Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Zo, voldoende reacties zegik wil vanavond graag met hem even aan tafel zitten. Ik moet toegeven dat ik me blijkbaar meer stoor aan schoonmoeders dan ik dacht. Als het zinnetje "mijn moeder was daarstraks hier, ik moest van haar zeggen dat..." Mijn nekhaar overeind komt. Zelfs al is het "..dat ze het wel proper vond." Dan denk ik als eerste "ja uiteraard is het proper, wat dacht je dan?" Gevolgd door "ik heb de goedkeuring van jouw moeder niet nodig, wat denkt ze wel!" Maar zo kreeg ik ook het nieuws dat ik een ander merk van Bouillon blokje moest gebruiken, haar variant op mijn recept beter was, ik niet mag strijken in de living omdat stoom uit het strijkijzer het houtwerk aan het plafond kan beschadigen, enzovoorts..
Maar ik ga wel aankaarten dat mijn vriend en ik de taken beter moeten verdelen. Dan is er ook meer tijd voor ons samen. Heb ik wel behoefte aan
benangelique schreef:waarom wordt er zo naar die vriend gewezen als schuldige in deze? TS geeft immers zelf aan dat hij bijvoorbeeld wel een tuinslang wíl halen, maar dat dit perse die dag moet omdat het op haar lijstje staat...
Ibbel schreef:benangelique schreef:waarom wordt er zo naar die vriend gewezen als schuldige in deze? TS geeft immers zelf aan dat hij bijvoorbeeld wel een tuinslang wíl halen, maar dat dit perse die dag moet omdat het op haar lijstje staat...
Hmm, vriendlief "wil wel een keer een tuinslang gaan halen", en dat is dan hulp aanbieden?
Vriendlief had ook kunnen zeggen: "kom, geef me je sleutels even, ik rij je auto wel voor je door de wasstraat." Dát is even helpen én bovendien direct.
En TS: dat had je eventueel ook zelf kunnen doen, ipv met een spons en een emmer met een sopje zelf aan de slag.
En ter info: wij doen onze auto 1x per jaar door de wasstraat. Na de vorst, om de pekel er af te spoelen
Anoniem schreef:Ibbel schreef:
Hmm, vriendlief "wil wel een keer een tuinslang gaan halen", en dat is dan hulp aanbieden?
Vriendlief had ook kunnen zeggen: "kom, geef me je sleutels even, ik rij je auto wel voor je door de wasstraat." Dát is even helpen én bovendien direct.
En TS: dat had je eventueel ook zelf kunnen doen, ipv met een spons en een emmer met een sopje zelf aan de slag.
En ter info: wij doen onze auto 1x per jaar door de wasstraat. Na de vorst, om de pekel er af te spoelen
Kijk, om heel eerlijk te zijn wil ik gerust mijn auto een weekje niet wassen hoor. Maar dan krijg ik commentaar dat ik beter voor mijn auto moet zorgen. Zo mag ik ook niet te snel optrekken als de motor nog koud is. Slecht voor de auto zegt die. Hij kan dan echt boos worden ook.Wat zijn moeder zegt is jammer, maar ik zou dat het liefst vanalles gewoon niet horen. Dat hij een beetje als filter functioneert zeg maar. Dat zijn moeder dan haar ei kwijt is, maar ik niet lastig gevallen word met haar commentaar.
Als ik iets voorstel om samen te doen komt het ook nooit echt uit voor hem. Wat natuurlijk mijn inspanning om samen een vrij moment te hebben teniet doet. 'he, ik wil liever niet gaan, heb nog zoveel werk aan mijn motor of 'ik zou echt eens 2 weken vrij moeten hebben om mijn werkplaats op orde te hebben' euhm, sja
Anoniem schreef:Kijk, om heel eerlijk te zijn wil ik gerust mijn auto een weekje niet wassen hoor. Maar dan krijg ik commentaar dat ik beter voor mijn auto moet zorgen. Zo mag ik ook niet te snel optrekken als de motor nog koud is. Slecht voor de auto zegt die. Hij kan dan echt boos worden ook.Wat zijn moeder zegt is jammer, maar ik zou dat het liefst vanalles gewoon niet horen. Dat hij een beetje als filter functioneert zeg maar. Dat zijn moeder dan haar ei kwijt is, maar ik niet lastig gevallen word met haar commentaar.
Als ik iets voorstel om samen te doen komt het ook nooit echt uit voor hem. Wat natuurlijk mijn inspanning om samen een vrij moment te hebben teniet doet. 'he, ik wil liever niet gaan, heb nog zoveel werk aan mijn motor of 'ik zou echt eens 2 weken vrij moeten hebben om mijn werkplaats op orde te hebben' euhm, sja
watchthesky schreef:Ik heb ook twee jaar lang al die kerel zijn troep gestreken. Ik leek wel gek! Zelf specifiek een compleet strijkvrije garderobe hebben en dan nog achter zo'n plank gaan staan omdat die pipo het vertikte...
Nooit meer, ik zoek nu een man die T-shirts draagt, of een nudist.
Eef_Bam schreef:watchthesky schreef:Ik heb ook twee jaar lang al die kerel zijn troep gestreken. Ik leek wel gek! Zelf specifiek een compleet strijkvrije garderobe hebben en dan nog achter zo'n plank gaan staan omdat die pipo het vertikte...
Nooit meer, ik zoek nu een man die T-shirts draagt, of een nudist.
Wat dacht je van een kerel die gewoon overhemden draagt en ze zelf strijkt.
Cowboy55 schreef:Eef_Bam schreef:TS, ik vind je veel te lief/makkelijk voor je vriend. Die motor is zijn hobby, niet zijn werk. <KNIP>
2e bericht van TS in dit topic: Hij verdient er een centje mee wat ook mooi meegenomen is.
Cowboy55 schreef:Eef_Bam schreef:Wat dacht je van een kerel die gewoon overhemden draagt en ze zelf strijkt.
Wat dacht je van een kerel die gewoon overhemden draagt, ze zelf strijkt en de spullen van de rest van de spullen van de familie dan ook gewoon strijkt? Ik noem verder geenn namen