Niet allemaal, maar over het algemeen wel. Op zeer kleine staat het vaak niet (kijk bijv naar de pil) maar op andere vaak wel. Thyrax etc is bijv vaak zo klein dat het onleesbaar zou zijn. Miss staat het er wel maar alleen te zien met een microscoop
Op de lora's (desloratadine) staat het bij mij wel. En die zijn blauwig.. niet paars. Maar zal aan het merk liggen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-05-16 13:00
Eltroxin zijn minipilletjes. 2,5 mm groot. Maar naast een deelstreepje staat er ook een minimerkje op
Irisjeeh1999
Geplaatst: 25-05-16 13:01
Misschien een beetje vergezocht en al genoemd, maar de tandarts wil nog wel eens paarse pilletjes mee geven aan klanten zodat ze deze na het poetsen kunnen kapot kauwen om te zien of ze goed gepoetst hebben en waar nodig beter poetsen. Heb dit eerder zelf ook gehad maar weet niet precies meer hoe die er uit zagen. Waren wel paars van kleur.
Ik moet volgende week weer naar de tandarts en mocht ik het niet vergeten zal ik haar eens Naar de verklikkers vragen. Ik ben er voor 99.9% van overtuigd dat dat ze zijn.
De grotere paars/blauwe vlek op de tabletten/pillen zijn idd regendruppels.
Zo heeft even geduurd, heb nog een foto met 1 met een grote druppel er op nu ben ik wel verplicht om te kijken of ik mijn tanden goed heb gepoetst er zitten van die blauwe korrels in net als op de foto van ts.
Evel_Knievel
Geplaatst: 26-05-16 23:46
Krijgen we van je blauwe smoeltje dan ook een mooie foto te zien?