Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de laatste twee "dames"aparaten zijn weggevallen en verandert in simpel bankdrukken, snap er niks van. Met de aparaten kom ik geen steek verder en krijg ik nog niet eens 7,5 kilo weg.
En met ouderwets bankdrukken mocht ik vandaag alleen een lege stang van 30 kilo doen. En dat gaat moeiteloos. Ra ra wat is de logica? Ik snap er niks van in ieder geval. Alleen wel grappig dat sommige mannen bijna hun ritme kwijt zijn omdat er een vrouw in "hun" hoekj staat.
ik zat al voor een deel in hun hoek maar nu helemaal.
al is het daar een goede mix tussen jong en hoogbejaard.
maar spieren en sturing blijven een zwakke plek en met de dystrofie en schouder is het een smalle balans tussen vooruit gaan en heel veel klachten krijgen.
helaas. Ik merk dat mijn spieren iets te vaak gaan piepen en stijver worden. Vroeger nooit last van gehad maar nu dus wel. Krijg het niet aangevuld met mijn eten jammer genoeg.
zonnebloem poeder. Grijzige smurrie die zelfs in de ranja echt zo goor is. Maar ja het moet maar. Amandelversie is besteld en wordt vrijdag bezorgd hoop dat die beter weg te krijgen is.
gisteravond van een mij verder onbekende op de sportschool. Die vond het grappig om bij een schouderoefening even met zijn volle gewicht op rechts te gaan hangen terwijl ik net omhoog duwde en hem niet had gezien. Resultaat een rechterschouder (die toch al mijn zwakste punt is samen met mijn knie en de maat in hoever ik kan gaan met trainen) die me vanacht uit de slaap heeft gehouden van de pijn. Ben ook gestopten heb alleen benen en buik afgemaakt. De rest ging niet meer door de pijn. Hoop werkelijk dat het alleen een korte overbelasting is en niet weer een serieus probleem.
Een eiwittekort is wel iets wat niet snel voorkomt, dus als je dat oploopt dan betekend dat vaak dat je echt wel flink moet aanpassen in je voeding. Hoe is het eiwittekort vastgesteld?
dan ga ik daar wel tussen hangen. Tussen de 1,2 van dietiste en 1,5 van sportschool. Brr rond de 100 gram per dag in totaal. Wordt nog even een gepuzzel dan. Zit kwa eten op een gemiddelde week rond de 50 gram per dag of ietsje lager in totaal. Jakkes dan zou ik drie tot vier glazen van die smurrie moeten wegwerken. O bah
na veel gezoek twee merken gevonden van vloeibare voeding die ik mag hebben. Een op fruitbasis en een die echt in elkaar geknutseld is chemisch. 
karuna schreef:Vraag is hoeveel is een handige hoeveelheid zonder te veel of te weinig binnen te krijgen? En heeft iemand eventueel nog andere merken die ik zou kunnen vinden. Moet melk/wey/soya en peulvruchten vrij zijn. Geen pompoen ook.
Evenals de skyr en huttekase die je noemt Vera. Monnie_ schreef:Orangefit bevat meer Stevia (en daardoor 'lekkerder') en veel minder amino's dan Sunwarrior. Dus het is maar net wat je belangrijk vindt.