Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnnh schreef:Dag 4 voor mij. Ik vind het echt heel erg tegenvallen. Ik heb het eigenlijk de hele dag heel moeilijk, ben mega chagrijnig. Gisterenavond tot een huilbui in bed![]()
Ik ben cold turkey gestopt maar overweeg om alsnog aan pleisters oid te beginnen. Iemand anders die het met hulpmiddelen doet?
MamaJella schreef:Ik ben begonnen met Champix, en ik moet zeggen, het niet roken is heel makkelijk. Maar ik ben er doodziek van. Ik heb diabetes en fibro, met allerlei aanhangende kwalen en kwaaltjes, en het lijkt alsof ik steeds meer last daarvan krijg. Ik heb nul energie, ben doodmoe maar kan niet slapen, geen honger, maar moet wel eten ivm diabetes, ontzettende zweetaanvallen (en dan echt 10 keer per uur hevig, slaap daardoor nog minder), duizelig, misselijk..... en ik voel me niet mezelf op de een of andere rare manier. Rare dromen, rare gedachten. Ben teruggestapt naar 1 tabletje per dag, en het is wel minder, maar niet veel minder. Dus ik stop ermee! Niet met stoppen met roken, maar wel met die pillen. Ik moet het toch ooit helemaal zonder gaan doen en ik hoop en denk dat ik nu sterk genoeg ben om het zo vol te houden. Dan maar aan de lolly'sMoet dan wel op zoek naar een suikervrije variant hihi.
SindyKaya schreef:pluimpje schreef:Nu 2 uur geleden de laatste gerookt, zo op bed en vooral het opstaan zal moeilijk worden zonder sigaret...
Barbet dat is normaal en herkenbaar, je stofwisseling verandert en je eetlust wordt meer. Hou vol!
Ik doe weer met je mee, ben benieuwd of het lukt
Melewel94 schreef:Ik kom me even melden.
Ik heb vandaag meteen na mijn werk een e sigaret aangeschaft.
Ik ben van gewone sigaretten al over gestapt naar shag (ivm kosten) maar ik betrap me steeds meer dat ik toch even een pakje koop ‘voor in de auto’ en naderhand helemaal zo op rook...
Ik krijg een ontzettende vieze smaak en vieze nagels en die vieze walm van die shag achtervolgt me... ik wordt er gek van en schaam me dood...
Nu heb ik het al de hele avond ( vanaf half 6 ongeveer) met de e sigaret gedaan, valt me niet tegen! Ik merk wel dat er minder nicotine in zit, maar daar moet ik maar even overheen komen.
Heb voor mezelf niet direct voor blok gezet om te ‘stoppen’, maar om met hele kleine stapjes het gezondere leven in te stappen. Heb nu liquid met 6mg nicotine. Probeer dit wanneer het kan nog minder af te bouwen.
Eerdere pogingen waren na een halve dag al tevergeefs... met o.a. Pleisters etc...
Heel veel succes iedereen, en waar een wil is, is een weg!