Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MorganeR schreef:Heyhoi, mag ik ook meekletsen?
Ik heb mijn haar nu al meer dan een jaar in een donker/lichtbruine splitdye, en ben van plan weer eens wat anders ermee te doen.
Zo is het nu:
[ [url=m/8zc6a1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat lijkt jullie een leuke kleur?
Blond of zwart zal ik het niet doen, en de rode tinten gaan ook vaak moeilijk doordat ik zogenaamd 'bandhaar' heb
Iris82 schreef:Nou het ligt er bijzonder veel aan wat voor spoeling het is en op welke basis het gezet wordt. Ik wil ook heel graag naar grijs maar dat blijft voor geen meter zitten omdat je 't daarvoor eerst moet blonderen. Pak ik een willekeurige kleur bruin of rood zit 't maanden als een huis.
_Reneee schreef:Dat ligt eraan, ik heb het jaren in balayage gehad met stijl haar, dan moet je hem gewoon wat hoger in laten zetten en ook echt strepen op je uitgroei. Ik had de punten geblondeerd en op mijn uitgroei een spoeling die een paar tinten donkerder was dan mijn eigen kleur, dan had ik ook geen uitgroei. Als het te ver was uitgegroeid werkte ik het weer bijMaar goed jij hebt krullen dus dan maakt het geen reet uit. Ik zou willen dat ik pluizende krullen had, heerlijk zo'n afro!
Gydja schreef:Hoi hoi, zag dit topic voorbij komen en dacht: Perfect!
Ik heb mijn haar nu al een half jaar roze en door de kapper laten verven. Maar dat is zo ontiegelijk duur en ik denk dat ik het zelf ook wel kan. Ik kan er weinig aan verpesten denk ik, al word het pimpel paars, blauw groen of oranje xD
Maar ik ben nu dus opzoek naar roze haarverf. Wil het nu graag pastel roze maar welke verf kan ik daar voor het beste kopen?
Lous schreef:Gydja schreef:Hoi hoi, zag dit topic voorbij komen en dacht: Perfect!
Ik heb mijn haar nu al een half jaar roze en door de kapper laten verven. Maar dat is zo ontiegelijk duur en ik denk dat ik het zelf ook wel kan. Ik kan er weinig aan verpesten denk ik, al word het pimpel paars, blauw groen of oranje xD
Maar ik ben nu dus opzoek naar roze haarverf. Wil het nu graag pastel roze maar welke verf kan ik daar voor het beste kopen?
Pastelroze haarverf zelf pakt bijna niet. Het beste kun je knalroze kopen en dit mengen met witte conditioner.
Daarna dit bijhouden door tijdens het wassen steeds een beetje door je conditioner te mengen. Althans zo doe ik het zelf nu al een maand of twee en mijn haar blijft mooi pastelroze.
Merken die aan te raden zijn: Crazy Color, Directions, Artic Fox en Manic Panic.