Tigra_ schreef:Dreamybol schreef:Als je op een eerste hulp gewoon kan vertrekken omdat de wachttijd je niet aanstaat, dan vraag ik me af wat je er dan doet?
De huisarts(huisartsenpost) vermoede eens spierscheuring en ja daarvoor moest ik naar de eerste hulp. Ik moet zeggen dat ik geen hoge pet op heb van de EH. Zelfde als je vermoedelijk een breuk hebt. Je gaat er echt niet aan dood als je naar huis gaat met je gebroken vinger, pols of weet ik veel wat. En zo zijn er vast nog tal van voorbeelden die niet zo ernstig zijn maar om je nu uren te laten te wachten is gewoon belachelijk. Als dat vaak gebeurt ben je gewoon onderbezet. Maar dat moeten we gewoon allemaal maar pikken in de zorg.
Wat mij daarin nog het meest frustreert dat ik daar uren lang heb gezeten voor helemaal niets. Ik ben niet serieus genomen en ook niet fatsoenlijk geholpen. Welke idioot verzint het om röntgenfoto's te maken bij een spierscheuring. Vind je het gek dat het zo uitloopt als je niet luistert naar je patiënten en ook niet leest waarom iemand naar de EH is gestuurd.
Die foto's waren niet nodig geweest en hadden heel veel mensen tijd kunnen besparen en ook nog kosten.
Nou nou, die idioten van artsen en verpleegkundigen zijn net mensen...ze maken weleens fouten. Ze staan op de SEH onder hoge werkdruk, mede dankzij de bezuinigingen op de zorg. Ze doen hun best om in de chaos de beste zorg te bieden.
Daarnaast VERMOEDDE de HAP een spierscheuring, goed dat ze toch een foto hebben gemaakt om een breuk uit te sluiten...