---

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: Zware val...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:59

Verstandige baas!

Ik hoop dat het meevalt ts..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:42

Dat zijn zo flink wat onderzoeken lijkt me TS! Ik denk aan je!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:18

Jeetje wat heftig! Veel sterkte!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:19

Beterschap TS! Hopelijk komen er niet al te gekke dingen uit. Rustig aan in ieder geval!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:27

Sterkte, ben benieuwd wat er uit komt.
En @bigone: dappere conclusie van je :-)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:38

Sterkte! Ben benieuwd. Jeetje, je cap kapot?? Dan heb je helemaal een engel bij je gehad

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:53

Hoop dat het meevalt na zo'n nare val, veel sterkte en beterschap!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:20

Hoe is het ermee TS?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:46

Wat goed dat je bent gegaan. Ook ik was plaatsvervangend boos dus ik had het topic weggeklikt :o
Hopelijk valt het mee!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:39

Tanya schreef:

Kan natuurlijk zo zijn dat ts een afwijking heeft en ze veel minder pijn voelt, weet dat dat bestaat ;)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:45

bigone schreef:
Tanya schreef:

Kan natuurlijk zo zijn dat ts een afwijking heeft en ze veel minder pijn voelt, weet dat dat bestaat ;)

Pijn zegt weinig hoor!

Ik ben twee x van mn paard gevallen, eerste keer niks gebroken, maar ik heb me toch een pijn gehad! Zware pijnstillers nodig gehad.

Tweede keer had ik weinig last, voor de zekerheid toch maar even naar de HAP, maar bleek ik toch echt mn rug gebroken te hebben, ik heb 3x een paracetamol gehad en verder geen pijnstillers.

Ts ik hoop dat het meevalt!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:48

Ik hoop voor je dat het meevalt.. maar ben zomaar bang van niet.
Niet iedere baas is hetzelfde gelukkig.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:50

Door de adrenaline en dergelijke kan je dingen heel makkelijk weg stoppen. Heb een ongeluk gehad waarbij een paard mij twee keer vol voor het hoofd schopte met de achterbenen. Had de afdrukken in het gezicht staan. Had hoofdpijn heb het paard nog gereden en ben naar huis gegaan. Heb nog twee weken gewerkt en ben toen opeens zo van de fiets gevallen van die twee weken weet ik helemaal niks meer. Had een zware whiplash, het evenwichtsorgaan kapot en een zware hersenschudding. Heb 3 jaar gerevalideerd voor die whiplash kon amper meer wat. Het ongeval waar ik eerder overschreef was 4 jaar later. Ook daar dacht ik viel allemaal wel mee hoef geen ambulance. Ook cap kapot die was finaal door midden. 3 hernia;s was het resultaat op de blijvende schade die ik al had. Heb nu wel geleerd ook als voel je niet veel als er zoiets gebeurd beter het zekere voor het onzekere nemen. Niks is belangrijker dan je gezondheid. Helaas hebben ze bij mij ook niet doorgepakt de eerste keer. Had veel ellende kunnen voorkomen.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:56

Adrenaline kan idd. ook als een pijnstiller werken. Maar de klap komt nu pas. ;( veel sterkte hoor.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:01

Pfft Wilawander..wat een verhaal, wel heel herkenbaar hoor! ik heb ook een trap gehad vol op mijn ribbenkast met verbogen ribben en verschoven ruggewervels als gevolg. Ik was compleet in shock na het gebeurde..en heb eerst een uur stil ergens gezeten en voor me uit zitten staren..voelde ook niks toen qua pijn. Daarna ook lang gedacht dat het wel mee zou vallen en zelfs na twee weken weer op het paard gestapt, echt super dom.{helaas ook niet adequaat behandeld en nu nog last}

Wat dat betreft "snap" ik Little Gift wel..maar ik ben blij dat ze nu naar het ziekenhuis is gegaan want het klinkt behoorlijk ernstig.
Heel veel sterke LG..hopelijk valt het mee.

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:01

Jeetje wat heftig en idd denk goed om je zelf. Hopelijk valt het mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:09

Fijn dat je naar het ziekenhuis bent gegaan ;)
Succes met herstellen, want volgensmij was het een hele goede smak ;)

Volgende keer inderdaad ambu bellen. Bewusteloosheid is bij een val altijd een teken van een hersentrauma. (Ook een lichte hersenschudding is dat ;) ) Dus liever 1 controle meer dan dat het goed mis is ;)

Fijne baas heb je!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:18

en ts..hoe is het nu.
Ik herken dat wel uit adrenaline functioneren. goed dat je nu toch last kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:24

Goed dat je toch naar het ziekenhuis gegaan bent , hopelijk valt het mee :)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:39

manonutjuh schreef:
bigone schreef:

Pijn zegt weinig hoor!

Ik ben twee x van mn paard gevallen, eerste keer niks gebroken, maar ik heb me toch een pijn gehad! Zware pijnstillers nodig gehad.

Tweede keer had ik weinig last, voor de zekerheid toch maar even naar de HAP, maar bleek ik toch echt mn rug gebroken te hebben, ik heb 3x een paracetamol gehad en verder geen pijnstillers.

Ts ik hoop dat het meevalt!

Pijn zegt inderdaad niet altijd genoeg.
Ik moet huilen als ik een tik tegen mijn neus heb gehad, maar bij een zware hersenschudding, slip in hoofd en gigantische buil door een trap op mijn hoofd van mijn paard was ik enkel wat duizelig, maar had het idee dat ik gewoon naar huis kon rijden. Pas toen ik het bloed zag, heb ik toch maar voor de zekerheid iemand gebeld om me te komen halen. Niet gedacht dat ze me naar het ziekenhuis reed en ik daar 2 dagen mocht doorbrengen.
Ik had helemaal geen pijn. Zelfs niet de dag erna, terwijl je denkt dat dan de adrenaline uitgewerkt is.

Ook ben ik pas door een hond in mijn gezicht/oog gebeten, aangezien ik op weg was naar spoed gelijk gebeld naar werk want ik moest die dag nog werken. Ik had gezegd, ik laat iets weten voor morgen. Euhm... 2 dagen ziekenhuis, gelijk plastische chirurgie onder volledige narcose en een maand thuis! Terwijl ik daar ook geen pijn had, wel het besef dat het genaaid moest worden, huilde wel van paniek. Maar ik dacht oprecht dat ik gewoon de volgende dag weer zou kunnen werken.

Ts, maak je geen zorgen over je werk, echt niet. Je eigen gezondheid gaat sowieso voor. Toen ik met mijn briefje van een maand ziekenverlof op het werk kwam zakte de moed echt in mijn schoenen om binnen te gaan. Exact 6 maanden vast contract had ik. Nu, mijn gezicht sprak wel boekdelen, maar ze beseffen goed genoeg dat ze je beter genoeg laten genezen dan dat je erna 2 jaar uit bent omdat je niet voldoende genezen bent.
Stel nooit je werk boven je eigen gezondheid, zeker niet om zo een dingen. Gelukkig ben je nu wel naar het ziekenhuis, hopelijk valt het nog goed mee.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:44

Goed dat je nu toch naar het ziekenhuis gegaan bent. Als ik je verhaal zo lees zou je wel eens een bekkenbreuk en een hersenschudding kunnen hebben. Beterschap en hou ons op de hoogte he

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:01

En ts, wat is er uit de onderzoeken gekomen? Ik volg dit topic de hele dag al stil.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:59

Opgenomen en onder het mes misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:00

Ze was 12 minuten geleden online

Misschien nog niet helemaal terug op aarde

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:01

ikkedus schreef:
Opgenomen en onder het mes misschien?

Of misschien gewoon in bed met hersenenschudding :) of... of... beter gewoon afwachten

Beterschap ts! Super dat je toch naar de dokter bent gegaan!