Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Werecat

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:17

Jeetje... Sommige reacties hier. Wat is er gebeurd met het leven en laten leven? TS lijkt me een verstandige meid en het is toch goed dat ze zich zo zorgvuldig inleest in dit onderwerp? Anders had ze dit topic niet geopend denk ik.

TS, ik kan je helaas niet helpen! Heb geen ervaring op dit gebied. Ik wil je wel meegeven dat je lekker moet doen wat voor jou goed voelt, ongeacht de meningen van andere (anonieme!!!!) mensen. Maar volgens mij had jij dit idee ook al :p

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:22

little_birdy schreef:
Wat een trieste reacties allemaal ? Wat is er mis met een mening geven ?
Gaat het wel lekker met jullie of komen jullie iets te kort ?

Nee hoor, dank voor je bezorgdheid. Ik kom geen lip, borst, achterwerk o.i.d tekort. :)
Maar ik respecteer het wél als iemand, na voor-en nadelen goed overwogen te hebben, besluit tot een dergelijke ingreep over te gaan. Mijn mening doet er namelijk niet toe. Daar zijn dergelijke dingen en vooral de redenen erachter té persoonlijk voor. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 00:04

lieveli schreef:
Nou ondanks dat Elke al een hele tijd een vaste relatie heeft, zit ze nu vast in een hoekje te huilen omdat LB's vrienden haar lippen niet mooi vinden. Jeetje.

Hahahahaha :') waarschijnlijk zien die mannen het niet eens, want mannen letten daar niet eens op. Het zijn vaak de vrouwen die kritisch zijn.

Ligt eraan wat voor jongens het zijn. Mijn vriend vind het juist prachtig, met en zonder. Hij vind het vooral leuk dat hij mij door die lippen meer ziet stralen.
En ook al vond hij het niks; i dont care. Ik doe het toch, voor mezelf :)

Maar om dan meteen te gaan zeggen: als je gepest wordt dan kan het wel..... Waarom moet je eerst gepest zijn? Wellicht vind iemand het gewoon net wat mooier bij zichzelf. Er hoeft niet meteen een drama aan vooraf te gaan hoor

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:35

Je kan overigens ook je lippen laten om lijnen met permanente make up zodat ze iets voller lijken. En dan bedoel ik niet klats,van die donker bruine lijnen er omheen. Tegenwoordig kunnen ze dat met heel subtiele kleuren doen en schaduwen gebruiken om het optisch groter te laten Lijken.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:49

rapido schreef:
Je kan overigens ook je lippen laten om lijnen met permanente make up zodat ze iets voller lijken. En dan bedoel ik niet klats,van die donker bruine lijnen er omheen. Tegenwoordig kunnen ze dat met heel subtiele kleuren doen en schaduwen gebruiken om het optisch groter te laten Lijken.

Dan zou ik ze liever laten opvullen, die lijnen zijn een stuk permanenter, als er dan een stukje niet naar wens is heb je pech :P

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:06

TS ik zou toch even op youtube kijken hoe dit in zijn werk gaat. Doet best zeer ook, hoor ik om mij heen!
Neem aan dat je ouders dit met je hebben besproken en dat je hier zelf ook overna hebt gedacht. Rox hazes is bv naar Amstel Zijde geweest. Zijn zoveel aanbieders, vraag hulp aan je ouders.

Ga aub geen PMU op je lippen doen hoor. Ik heb hier ook naar gevraagd en krijg daar nergens positief geluid over.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:12

Nee joh, die oliebol wordt goed verdoofd, ga dat kind niet bang zitten maken.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:16

Haha realistisch Lieveli! Doet wel zeer, ondanks creme.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:18

KMF schreef:
Haha realistisch Lieveli! Doet wel zeer, ondanks creme.

Ik heb het meerdere malen laten doen. En ik kan je garanderen dat het echt totaal pijnloos is ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:18

:')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:19

Dus je hebt er zelf ervaring mee?
Pijn/geen pijn is zo persoonlijk, ik geloof heus dat het niet gevoelloos is maar echt zeer? Denk dat dat reuze meevalt.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:20

:') Monica geuze viel zelfs flauw. Maarrrr ik doelde op vriendinnen haha.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:21

Flauwvallen heeft niet perse iets met pijn te maken, kan ook spanning zijn of een lage bloeddruk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:22

Misschien gaan ze naar de verkeerde kliniek. Laten we het vooral bij ervaringen uit de 1e hand houden en niet viavia.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:29

Judass schreef:
Dus je hebt er zelf ervaring mee?
Pijn/geen pijn is zo persoonlijk, ik geloof heus dat het niet gevoelloos is maar echt zeer? Denk dat dat reuze meevalt.

In mijn geval is het echt gevoelloos. Die zalf werkt echt als een tierelier. Ik doe altijd mijn ogen dicht en wacht ik tot de naald erin gaat. Vervolgens is hij er al 3x ingeprikt en lig ik nog steeds te wachten. Je mond en omstreken is totaal verdoofd en voelt dus niet eens de aanraking

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:32

Ik denk dat er best kritisch over gesproken mag worden. Aangezien sommige beauty blogs/vlogs er dusdanig simpel over doen of ze even bij de bakker een brood gaan halen, terwijl hun publiek 12/17 is....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:52

Moderatoropmerking:
Ook hier vraag ik weer om met respect naar elkaar te gaan reageren. Je eigen mening verkondigen kan en mag uiteraard, maar let erop hoe je die precies verwoordt.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:54

PMU is ook maar tijdelijk...
Ik heb eyeliner laten zetten bij iemand die alle papieren heeft, alle keurmerken heeft, regelmatig nieuwe cursussen volgt en op de hoogte is van alle in en outs op dit gebied.
Express voor haar gekozen omdat ik wil dat het goed is.
Maar in een jaar tijd is de bovenkant al aardig aan het vervagen...
En ik vind het te prijzig om elk jaar bij te laten werken. Dus ik doe dat gewoon weer met de hand.

Ik kan de TS geen advies geven. Ze zal haar redenen hebben en als zij er diep ongelukkig mee is wie ben ik om te zeggen dat ze het vooral niet moet doen.

Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat we blijkbaar allemaal op elkaar willen lijken.
Juist hetgene wat jij niet mooi aan jezelf vind is vaak wel een kenmerk van wat jou jou maakt.
Als je heel erg verliefd bent op iemand is dat juist een kenmerk waar je gek van bent ( die bijzondere moedervlek, grotere neus, scheve lachje etc )

En wat betreft make up en de plaatjes op de vorige pagina
Dit is dus echt niet zo voor alle mannen
Mijn man heeft dus een hekel aan de smink zoals hij het noemt. Foundations vind hij verschrikkelijk, en dus ook de natural look ..

Het is ook maar net hoe ze je gewend zijn te zien.
Ik heb dus ( als ik werk ) altijd een lijntje en mascara op. Als ik zonder kom zal ik ook wel reacties krijgen of ik niet lekker ben ;)

Het gaat erom dat je het voor jezelf doet. Maar blijf vooral jezelf !

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:25

Als je man ziet dat een vrouw foundation op heeft dan heeft ze de verkeerde foundation. :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 14:28

Mag ik trouwens vragen wat het nou eigenlijk uitmaakt wat mannen ervan vinden? Mij maakt het geen hol uit namelijk :o Misschien begrijp ik jullie verkeerd hoor.

Liplinen ga ik niet doen. Heb ik al wel langs zien komen, maar dat maakt mijn lippen niet voller naar mijn idee, alleen wat groter.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:51

LadyMadonna schreef:
Ik denk dat er best kritisch over gesproken mag worden. Aangezien sommige beauty blogs/vlogs er dusdanig simpel over doen of ze even bij de bakker een brood gaan halen, terwijl hun publiek 12/17 is....

Precies en vergeet ook niet dat vele BNrs het gratis kunnen laten doen ter promotie...kijk maar eens op Elzen Kliniek in Naarden, daar waar resenties geplaatst worden van de halve Gooise matras of een Barbie (Samantha) die alles op haar sociaal media noemt en tijdens haar tv shows laat doen.

Wat PMU betreft, ook hier heb je verschil van kwaliteit in natuurlijk. Dat is niet anders dan met een filler die overigens ook na 9 maanden weer opnieuw gezet moet worden.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:38

higgins schreef:
PMU is ook maar tijdelijk...
Ik heb eyeliner laten zetten bij iemand die alle papieren heeft, alle keurmerken heeft, regelmatig nieuwe cursussen volgt en op de hoogte is van alle in en outs op dit gebied.
Express voor haar gekozen omdat ik wil dat het goed is.
Maar in een jaar tijd is de bovenkant al aardig aan het vervagen...
En ik vind het te prijzig om elk jaar bij te laten werken. Dus ik doe dat gewoon weer met de hand.

Ik kan de TS geen advies geven. Ze zal haar redenen hebben en als zij er diep ongelukkig mee is wie ben ik om te zeggen dat ze het vooral niet moet doen.

Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat we blijkbaar allemaal op elkaar willen lijken.
Juist hetgene wat jij niet mooi aan jezelf vind is vaak wel een kenmerk van wat jou jou maakt.
Als je heel erg verliefd bent op iemand is dat juist een kenmerk waar je gek van bent ( die bijzondere moedervlek, grotere neus, scheve lachje etc )
Inderdaad,iedereen wil op elkaar lijken.Zodat ik dus oudere filmsterren niet een meer herken.Allemaal opgespoten en gladgetrokken.Waar is ieders zelfrespect? Van het geld van zo'n behandeling kun je een rijpaard kopen......Of iets voor goede doelen doen. Wie wil je er eigenlijk mee behagen? Waarom laat je snijden of spuiten in een gezond lichaam?
En wat betreft make up en de plaatjes op de vorige pagina
Dit is dus echt niet zo voor alle mannen
Mijn man heeft dus een hekel aan de smink zoals hij het noemt. Foundations vind hij verschrikkelijk, en dus ook de natural look ..

Het is ook maar net hoe ze je gewend zijn te zien.
Ik heb dus ( als ik werk ) altijd een lijntje en mascara op. Als ik zonder kom zal ik ook wel reacties krijgen of ik niet lekker ben ;)

Het gaat erom dat je het voor jezelf doet. Maar blijf vooral jezelf !

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:40

Volgens mij is er iets misgegaan in de plaatsing van mijn vorige reactie.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:45

volgens mij zit geluk niet in de dikte van lippen...maar goed,ik ben een ouwe doos van 52,en dan kijk je er anders tegenaan

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:03