Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MorganeR schreef:Doubtless, omdat er vaker gezegd werd "hoe een gewicht bij een persoon uitziet kan heel erg verschillen van persoon tot persoon", vandaar. Om te laten zien hoe die 63 kilo bij mij uitzien.
Sleeper schreef:Maanlicht schreef:]
Ik kan me daar echt niet druk om maken
Misschien denk ik meer aan het grote geheel dan jij
jasmijn16 schreef:Ik ben ook al langer aan het klooien met mijn gewicht ik ben 1.78 en weeg 73 kilo. Ik wil zo graag die strakke buik. Ik heb geleerd om niet in kilo's te rekenen verder maar gewoon in de spiegel te kijken.
Ik heb afgelopen week vanalles besteld van de body en fit shop en hoop zo snelmogelijk fanatiek te kunnen gaan sporten en gezonder te gaan eten. Alleen heb ik mijn enkelbanden uitgerekt dus kan ik op het moment niet zo veel. Het gezonder gaan eten en meer water drinken ben ik al wel mee bezig.
Magrathea schreef:Zorg dat je fruit in huis hebt, dan kun je dat pakkenEn natuurlijk iets wat je lekker vindt, geloof dat bijv druiven nu goed verkrijgbaar zijn
Gerritt schreef:jasmijn16 schreef:Ik ben ook al langer aan het klooien met mijn gewicht ik ben 1.78 en weeg 73 kilo. Ik wil zo graag die strakke buik. Ik heb geleerd om niet in kilo's te rekenen verder maar gewoon in de spiegel te kijken.
Ik heb afgelopen week vanalles besteld van de body en fit shop en hoop zo snelmogelijk fanatiek te kunnen gaan sporten en gezonder te gaan eten. Alleen heb ik mijn enkelbanden uitgerekt dus kan ik op het moment niet zo veel. Het gezonder gaan eten en meer water drinken ben ik al wel mee bezig.
Ben erg benieuwd hoe dat bevalt van de body fit shop, wat heb je besteld??
joyceberends schreef:Magrathea schreef:Zorg dat je fruit in huis hebt, dan kun je dat pakkenEn natuurlijk iets wat je lekker vindt, geloof dat bijv druiven nu goed verkrijgbaar zijn
Meer dan twee stuks fruit is echt niet heel erg gezond helaas.. Ben zelf gek op komkommer en wissel dit af met andere groente voor de afwisseling
joyceberends schreef:Magrathea schreef:Zorg dat je fruit in huis hebt, dan kun je dat pakkenEn natuurlijk iets wat je lekker vindt, geloof dat bijv druiven nu goed verkrijgbaar zijn
Meer dan twee stuks fruit is echt niet heel erg gezond helaas.. Ben zelf gek op komkommer en wissel dit af met andere groente voor de afwisseling