Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Wat een trieste reacties allemaal ? Wat is er mis met een mening geven ?
Gaat het wel lekker met jullie of komen jullie iets te kort ?
lieveli schreef:Nou ondanks dat Elke al een hele tijd een vaste relatie heeft, zit ze nu vast in een hoekje te huilen omdat LB's vrienden haar lippen niet mooi vinden. Jeetje.
rapido schreef:Je kan overigens ook je lippen laten om lijnen met permanente make up zodat ze iets voller lijken. En dan bedoel ik niet klats,van die donker bruine lijnen er omheen. Tegenwoordig kunnen ze dat met heel subtiele kleuren doen en schaduwen gebruiken om het optisch groter te laten Lijken.
Judass schreef:Dus je hebt er zelf ervaring mee?
Pijn/geen pijn is zo persoonlijk, ik geloof heus dat het niet gevoelloos is maar echt zeer? Denk dat dat reuze meevalt.
LadyMadonna schreef:Ik denk dat er best kritisch over gesproken mag worden. Aangezien sommige beauty blogs/vlogs er dusdanig simpel over doen of ze even bij de bakker een brood gaan halen, terwijl hun publiek 12/17 is....
higgins schreef:PMU is ook maar tijdelijk...
Ik heb eyeliner laten zetten bij iemand die alle papieren heeft, alle keurmerken heeft, regelmatig nieuwe cursussen volgt en op de hoogte is van alle in en outs op dit gebied.
Express voor haar gekozen omdat ik wil dat het goed is.
Maar in een jaar tijd is de bovenkant al aardig aan het vervagen...
En ik vind het te prijzig om elk jaar bij te laten werken. Dus ik doe dat gewoon weer met de hand.
Ik kan de TS geen advies geven. Ze zal haar redenen hebben en als zij er diep ongelukkig mee is wie ben ik om te zeggen dat ze het vooral niet moet doen.
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat we blijkbaar allemaal op elkaar willen lijken.
Juist hetgene wat jij niet mooi aan jezelf vind is vaak wel een kenmerk van wat jou jou maakt.
Als je heel erg verliefd bent op iemand is dat juist een kenmerk waar je gek van bent ( die bijzondere moedervlek, grotere neus, scheve lachje etc )
Inderdaad,iedereen wil op elkaar lijken.Zodat ik dus oudere filmsterren niet een meer herken.Allemaal opgespoten en gladgetrokken.Waar is ieders zelfrespect? Van het geld van zo'n behandeling kun je een rijpaard kopen......Of iets voor goede doelen doen. Wie wil je er eigenlijk mee behagen? Waarom laat je snijden of spuiten in een gezond lichaam?
En wat betreft make up en de plaatjes op de vorige pagina
Dit is dus echt niet zo voor alle mannen
Mijn man heeft dus een hekel aan de smink zoals hij het noemt. Foundations vind hij verschrikkelijk, en dus ook de natural look ..
Het is ook maar net hoe ze je gewend zijn te zien.
Ik heb dus ( als ik werk ) altijd een lijntje en mascara op. Als ik zonder kom zal ik ook wel reacties krijgen of ik niet lekker ben![]()
Het gaat erom dat je het voor jezelf doet. Maar blijf vooral jezelf !