Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splash_ schreef:2 weken geleden en ik ben 31. De onderste kwam opeens door en daar had ik last van. Nu heb ik er nog 1 aan de rechterkant en zodra rechtsonder door komt mag ik weer.
Bij mij zijn ze bij de kaakchirurg eruit gehaald, boven getrokken en onder gesneden en die ging er lastig uit. Helaas ontsteking gekregen en daarna allergisch voor de antibiotica. Ik ben bijna helemaal de oude maar nog niet helemaal.
Elmira schreef:Ook al zo'n vervelend verhaal. Hoe lang is het geleden? Beterschap!
Hier inmiddels ruim 2 weken terug en de zwelling begint wat af te nemen, in elk geval geen koorts meer ed. Maar voel me nog wel zwakjes. Mond gaat nog steeds niet open.
Fair schreef:Ik kreeg ze tegelijk met mijn 'grote mensen tanden'dus een jaar of 11. Toen zijn ze getrokken voor mijn beugel. En nu ben ik 18 en sinds mijn 16e heb ik ze weer alle 4. Zowel tandarts en ik snappen er niets van.
Fair schreef:Ik kreeg ze tegelijk met mijn 'grote mensen tanden'dus een jaar of 11. Toen zijn ze getrokken voor mijn beugel. En nu ben ik 18 en sinds mijn 16e heb ik ze weer alle 4. Zowel tandarts en ik snappen er niets van.