Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaime_andrea schreef:Hier een (bewust) alleenstaande moeder. Inmiddels al 11 jaar. Ik kan iet anders zeggen dan HEERLIJK.
Nooit geen gedoe met beslissingen,omgangsregelingen,financien.. nee alles is mijn eigen verantwoording.
Phoya schreef:Ik heb respect voor jullie keuze. Lijkt me wel heel moeilijk. Ik snap alleen niet waarom hij jou niet meer wilt als je zwanger bent. Waarom is zijn liefde voor jou dan opeens over? Jij blijft toch hetzelfde mens?
Vind het dapper hoor dat je dit allemaal alleen gaat doen.
Phoya schreef:Phoya schreef:Ik heb respect voor jullie keuze. Lijkt me wel heel moeilijk. Ik snap alleen niet waarom hij jou niet meer wilt als je zwanger bent. Waarom is zijn liefde voor jou dan opeens over? Jij blijft toch hetzelfde mens?
Is er niemand die me antwoord kan geven op deze vraag?
Phoya schreef:Phoya schreef:Ik heb respect voor jullie keuze. Lijkt me wel heel moeilijk. Ik snap alleen niet waarom hij jou niet meer wilt als je zwanger bent. Waarom is zijn liefde voor jou dan opeens over? Jij blijft toch hetzelfde mens?
Citaat:TS geeft heel duidelijk aan dat de liefde niet over is, maar soms kun je nog zoveel van elkaar houden, als er iets bij komt waar 1 van de 2 niet voor wil/kan kiezen moet je soms een besluit maken buiten de liefde om.
Nu gaat het om het krijgen van een kindje, maar dit gaat bijvoorbeeld ook op als je grote liefde verslaafd is. Je houdt niet minder van deze persoon, maar je kan simpelweg niet verder met deze persoon.
Even een heel ander voorbeeld, maar hopelijk zo wel duidelijk voor jou.
robert45 schreef:Dat je vriend geen kinderwens heeft kan ik begrijpen. Dat hij je echter in steek laat heb ik geen goed woord voor over.
Ik kan je alleen maar veel sterkte en succes wensen.
Gwenvd schreef:Wat ik mij nog afvraag, hoe zit het met jou schoonouders? Misschien een rare vraag maar zij worden tenslotte eigenlijk wel opa en oma. Zijn deze met de situatie bekend en wat vinden ze ervan?
RoyceMack schreef:robert45 schreef:Dat je vriend geen kinderwens heeft kan ik begrijpen. Dat hij je echter in steek laat heb ik geen goed woord voor over.
Ik kan je alleen maar veel sterkte en succes wensen.
Waarom heb je daar geen goed woord voor over?
Een kind krijgen en MOETEN verzorgen is even iets anders dan een nieuw behangetje uit kiezen dat je niet mooi vind hè.
GabberGill schreef:Al die kneuterreacties over haar ex of vriend.
Hik is er nog.
Waar zij niet kan is hij. Ik heb een dochter van 2 en der vader heeft nog nooit enige interesse in haar getoond. Geen euro aan haar uitgegeven en npg nooit wat over haar gevraagd.
Ik vins het een topgozer! Ondanks dat hij het echt pertinent niet wilt vind ik het ontiegelijk mooi hoe jullie dit doen. De tijd zal het leren!
moonfish13 schreef:GabberGill schreef:Al die kneuterreacties over haar ex of vriend.
Hik is er nog.
Waar zij niet kan is hij. Ik heb een dochter van 2 en der vader heeft nog nooit enige interesse in haar getoond. Geen euro aan haar uitgegeven en npg nooit wat over haar gevraagd.
Ik vins het een topgozer! Ondanks dat hij het echt pertinent niet wilt vind ik het ontiegelijk mooi hoe jullie dit doen. De tijd zal het leren!
Volledig mee eens.
moonfish13 schreef:GabberGill schreef:Al die kneuterreacties over haar ex of vriend.
Hik is er nog.
Volledig mee eens.