Op de fiets naar school, onder de medicijnen, met vaseline rond m'n ogen en neus en een grote zonnebril op, om vervolgens alsnog m'n lenzen eruit te tranen en met jeukende rode huil ogen op school te zitten snotteren. Heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lillith24 schreef:Ik heb er ook last van, sinds een jaar of drie... Kwam ineens gigantisch opzetten en was er toen ook letterlijk ziek van (koorts, barstende koppijn, niezen, loopneus... the works). Heb het idee dat ik elk jaar andere symptomen heb? Want sinds een week of 2 heb ik nu voor het eerst in m'n leven zulke pijnlijke ogen? Ze tranen, branden, schuren, het voelt alsof er stukjes glas onder m'n oogleden zitten. Elke ochtend zijn ze dik opgezet en ik word wakker met betraande wangen. Dus elke ochtend met afgekoeld gekookt water deppen en daarna druppels van A. Vogel inderdaad. Maar ik word er wel gek van zeg!
ODonoghue schreef:Lillith24 schreef:Ik heb er ook last van, sinds een jaar of drie... Kwam ineens gigantisch opzetten en was er toen ook letterlijk ziek van (koorts, barstende koppijn, niezen, loopneus... the works). Heb het idee dat ik elk jaar andere symptomen heb? Want sinds een week of 2 heb ik nu voor het eerst in m'n leven zulke pijnlijke ogen? Ze tranen, branden, schuren, het voelt alsof er stukjes glas onder m'n oogleden zitten. Elke ochtend zijn ze dik opgezet en ik word wakker met betraande wangen. Dus elke ochtend met afgekoeld gekookt water deppen en daarna druppels van A. Vogel inderdaad. Maar ik word er wel gek van zeg!
Werken die druppels? Ik zit elke dag zo op school
kainda schreef:Wat gebruiken jullie tegen de enorme jeukende ogen?
Ik heb al jaren Avamys van de huisarts. Werkt tot nu toe het beste.
Maar mijn ogen......vreselijke jeuk, opgezet en tranen en rood.