Een bokker heeft in een topic over zorgverzekeringen verklaard hoe die rekeningen opgebouwd worden.
Het was zoiets:
Behandeling x, voor behandeling x staat ik noem maar wat vast 5000 euro voor.
Valt dat letsel bij jou duurder uit is dat pech voor het ziekenhuis.
Een volgend geval met behandeling x is mogelijk zo thuis en kost dus minder als 5000.
Dat maakt het voor iedereen betaalbaar en zo loopt het ziekenhuis geen geld mis, omdat de persoon die zo thuis was minder gekost heeft voor het ziekenhuis.

Neemt niet weg dat het vreemd is hoor ts.
Ik vind zelf kunnen lopen met hulpmiddelen en in/uit bed kunnen komen echt iets wat gewoon redelijk moet kunnen.
Hebben jullie opties om eventueel steunen bij het toilet/douche te kunnen plaatsen?
Dat zijn van die dingen die mijn oma miste, het handvat boven haar bed, steunen in de wc en bij de trap extra steun.
Vergeet ook niet na te denken over de douche, zorg dat de vloer niet te glad is en kijk wat je aan hulpmiddelen nodig hebt.
Een douchestoel en evt een steun in de douche is denk ik wel prettig, of gewoon echt nodig als ik zo gok.
Er zijn zelfs krukken met meerdere pootjes, dat lijkt me erg handig voor iets als douchen in jou geval omdat uitglijden echt niet handig is.