Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ook al is geen melk nu meer een hype gaan worden, net zoals gluten, de kans is er nog wel, al is die maar 1% dat je dochter er last van heeft, dus het is altijd het proberen waard. Ook al heeft ze geen lactose intolerantie, melk en melk producten zorgen wel voor veel slijm vorming, dus ik zou sowieso wel gaan minderen als ze veel slijm ophoest. Zeker als ze het 3x per dag krijgt, wat ook steeds meer bewezen word dat het ongezond is.
Damned schreef:ElineS schreef:Ook al is geen melk nu meer een hype gaan worden, net zoals gluten, de kans is er nog wel, al is die maar 1% dat je dochter er last van heeft, dus het is altijd het proberen waard. Ook al heeft ze geen lactose intolerantie, melk en melk producten zorgen wel voor veel slijm vorming, dus ik zou sowieso wel gaan minderen als ze veel slijm ophoest. Zeker als ze het 3x per dag krijgt, wat ook steeds meer bewezen word dat het ongezond is.
Inderdaaden het zou toch leuk zijn mocht het maar zoiets kleins zijn en zo makkelijk op te lossen? Het proberen waar vind ik dan!