Anoniem schreef:Of ik langdurig gestresst ben... Ja en nee. Dit jaar ben ik geopereerd aan mijn ogen, heb ik best voor gestresst. Ook heb ik vrijdag te horen gekregen dat ze me nog een keer gaan opereren omdat de vorige operatie niet geholpen heeft.
Mijn beste vriendin is ongeneeslijk ziek. Dat laatste heb ik ontzettend veel moeite mee, maar ik ben er niet heel actief mee bezig. Misschien dat ik daar onbewust erg om stress. En school brengt veel stress met zich mee, al weet ik niet of dat door school zelf komt of door mijn klachten waardoor het moeilijker wordt om naar school te gaan en daar iets voor te doen.
Vrijdag ging ik ziek naar huis dus moest ik naar mijn coördinator om dat te 'regelen'. Toevallig stond mijn mentrix daar ook. Toen ze vroeg hoe het ging brak ik gewoon en kon nog net voorkomen dat ik ging huilen. Ik huil nooit, althans, niet waar andere mensen bij zijn. Maar op dat moment kon ik het gewoon niet tegenhouden. Heel naar. Zij weet er overigens ook niets van.
Wat vervelens, amyyy55. Een beetje wat ik heb maar toch ook niet. Gelukkig gaat het steeds iets beter. Ben je ook naar de HA geweest en zo ja, wat zei deze?
Mijn huisarts neemt de klachten niet serieus en heeft enkel een bloedtest laten afnemen twee keer.
Ik word een beetje afgewimpeld en daardoor wil ik het niet eens meer melden.. Word een beetje neergezet als watje dan