Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Maar waarom hebben jullie allemaal een aanvullende verzekering? Hebben jullie wel eens gerekend of het echt noodzakelijk is? Tandarts bijvoorbeeld, bij 2 controles en 2 gaatjes kan een aanvullende verzekering al niet uit.. Werelddekking, zit vaak in je reisverzekering, ook goed om te checken.
.
Maar schijnbaar vind de overheid het toch te lastig om voor iedereen elk jaar apart uit te rekenen hoeveel toeslag je zou moeten krijgen, dus krijgt iedereen even veel ofzo.. Djeradalover schreef:Ik betaal nu 104,95 zonder aanvullend verzekerd te zijn, in principe verzekerd voor alles wat ik afgelopen jaren nodig gehad heb. Het enige wat ik anders ga doen is mn eigen risico gespreid betalen, daar ben ik binnen 2 maanden al doorheen.
Relaxed schreef:moonsparkle schreef:Vind het ook wel lastig want ik heb bijvoorbeeld bijna nooit gaatjes in mn tanden, maar stel dat ik er wel 1 heb dan ben ik beter uit met een aanvullende tandarts verzekering.
Nee hoor, bij 1 of 2 gaatjes en 2 controles kan het niet uit..
Eloya schreef:Djeradalover schreef:Ik betaal nu 104,95 zonder aanvullend verzekerd te zijn, in principe verzekerd voor alles wat ik afgelopen jaren nodig gehad heb. Het enige wat ik anders ga doen is mn eigen risico gespreid betalen, daar ben ik binnen 2 maanden al doorheen.
Welke verzekering heb jij
Ik moet overstappen
Mijn verzekering heeft besloten om geen contract af te sluiten bij "mijn" ziekenhuis
Dus ga overstappen
Betaal nu 113.95 bij zekur
moonsparkle schreef:moyra schreef:Tandarts gaat niet van je eigen risico af
Ik zie het dus al zou ik wel 1 controle en 1 gaatje hebben kost het al 140 wat meer is dan de goedkoopste aanvullende tandarts verzekering bij menzis voor een jaar
Sonja_vR schreef:ik heb nog even gedubbelchecked
maar mijn huidige aanvullend pakket vergoed 20 behandelingen fysio
1 omhoog vergoed er 36
nu nog even afwachten wat dsw antwoord over fysio behandelingen uit de basisverzekering na een operatie aan de knie
en even uitzoeken wat de vergoedingen bij beide pakketten zijn voor kronen (er zit er heel misschien 1 aan te komen )