Lepeltje schreef:Wordt de pijn ook heel even minder als je het spoelt met koud water?
Een soort drukkende en stekende pijn?
ja precies! ik drink al de hele dag water om dat de pijn wat verminderd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Sterkte TS bij de huisarts. Hopelijk komt er iest uit.
Je verbaast je echt wat er op de SEH binnen komt. Ook mensen met een snee die niet groot is. Op iemand die door zijn enkel is gegaan en er gewoon nog op loopt en niet dik is...
Mazida schreef:TS, mogelijk heeft je tandarts gelijk en is het niet erg. Spoelen met waterstofperoxide moet binnen een paar dagen helpen. Geef het de kans. Ik snap dat je je gezien je ervaringen niet met prettig voelt met artsen, maar laat je hier ook niet opjutten door Bokkers die allemaal zeker weten dat je zware ontstekingen hebt. Dat zijn ook geen dokter. Grote kans dat je tandarts gelijk heeft en dat je tandvlees geïrriteerd is. Dat kan ook veel pijnen geven. Als het dat is, is het logisch dat je met vijf minuten weer buiten staat. Ik denk dat je nu alles even veel te persoonlijk opneemt. Heeft de tandarts gezegd dat je zijn tijd verspilt of interpreteer je het zo? Ik neem het laatste aan.
bruintje123 schreef:Dat laten bellen doen ze niet om je te plagen.
Maar soms is het knetter druk en dus geen artsen vrij terwijl bij de hap een ziekenhuis de andere kant op het op dat moment vrij rustig kan zijn.
Als je belt zeggen ze dat je beter daar heen kunt rijden.
unihorses schreef:bruintje123 schreef:Dat laten bellen doen ze niet om je te plagen.
Maar soms is het knetter druk en dus geen artsen vrij terwijl bij de hap een ziekenhuis de andere kant op het op dat moment vrij rustig kan zijn.
Als je belt zeggen ze dat je beter daar heen kunt rijden.
Bellen is heel belangrijk,dus kunnen ze ook eventueel voorbereiden en prioriteiten gaan stellen. Bel gewoon even dat je eraan komt en als je echt wil mag je heus langs komen tenzij het is ik heb me aan een spelt geprikt