Buitenstaanders zien er niks meer aan en het is weer op het niveau van gister. Mocht het toch weer zo extreem terugkomen dan ga ik er wel even naar laten kijken want het is wel vreemd natuurlijk.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Buitenstaanders zien er niks meer aan en het is weer op het niveau van gister. Mocht het toch weer zo extreem terugkomen dan ga ik er wel even naar laten kijken want het is wel vreemd natuurlijk.. Cubone schreef:Ik ga denk ik vanmiddag even naar de huisarts.. Ik word net wakker en het is nog erger dan gister. Ik kan mijn oog amper openenNu ook gemakkelijk te fotograferen dus voor de nieuwsgierigen
Spoiler:
[ [url=m/O5D79B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig heb ik vanmiddag geen welkomslunch op mijn nieuwe werk waar ik net 2 weken terug ben begonnen... *kuch* Heel fijn
Allemaal teleurgesteld 

Jaaaaaaren terug zouden ze jaloers zijn geweest 
), maar dat trek ik niet qua pijn..
). Dan kan ik echt goed zien wat er gebeurd.

Tot mijn grote teleurstelling zat mijn oog vanochtend weer potdicht. Inmiddels is de zwelling gezakt - maar ook letterlijk gezakt. Het is net alsof ik zojuist botox ingespoten heb gekregen. Maar ik heb in ieder geval geen wallen meer rechts

het werkt heel misschien iets sneller of verzachtender omdat je het inmasseert/wrijft over de plek)

Er zit nog steeds een hard stukje, maar het doet geen pijn meer.
Ik vermoed door de hoge druk die enkele dagen lang op de huid heeft gestaan. Dit is gelukkig nu inmiddels ook bijgetrokken