voor 2018. Een vaste sportdag per week. En wil dan 1 keer in de 2 weken bootcamp. Het valt op een vrijdagavond en heb dan meestal ook wel ander dingen te doen
@foundtheone: ik ga ook weer cm’s bijhouden. Merk dat die sneller naar beneden gaan dan de kilo’s. Maak redelijk snel spier aan, maar val qua vet niet snel af.