Na anderhalve week niet te hebben hardgelopen vandaag weer vol er tegenaan. Les 20 in the pocket!! 8 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen, 8 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 8 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen en nog een keer 8 minuten hardlopen! Vet trots op mezelf!!!
Ik zou ook graag meepraten. Ben sinds een aantal weken gestart om mijn conditie weer beter op pijl te brengen en begonnen met de 0-5 km lessen. Ik heb het gewoon ergens online gedownload heel lang geleden, en nu de lessen van 0-5 en 5-10 km standaard op m'n externe harde schijf staan.
Was weken terug bij les 12 belandt, maar toen twee weken niet gelopen, dus gister avond weer bij les 10 begonnen en dit ging eigenlijk te makkelijk
Ik loop al even maar na een stop dat ik lekker op te gaan bouwen met Evy, ik heb dus niet de eerste training gekozen maar beginner 10 km. Bestaat heel de training alleen maar uit lange duurlopen . Daar heb ik dus niet echt een app voor nodig.. Had me van te voren misschien beter in moeten lezen, nu betaald voor iets wat ik niet gebruik.
Heb 1 proeftraining in opbouw naar 5 km gedaan, die vond ik wel heel leuk !
Ik meld me ook. Wil ook weer beginnen met hardlopen met Evy. Liep vorig jaar les 15/16 met gemak maar moet er nu niet aan denken. Morgen begin ik weer aan les 1 denk ik. Zou fijn zijn om betere conditie te hebben en net wat sportiever te zijn.
Via de reünie van de boot club ga ik morgen 5km hardlopen. Het is geheel je eigen grenzen opzoeken. Dus ik zie wel tot hoever ik hardlopen kan volhouden. Denk dat ik gewoon de evy erbij pak
Een paar jaar geleden heb ik ook 0-5km gedaan met Evy. Later aangesloten bij een vereniging en liep ik elke week 10km hard. Uiteraard weer laten versloffen dus dit weekend ga ik weer beginnen met Evy. Ik start overigens direct met les 22 (2x 15 minuten hardlopen), omdat ik nog wel enigzins conditie heb. Laten we hopen dat het niet tegen valt
Ik ben ook begonnen ☺️ Nu pas 1 week bezig maar ik vroeg me af of jullie ook met deze temperaturen rennen? Ik ben vanavond om half 10 gegaan maar hield het slecht vol.
Mmm misschien ook maar weer eens starten. Al tig keer gestart maar zodra er ook iets russenkomt (griep/druk/slecht weer) is mijn conditie ook weer foetsie helaas
Oké, ligt niet aan mij dus... Even een paar dagen wachten tot het weer wat koeler is.
justdiesel
Geplaatst: 14-09-16 21:40
Ik was vanmorgen ook gaan lopen, maar heb het niet vol gehouden...... Zal wel door de warmte en benauwdheid komen maar kreeg ontzettend pijn in mijn long of ergens daar in de buurt in elk geval. Heb het maar opgegeven en ben naar huis gewandeld, zaterdag is het een stuk koeler en dan ga ik wel een nieuwe poging wagen.
Ik ben wel gaan lopen en maandag ook. Vrijdag ga ik ook weer Vandaag ging ik wel pas om 8 uur 's avonds. Dat was prima doenbaar want heb erg goed gelopen.
Ik meld me hier ook! Ik ben vanmiddag begonnen met les 1 van de 0-5 kilometer. Ik wil mijn conditie weer op orde brengen, want die heb ik aardig verwaarloosd les 1 viel niet tegen, ik was geneigd les 2 er gelijk achteraan te doen tot de app zei dat je dat ondanks de verleiding niet moest doen.
Vrijdag weer! Nou al zin in
justdiesel
Geplaatst: 21-09-16 21:42
Hoe gaat het met lopen met jullie?
Ik ben best ver terug gevallen, was op les 20 maar heb vandaag les 8 gedaan. Had erg weinig gelopen en vorige week was het helemaal niet goed gegaan dus nu een flinke stap terug. Maar goed, liever een stap terug en weer opbouwen als mezelf verpesten....
ik heb vanavond les 3 gelopen ging op zich lekker.
Roadracer
Geplaatst: 21-09-16 21:46
Ik heb net zondag les 27 uitgelopen. Ik zou nu dus theoretisch een half uur / 5 km moeten kunnen lopen. Maar ik ga de laatste lessen nog een paar keer herhalen, want ik hou het weliswaar vol, maar het kost nog steeds veel moeite. Bovendien is mijn tempo ook nog behoorlijk laag, dus ik denk dat ik in dat halve uur eerder 4km dan 5km loop . Maar ben evengoed "fier op mijzelf".
Kirja
Geplaatst: 21-09-16 22:18
Zou ik hier mogen meekletsen?
Ik heb bijna 1,5 jaar met gezondheidsproblemen gekampt, sinds een maand of 2 gaat het weer de goede kant op, gelukkig.
Nu heb ik alleen totaal geen conditie meer, de laatste maand ben ik al bezig met een stuk gezonder te leven en ik wil ook graag gaan hardlopen. Op het moment hang ik helaas tegen een griepje aan maar dan heb ik mooi tijd om kleding en schoenen aan te schaffen en ben ik compleet als ik weer fit ben.
Ik hoop 2 keer in de week te kunnen gaan doen, zit met 2 kleine kindjes en manlief die niet altijd thuis komt ivm werk. Zijn er eigenlijk ook mensen die hun hond meenemen? Of is dat niet aan te raden? Hondlief heeft namelijk best wat energie dus lijkt me niet slecht om die meteen mee te nemen haha
Hoi Kirja, Je kunt altijd je hondje een keer meenemen, lukt het niet dan weet je dat ook.
Hier heb ik les 4 gelopen, ik dacht dat ik het niet zou redden/vol zou houden om 3 minuten te rennen omdat ik doodmoe was na 2 minuten rennen in les 1,2 en 3. Maar het ging gewoon! En nog lekker ook. Ben blij en trots!
xHaithi
Geplaatst: 21-09-16 23:58
Hier gaat het ook goed, al ging het vandaag wel wat moeizamer en heb ik dus meer gewandeld dan ik normaal doe. Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Roadracer (al kan ik nog geen 5km aan één stuk). Ik ga het tempo binnenkort wat opdrijven maar de afstand dezelfde houden tot dat goed gaat. Daarna kan ik dan weer wat verlengen.
Zien diegenen die het goed volhouden trouwens ook lichamelijk resultaat? Hier wel namelijk. Meer spier en minder kwabjes