En we zijn nog steeds vriendinnen.

Helaas val ik buiten haar gebied nu, anders had ik haar weer gevraagd. Maar heb echt een hele fijne week gehad. Ze bleef uiteindelijk ook minder uren om een collega te helpen. Daar ging de bv dus helemaal niet goed. Bij mij gelukkig wel. Ze was echt heel kundig. Heb helemaal geen ellende met bv gehad en ging meteen prima.
Ik had overigens helemaal geen eisen. Nu ik zwanger ben van de tweede ook niet. Enige wat ik graag wil is een jonger iemand. Verder maakt het mij niet zoveel uit. Weet inmiddels hoe het allemaal werkt dus uitleg is ook overbodig. Alleen handig als ze even helpt met mijn dochter de eerste week. Die gaat na de vakantie voor het eerst naar school dus wel handig als ik dan wat hulp heb.
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen zoveel verwachtingen hebben. Vaak valt het dan toch tegen omdat je nooit iemand 100% naar wens kan krijgen. In mijn bevalplan stonden ook maar 3 dingen, maar dat was meer over wie de navelstreng ging doorknippen.

Of ik heb gewoon zeer erge mazzel gehad, dat kan ook. Maar heb echt zowel mijn bevalling als kraamweek als zeer prettig ervaren. Heb 2 vriendinnen die de kraamweek echt vreselijk vonden en diegene gewoon weg of naar huis hebben gestuurd. Dus blijkbaar is het niet zo vanzelfsprekend dat je iemand hebt waar je echt een band mee krijgt.
Maar misschien ben ik ook wel gewoon super nuchter en makkelijk. Heb van te voren al goed naar informatie gezocht en mezelf goed ingelezen over alle mogelijke scenario's. Misschien dat je dan ook wel wat makkelijker kijkt als iets niet helemaal super gaat.