Storm schreef:Krijgen jullie geen bloedneus van de spray? Ik namelijk wel.
Ik ga 14 jaar flink gebruiken nooit gehad..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Let op: gouden tip![]()
Vraag aan de huisarts Nasonex spray. Dit is een neusspray die je langdurig maar gebruiken, maar deze werkt wel pas na 2 tot 3 weken.
Gebruik de nasonex naast je gewone neusspray en bouw deze dan vervolgens af tegen de tijd dat de nasonex zou moeten werken.
Ik heb dit zo gedaan en ben nu van Mn verslaving af! Nasonex beschadigd je slijmvliezen niet dus veilig om te gebruiken. Ik doe elke avond 1 spray in elk neusgat
Vraag aan de huisarts Nasonex spray. Dit is een neusspray die je langdurig maar gebruiken, maar deze werkt wel pas na 2 tot 3 weken.
Gebruik de nasonex naast je gewone neusspray en bouw deze dan vervolgens af tegen de tijd dat de nasonex zou moeten werken.
Ik heb dit zo gedaan en ben nu van Mn verslaving af! Nasonex beschadigd je slijmvliezen niet dus veilig om te gebruiken. Ik doe elke avond 1 spray in elk neusgat
nuscaniels schreef:Werk zelf bij een drogist en geef altijd de waarschuwing van max 7 dagen gebruik mee, ook wijzen we de vaste kopers op de risico's van verslaving en verwijzen ze naar de huisarts.
Maar een enkeling toont begrip en bedankt voor het advies, waar je door de rest voor wordt uitgemaakt en waar je die spray dan mag stoppen komt niet door de Boktcensuur.
Wordt een beetje flauw van mensen die vinden dat de overheid de verkoop alleen bij de apotheek moet leggen of eisen dat ze overal een risicowaarschuwing bij krijgen.
Zelf een bijsluiter lezen kan ook.
Het is een veel voorkomende verslaving, idem met paracetamol.
Lastig om vanaf te komen maar zeker niet onmogelijk. Vind het knap van degene die het lukt.
LisaFaded schreef:Ik heb het ook gehad en ik deed dampo onder me neus smeren en op me rug en borst. Zo ben ik er vanaf gekomen.. Ben nu weer verkouden en gebruik nu weer neusspray. Moet er wel echt op letten.. Koop ook standaard dampo er bij.
P.S. nog iets sterkers is http://www.toco-tholin.com/olie.html. Op een zakdoekje druppelen en dat diep inademen of onder je neus. Helpt nog beter!
Westhof schreef:Interessant topic. Ik gebruik het de laatste maand ook een aantal keer per dag. Ik ben niet verkouden, maar als ik het niet gebruik, dan gaat mijn neus wel constant dicht zitten. Ik moet het wel echt gebruiken, want anders zitten mijn neusgaten volledig dicht en krijg ik gewoon geen adem. Ik wil het eigenlijk niet gebruiken, want ik vind het helemaal niet lekker, maar ik moet dus wel. Is dit dan een reactie van mijn lichaam en ben ik onbewust toch verslaafd? Of is er dan misschien iets anders aan de hand?