Hier ook hoor, ons huis is nog ouder, en ik moet echt geen twee persoons spiraal nemen ofzo want die gaat er niet door! Ooit slaapbank voor mijn dochter willen kopen maar ook dat kon niet. Matras had geen vijf cm breder moeten zijn.
Wij hebben nu al maanden de Hesseng incl nieuwe bodems, bed etc. We hebben er wel een andere topmatras bij gekocht van Ikea. Memory foam, want die bij de hesseng hoort vond ik niet prettig door de knoopjes.
We hebben nu om de topper gewone molton en om het geheel de hoezen van Ikea, die passen om zulke dikke matrassen.
We slapen stukken beter, maar ik denk wel dat ik ee ander kussen wil. Heb ook een nieuw kussen met memory foam, maar regelmatig nog last van mn nek.
Ik heb thuis zelf ook een Ikea matras, met mijn rugpijn heb ik een super ideaal matras waar ik tijdens het slapen geen last van heb. Iedereen heeft een voorkeur en mening over matrassen, Misschien handig als jullie zelf even langs gaan om wat te proberen en rond te kijken.
Wij wilden voor onze nieuwe boxspring ook gaan voor eentje van Ikea, maar ik heb een lange vriend en helaas gaan hun matrassen maar tot 200 cm. Ik vond ze wel super liggen, maar nu ook meer dan tevreden met een boxspring van de Totaalbed. Stevige matras is echt een uitkomst voor mijn rug.
Steenbok12
Geplaatst: 03-05-17 11:00
Ik ben benieuwd naar de mensen die een hesseng bed ge kocht hebben er nog steeds plezier can hebben? ? Hoe zit het met piepen en kuilen e.d.?
Ik ben met mijn vriend naar meerder zaken geweest en de hesseng box spring combinatie voelt erg goed. Ik wilde ff revieuws lezen en we moeten eerst de bank en hoogslaper eruit doen maar mijn vriend gaat hem het liefst volgende week ophalen haha. Hebben jullie er ook een topper op?
Wij hebben de hessen. We hebben ook allebei een nieuwe bedbodem daaronder. Wij hebben toppers erop gekocht die vrij zacht zijn en daar heb ik een beetje spijt van. De Hesseng hebben knoopjes en dat vond ik irritant, dus we hebben een memoryfoam topper. Die is voor mij te zacht helaas, dus toch nog rug, nek en schouderklachten. Ik denk dat ik die eraf ga halen en dan van Back on Track matrasbeschermers wil proberen.