Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picasso schreef:En dat was de insteek: een hart onder de riem en je laten weten dat er heel veel mogelijk is als je erin gelooft! Je slaagt dus al op heel veel vlakken, nu de wedstrijdring nog... en dat komt vast ook goed! Jij rijdt jouw rondje, zij het hunne... Al eens mental coaching voor sporters geprobeerd?
San_ner schreef:Zou ik mij hier ook mogen melden? Vooral de laatste tijd heb ik er weer meer last van.
Ik heb mezelf eigenlijk nooit echt goed gevonden of echt tevreden over mezelf kunnen zijn. Natuurlijk zijn er wel dingen waar ik trots op ben, maar over het grootste gedeelte gewoon niet.
Ik ben altijd enorm bang over wat mensen van mij denken en ik ga dan voor ze denken. Ik ben altijd bang dat er negatief gedacht wordt en wanneer er wordt gezegd dat ik iets goed doe komt dat eigenlijk niet aan. Ook vind ik dat ik eigenlijk niks goed kan, ik ben nooit ergens écht goed in geweest en met school vind ik dat ik faal. Ik studeer nu nog steeds terwijl ik al lang klaar had willen zijn en ik ben zo bang dat ik dit jaar niet ga halen, dat zit me echt in de weg.
Ik las al iets over positief denken, zo moeilijk, maar dat moet ik ook echt meer gaan doen!
Amado schreef:Hier ook iemand!
Nu ben ik 15, maar mijn zelfbeeld is super laag.
Het is zo ver gegaan dat ik eraan gedacht heb een einde aan mijn leven te maken, en dat ik mezelf heel lang beschadigd heb.
Gewicht moest ook omlaag, heb de 38 gehaald.... op 14 jarige leeftijd
Pesters zien niet in wat hun aanrichten, zelfs een grapje erover kan iemand al zo ver naar beneden halen'
Ik snap je gedachte heel goed van de vraag of je haar wel waard bent. Ik loop er elke dag mee.
Laibadji schreef:Amado schreef:Hier ook iemand!
Nu ben ik 15, maar mijn zelfbeeld is super laag.
Het is zo ver gegaan dat ik eraan gedacht heb een einde aan mijn leven te maken, en dat ik mezelf heel lang beschadigd heb.
Gewicht moest ook omlaag, heb de 38 gehaald.... op 14 jarige leeftijd
Pesters zien niet in wat hun aanrichten, zelfs een grapje erover kan iemand al zo ver naar beneden halen'
Ik snap je gedachte heel goed van de vraag of je haar wel waard bent. Ik loop er elke dag mee.
Oh lieve meid toch! Zo jezelf pijnigen. Pesters zouden eens moeten weten wat ze aanrichten.
Hopelijk zijn er ook mooie dingen in je leven. Daar op focussen. En de mensen die graag zien omarmen.
Dikke knuffel!! Xxx