Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:25

Ik had ook het probleem met mij rug bij buikspieroefzningen thuis op mijn matje. Dus ik maak handig gebruik van de toestellen in de fitness :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:26

AlwaysH schreef:
Klop Gianti, tot je opeens stil gaat staan dat je eerst twintig seconden plankte en dan al bij de 70 zit :wow:
Nee oke, dat was ik eerst, maar dat is mijn doel wel weer O:)

Goeie! Dat is heerlijk meetbaar idd. Ik heb zulke dingen nodig. :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:29

Zo wat gaat dit snel! Ik voel me trouwens ook echt een nietsnut bij jullie. Ik ben echt een keer in de fitness van school geweest dus ik heb ook nergens een idee van.

Wat zijn nou goede filmpjes/youtube kanalen voor kracht etc? Vooral ook voor je billen :))
Ik heb ooit eens die 30 day shred gedaan maar ik had nou niet het idee dat dat veel nut had, ook omdat er vrij veel cardio in zit.

Ik ga me ook even in het HK melden!

Dames die niet willen afvallen, jullie meten ook jezelf op? Maar wat meet je dan, ook je armen etc?

Anoniem

Re: Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:31

30DS geen nut? Meine gute, ik liep twee dagen klom na les 1 level 1. Maar ik was dan ook erg ongetraind. :+

Fu_Qi

Ik een foto verslag voor mezelf bijhouden, dus dat ik per maand een foto upload zodat ik de resulaten met elkaar kan vergelijken !

Wie doet er mee :D ?

Ik zal zo een foto maken hoe mijn lichaam er nu aan toe is :P

Iolanthe

Micha, zoek eens de booty filmpjes van Blogilates!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:32

@micha: ik meette zelf niet armen en benen omdat daar mijn interesse niet echt naar uit gingen :) maar boobs, taille, onderbuik en heupen meette ik :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 22:39

Anoniem schreef:
mingming schreef:
Ik heb ooit voor buikspieren sit ups geprobeerd, maar ik deed denk ik iets fout. Ik kreeg ontzettende last van mijn rug (echt pijn, geen spierpijn) iemand anders daar ook last van?

Helene dat klopt, je doet niks verkeerds!

Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar lieve mensen doe aub geen sit ups! Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht voor je rug. Door deze oefening komt er zoveel druk op je wervels te staan namelijk en dat kan nare blessures veroorzaken!

Ik wil mij in april ook melden btw :D DAB begin ik weer met sporten! Heb zware doelen die ik wil bereiken :D

Wat je klopt is helemaal waar, daarom doe je situps alleen met je bovenrug en hou je jezelf aan de afspraak ook rug te trainen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:40

Tessa ik ben ook echt totaal ongetraind hoor :') :)) Maar ik weet niet, misschien ben ik ook wel te ongeduldig hoor haha.

Hmmm ik wil wel mee doen met een foto verslag, maar ik zie het niet zo zitten om mezelf half naakt op internet te zetten :))

Thanks daar zal ik eens naar kijken!

Gina misschien echt een stomme vraag hoor, maar door het trainen (en niet willen afvallen) veranderd er dan ook iets aan je taille en onderbuik? Jullie merken al, ik ben een totale noob :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:44

Ik doe misschien wel mee met fotootjes maar dan via PB linkje ofzo. Niet zo open op het www. :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 22:46

Aangezien ik ook gewoon in zo'n sport beha train vind ik dat niet erg, maar mijn onderlichaam houd ik bedenkt, heb toch altijd strakke leggings aan!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:47

Ik doe niet mee met foto's, mezelf in de spiegel is genoeg :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:47

@micha: ik doe aan paaldansen, dan moet je half naakt :Y) hahahaha

ja aan je taille en onderbuik merkte ik zeker wel wat verschil, wel stukje minder dan de rest :P ik kwam aan maar mijn taille werd echt wel 1/2 cm smaller :)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:49

_Micha_ schreef:
Tessa ik ben ook echt totaal ongetraind hoor :') :)) Maar ik weet niet, misschien ben ik ook wel te ongeduldig hoor haha.

Hmmm ik wil wel mee doen met een foto verslag, maar ik zie het niet zo zitten om mezelf half naakt op internet te zetten :))

Thanks daar zal ik eens naar kijken!

Gina misschien echt een stomme vraag hoor, maar door het trainen (en niet willen afvallen) veranderd er dan ook iets aan je taille en onderbuik? Jullie merken al, ik ben een totale noob :D

Eerlijk, ik heb er een of andere manier geen problemen mee... I guess that is a pole dancer thing :P

Maar aan de andere kant kan ik de privacy goed begrijpen !

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:52

Iolanthe schreef:
By the way, kennen jullie blogilates:)

Yess! I love her! Vind haar altijd heel motiverend en ze zorgt ervoor dat ik het leuker ga vinden om te sporten.

Edit:
Ik ga niet meedoen met de foto's, beetje te onzeker omdat zo te laten zien :)
Laatst bijgewerkt door LinekeP op 26-03-16 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:54

Leuk topic! Ik heb nooit wat met die topics die vol staan met eetlijstjes, dan voel ik me een grote veelvraat :Y)

Ik sport nu ongeveer een jaartje fanatiek, ook met een PT :D Nu even geen geld voor, maar die gaat wel weer terug komen. Nu dus een groepsles in de week (wel van mijn trainer), en ik ga weer met een vriendinnetje mee naar de gym. Ik mag van de orthopeed gewoon alles doen en moet juist sporten, zowel kracht als rennen gelukkig.
Ik heb vorig jaar een obstacle run gedaan van 9 km en dat wil ik graag blijven doen. Niet altijd even handig met een kapotte enkel maar dat ga ik onder begeleiding van fysio doen. Ook hier hypermobiel :Y) Oja, ik ben 25, 1.70 en momenteel weer 70 kg -O- Wat ik dus heel graag richting 60 wil hebben, maar vooral droger, gespierder en strakker. Die 60 weet ik ook niet of realistisch is, heb met 67 kg ook al maatje 34/36 op de een of andere manier.

Ik probeer zo'n 3 tot 5 keer in de week te sporten, beetje afhankelijk van drukte met werk enzo.

En leuk! Paaldansen! Lijkt me echt gaaf om ook eens te doen. Moet er wel eerst wat af, anders voel ik net een aangespoelde walvis :')
Laatst bijgewerkt door ontherun op 26-03-16 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 22:55

Paaldansen is gaaf! Past alleen helemaal niet bij mex)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:57

Ik heb er ook niet zo'n moeite mee dat ik het niet erg vind dat mensen het in het topic zien, maar meer de rest van de wereld waarvan ik niet weet wie het ziet :Y)

Ik wil ook echt super graag polsfitness gaan doen, als ik straks terug ben uit Milaan over een maand dan wil ik het echt gaan doen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:58

_Micha_ schreef:
Ik heb er ook niet zo'n moeite mee dat ik het niet erg vind dat mensen het in het topic zien, maar meer de rest van de wereld waarvan ik niet weet wie het ziet :Y)

Ik wil ook echt super graag polsfitness gaan doen, als ik straks terug ben uit Milaan over een maand dan wil ik het echt gaan doen.

leuk!!! echt goede manier om mooi gespierd te raken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:58

AlwaysH schreef:
[naam] schreef:
[q

Helene dat klopt, je doet niks verkeerds!

Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar lieve mensen doe aub geen sit ups! Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht voor je rug. Door deze oefening komt er zoveel druk op je wervels te staan namelijk en dat kan nare blessures veroorzaken!

Ik wil mij in april ook melden btw :D DAB begin ik weer met sporten! Heb zware doelen die ik wil bereiken :D

Wat je klopt is helemaal waar, daarom doe je situps alleen met je bovenrug en hou je jezelf aan de afspraak ook rug te trainen!

Nee je moet helemaal GEEN sit ups doen. Je maakt je rug echt kapot ermee! Ook in een machine train je geen buikspieren.. is ook alleen rug oprekken.. (allemaal wetenschappelijk bewezen)

Wil je echt resultaat met buikspieren, doe planken (verschillende variaties) en wat Gianti al eerder zei, met de wiel. Vele malen efficiënter en beter dan apperaten. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:00

Ik zit nu een goede work out te zoeken, maar ik weet dus niet wat handig is. Gaat jullie voorkeur uit naar meerdere losse filmpjes of juist een totale work out?

Zit nu naar deze te kijken https://www.youtube.com/watch?v=uFDPWKYx0KE
en ook bij blogilates maar 10 minuten lijkt me dan ook wel weer erg kort?

Ik heb al eens een proef cursus gedaan Gina, vond ik ook super leuk. Alleen waren we toen met 10 meiden en maar 2 palen dus dat was een beetje jammer.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:05

_Micha_ schreef:
Ik zit nu een goede work out te zoeken, maar ik weet dus niet wat handig is. Gaat jullie voorkeur uit naar meerdere losse filmpjes of juist een totale work out?

Zit nu naar deze te kijken https://www.youtube.com/watch?v=uFDPWKYx0KE
en ook bij blogilates maar 10 minuten lijkt me dan ook wel weer erg kort?

Ik heb al eens een proef cursus gedaan Gina, vond ik ook super leuk. Alleen waren we toen met 10 meiden en maar 2 palen dus dat was een beetje jammer.

Dat is helaas bij veel polefitness scholen... waar woon je?

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:07

AlwaysH schreef:
Paaldansen is gaaf! Past alleen helemaal niet bij mex)

Gewoon een keertje proberen !
Als je het gedaan hebt, mag je daarna zeggen of je het drie keer niks vind :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:08

Oh echt := dit was gewoon bij de studenten sport school dus ik dacht dat het bij een professioneel iets wel meer palen zouden zijn.

Woon in Breda, waarschijnlijk wil ik hier heen gaan http://www.paaldansstudio.nl/locaties/p ... tre-breda/ heb je daar toevallig wat over gehoord? Arial silk lijkt me trouwens ook heel leuk.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 23:10

Ik ga het écht niet doenx)
Doe al drie sporten + het hardlopen en de workouts!