Wel vandaag 5:30 minuut gehoepeld, maar fietsen/ traplopen/ touwtje springen gaat m toch echt niet worden vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PanamaD schreef:Super dat je dit doet TS Maaruuhh.. 5:30 min hoelahoepen zet niet veel zoden aan de dijk. Ik sta rustig 2 keer 20 minuten te hoepelen met een sport hoelahoep. Wat ik dan doe is een film kijken en tijdens de film hoepel ik en in de pauze heb ik rust en daarna de andere kant.
En eerlijk.... Ik merk nog weinig resultaat en doe het al een beste tijd. Maar, ook dit komt door mijn voeding. Zal ik minder koekjes eten zal het resultaat al veel beter zijn
FabianHorse schreef:PanamaD schreef:Super dat je dit doet TS Maaruuhh.. 5:30 min hoelahoepen zet niet veel zoden aan de dijk. Ik sta rustig 2 keer 20 minuten te hoepelen met een sport hoelahoep. Wat ik dan doe is een film kijken en tijdens de film hoepel ik en in de pauze heb ik rust en daarna de andere kant.
En eerlijk.... Ik merk nog weinig resultaat en doe het al een beste tijd. Maar, ook dit komt door mijn voeding. Zal ik minder koekjes eten zal het resultaat al veel beter zijn
Alles wat naar binnen gaat, moet er ook af hé!
FabianHorse schreef:PanamaD schreef:Super dat je dit doet TS Maaruuhh.. 5:30 min hoelahoepen zet niet veel zoden aan de dijk. Ik sta rustig 2 keer 20 minuten te hoepelen met een sport hoelahoep. Wat ik dan doe is een film kijken en tijdens de film hoepel ik en in de pauze heb ik rust en daarna de andere kant.
Jindai schreef:PanamaD, ze maakt iig een start met hoelahoepen! En dan is 5 min misschien nog niet veel, maar al wel een leuk begin en dan kan het alleen maar beter worden.![]()
Ik vind het wel knap van je dat jij het zo'n tijd volhoudt!
PanamaD schreef:Jindai schreef:PanamaD, ze maakt iig een start met hoelahoepen! En dan is 5 min misschien nog niet veel, maar al wel een leuk begin en dan kan het alleen maar beter worden.![]()
Ik vind het wel knap van je dat jij het zo'n tijd volhoudt!
Daar heb je helemaal gelijk ik Jindai! Maar zou het zonde vinden als haar motivatie weg gaat als ze met 5 min geen resultaat gaat zien. Dat bedoelde ik ermee te zeggen
Citaat:Lastig, Goldwynn. Ik heb zelf gemerkt dat ik me er in het begin echt toe moest zetten en echt zin moest maken. Je hebt al een vrij druk schema en je moet ook tijd over houden voor de leuke dingen.Ik denk dat je al een heel eind komt door wat gezonder te eten en minder te snoepen, maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Ik denk even met je mee hoor, maar zou bv sporten/fitness oefeningen via internet of YouTube wat voor je kunnen zijn, ipv de hometrainer? Dan heb je misschien nog een stukje extra motivatie omdat iemand het voor doet.
En misschien wat uptempo muziek erbij? Dat helpt mij iig wel goed als ik de laatste loodjes nog moet.
Goldwynn schreef:Daar heb je absoluut gelijk in. Ik probeer m'n porties al te minderen en zeker op werk dingen te laten staan. En als tussendoortje fruit mee i.p.v. koekjes en dergelijke. Voor vandaag heb ik:
1 halfdonkere boterham met hageslag
2 sneetjes brood tussen de middag
3 eierkoeken
1 liga evergreen
En vanavond eten we geloof ik een koude macaroni salade.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op internet/youtube heb gekeken voor oefenignen, altijd de hometrainer. Voordeel daarvan is dat ik de tv kan omdraaien (op m'n ouders kamer) en netflix kan kijken bijvoorbeeld, of gewoon een programma. Heb je misschien een paar voorbeeldjes die zouden passen? Want als dat beter helpt, zou dat echt wel fijn zijn. Ik waardeer het ook echt dat je mee wilt denken! Motiveerd wel
Qua BMI zou ik niet af hoeven te vallen, ik weeg zo'n 63 of 64kg met mijn +- 1.73. Maar ik zou gewoong raag net wat strakker in m'n vel willen zitten, iets minder bolle kop en mijn billen en bovenbenen zijn gewoon stevig (bovenlijf maat 36, onder 40 at least).
Wennii schreef:Hoepelen lijkt me ook wel cool. wat voor hoepel gebruik je dan, gewoon een kinderhoepel of een sporthoepel (en waar haal je zoiets)
Ik heb gisteren mn dumbells ff uit de kast getrokken en ben wat aan mn armen, rug en schouders gaan doen en wat gesquat en geplankt. Heb slecht bijgehouden wat ik precies allemaal gedaan heb maar ben zo'n dikke 20 minuten bezig geweest. het weer werkte niet echt mee. Heb cardio ook maar ff gelaten voor wat het was haha komt vandeweek wel weer.
Gewicht is op dit moment een beetje stabiel. Gaat nog wel overall een beetje naar beneden maar niet snel meer. ging in t begin heel hard (vanwege afkappen snoep en fris). en van t weekend heel hard gebarbequed dus da helpt natuurlijk ook niet zomaar ook dat komt wel weer