Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmira schreef:Is het ook een leuk idee om een kleine wisselbeker te bestellen met z'n allen? Als iedereen een donatie doet van laten we zeggen €1 of zelfs 50 cent komen we al een heel eind denk ik. Misschien leuk voor de motivatie
Naskapower schreef:Ik laat alle sporten waar om gevraagd wordt er in principe in de challenge komen. Om skeeleren en roeien was nog niet gevraagd daarom heb ik die verwijderd zodat ik andere sporten toe kon voegen. Ik zal ze straks weer (definitief) toevoegen.
Datzelfde geld voor dansen
Uiteindelijk zullen alle sporten definitief zijn. Alle deelnemers hebben dan ruim de kans gekregen om hun favoriete sporten toe te voegen. Eventueel sporten dan nog wijzigen zal in overleg gaan met alle deelnemers.
Naskapower schreef:Hierbij de geupdate lijst. De meeste deelnemers zijn daadwerkelijk al zeker weten bokkers. Vetgedrukte namen moet ik de boktnaam nog van doorkrijgen.
1) Naskapower
2) Jaan81
3) Kvulden
4) Cindyrella
5) Silver_bolly
6) Susan88
7) San mex
8) S_imonee
9) paardenfan25
10) lejoor
11) Jytte
12) impi
13) corrina1994
14) NailB
15) laran
16) Em_
17) Nat Vos
18) Josien_
19) Savon
20) iEmmaaa
21) loveslimpie
22) Maaiike94
23) Ver Stu
24) Bono_
25) Sim Bes
26) rena100
27) Equitandi NL
28) Mandarijn
29) Elmira
30) Ghostattack
31) Plutolover
32) AbbyBlues
33) Lau VC
34) Lau
35) Lin Mul
36) Jud Ove
37) Dayanaera
38) Mir Nel
39) Sab Bor
40) Femek2902
41) Loveruby
42) Sar Boe
43) faunty
44) Eli Fra
45) paramuse
46) Hoppit
47) Jod Bur
48) Han21
49) Ingvild
50) Primeur11
Iejoor schreef:Elmira schreef:Skeeleren zou voor mij ook top zijn. Maar snap dat je niet iedereen tevreden kan houden natuurlijk.
Hee nog een skeeler beoefenaar! Leuk! Helaas zat het weer een beetje tegen de afgelopen dagengaat niet heel soepel door de sneeuw
Elmira schreef:Is het ook een leuk idee om een kleine wisselbeker te bestellen met z'n allen? Als iedereen een donatie doet van laten we zeggen €1 of zelfs 50 cent komen we al een heel eind denk ik. Misschien leuk voor de motivatie