De assistent vertrouw ik niet, die meid kan zelfs de subcutane injecties niet goed zetten dus die wil ook al helemaal niet met een schraper daaronder hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ianrowan2009 schreef:@safina hahaha die docter Corrieshow heb ik wel een van gehoord.
Die vrouw was een tijdje terug bij koffietijd.
Ik heb voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt.
Morgen had ook gekunt maar had dan bij die nare assistente gezeten. Dus dan maar een weekje wachten.
Man wat ben ik een poeperd zeg
Palmera schreef:Is er dan helemaal niemand bang voor een nare uitslag i.p.v de test zelf?
Ik vind de test onprettig. Maar zolang het geen biopsie is overleef ik het wel. Maar i.v.m zeer onrustige cellen mag ik ieder half jaar en ik zit daarna echt harder op mijn nagels te bijten dan ervoor, hoor. Iedere keer de angst voor een slechte uitslag is voor mij slopender dan het feit dat ik 'weer mag'.
Niobe schreef:Palmera schreef:Is er dan helemaal niemand bang voor een nare uitslag i.p.v de test zelf?
Ik vind de test onprettig. Maar zolang het geen biopsie is overleef ik het wel. Maar i.v.m zeer onrustige cellen mag ik ieder half jaar en ik zit daarna echt harder op mijn nagels te bijten dan ervoor, hoor. Iedere keer de angst voor een slechte uitslag is voor mij slopender dan het feit dat ik 'weer mag'.
Jeetje, dan kan ik me zeker voorstellen dat het heel beangstigend is voor je!
Ik ben ook meer bang voor de uitslag inderdaad. Mijn uitstrijkje heb ik zo'n 3 weken geleden gedaan, heb nog niets vernomen, dus maak me niet ook niet druk meer. Maar een paar dagen na de test werd ik gebeld door een geheim nummer, toen schoot mijn bloeddruk wel even omhoog zeg maar, omdat ze gezegd hadden te zullen bellen als de uitslag slecht was. Maar dat was iets anders.
Een huisarts in opleiding, vrij jonge vrouw nog, heeft het bij mij gedaan. Uiteraard wel nadat de huisarts dat aan mij gevraagd heeft, maar ik offer me graag op voor de oefening, zeg maar. Ik kan me voorstellen dat mensen dat moeilijk zouden kunnen vinden, maar ik vind dat wel prima.
Het was bij mij ook niet pijnlijk, ook geen kinderen hier.