Wat doe jij bij hoofdpijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:10

Jorinda schreef:
Laten we inderdaad niet een ander zijn/haar hoofdpijn gaan weglachen. Is toch nergens voor nodig? := Iedereen ervaart hoofdpijn op een andere manier en iedere manier kan ontzettend vervelend zijn voor de persoon in kwestie.

het was ook meer een reactie om oomens, die kon ik helaas niet terugvinden (en waarschijnlijk begreep ik de reactie van oomens verkeerd) Excuus knakker voor mijn reactie!

Anoniem

Re: Wat doe jij bij hoofdpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:15

Als ik hoofdpijn heb is het vaak migraine of migraine-gerelateerd, dus ik pomp mezelf vol met pijnstillers en dan maak ik mijn kamer zo donker mogelijk. Dan kan ik vaak net comfortabel genoeg worden om een dutje te doen en vaak is het daarna wel weg. Als ik pijnsitllers neem zonder het dutje werkt het voor geen meter :=

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:15

oke, ik begreep al niet waarom ik uitgelachen werd :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:04

Eoweyn_x schreef:
Quir schreef:
Ik ben niet van cluster hoofdpijn afgekomen, alleen is er een veel en veel ernstigere hoofdpijn overheen gekomen die er continue is. Inderdaad niet te vergelijken met en nee cluster hoofdpijn is geen eitje, wel vergeleken met de pijn die ik nu heb. Wil t zeker niet weg cijferen, want t is niet niets. Sorry als dat wel zo over kwam, probeerde t te vergelijken wat misschien niet helemaal duidelijk overkwam.

En ja t is wel degelijk cluster hoofdpijn wat ik had en nee zo vaak komt dat helemaal niet voor inderdaad. Maar durf zeker te zeggen dat deze hoofdpijn veel en veel heftiger en ernstiger is dan cluster hoofdpijn!

Dan begreep ik dat verkeerd, excuses.

Maakt niet uit, was gewoon zelf niet duidelijk. Wil t ook zeker niet bagatelliseren, want t is hoe dan ook vreselijke hoofdpijn. :(:)

Elke hoofdpijn is natuurlijk heel vervelend, zeker als je t je functioneren belemmerd.