wat is er mis??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:42

Wat ik me afvraag TS. Je bent 16, waarom ga je dan niet naar school in Hongarije? Op je zestiende compleet thuis zitten is ook niet gezond. Door naar school te gaan leer je vanzelf Hongaars, daar gaat een studieboekje van het NHA je niet bij helpen :'). Zal je ook goed doen om met leeftijdsgenoten om te gaan.

Verder sluit ik me aan bij de andere reacties. Als je gezondheid zo bagger is ga dan terug naar Nederland, desnoods voor een paar maanden. In het najaar kun je best ergens goedkoop een vakantiehuis huren en ga dan in Nederland naar een dokter. Zo door modderen helpt je niet verder. :o

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 22:03

tijdje gelee , sorry, was niks om te vertellen, maar nu
ik ben gestopt met de pil, ik lach meer, ik doe meer, ik voel me blijer, minder depressief, lach veel meer, ik verlies mijn aangekomen gewicht makkelijker, en ik geniet weer!
na zon tijd raar te zijn geweest slaap ik bij, wat mij eerst gewoon niet lukte (lichaam wilde niet) en nu slaap ik dus de nacht en overdag tot 12 uur a half 2
bij mij gaat het dus stukken beter, het kwam dus echt door de pil! (die ik ruim een jaar heb geslikt)