Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:mingming schreef:Ik heb ooit voor buikspieren sit ups geprobeerd, maar ik deed denk ik iets fout. Ik kreeg ontzettende last van mijn rug (echt pijn, geen spierpijn) iemand anders daar ook last van?
Helene dat klopt, je doet niks verkeerds!
Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar lieve mensen doe aub geen sit ups! Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht voor je rug. Door deze oefening komt er zoveel druk op je wervels te staan namelijk en dat kan nare blessures veroorzaken!
Ik wil mij in april ook melden btwDAB begin ik weer met sporten! Heb zware doelen die ik wil bereiken
_Micha_ schreef:Tessa ik ben ook echt totaal ongetraind hoor![]()
Maar ik weet niet, misschien ben ik ook wel te ongeduldig hoor haha.
Hmmm ik wil wel mee doen met een foto verslag, maar ik zie het niet zo zitten om mezelf half naakt op internet te zetten![]()
Thanks daar zal ik eens naar kijken!
Gina misschien echt een stomme vraag hoor, maar door het trainen (en niet willen afvallen) veranderd er dan ook iets aan je taille en onderbuik? Jullie merken al, ik ben een totale noob
Iolanthe schreef:By the way, kennen jullie blogilates:)
_Micha_ schreef:Ik heb er ook niet zo'n moeite mee dat ik het niet erg vind dat mensen het in het topic zien, maar meer de rest van de wereld waarvan ik niet weet wie het ziet![]()
Ik wil ook echt super graag polsfitness gaan doen, als ik straks terug ben uit Milaan over een maand dan wil ik het echt gaan doen.
AlwaysH schreef:[naam] schreef:[q
Helene dat klopt, je doet niks verkeerds!
Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar lieve mensen doe aub geen sit ups! Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht voor je rug. Door deze oefening komt er zoveel druk op je wervels te staan namelijk en dat kan nare blessures veroorzaken!
Ik wil mij in april ook melden btwDAB begin ik weer met sporten! Heb zware doelen die ik wil bereiken
Wat je klopt is helemaal waar, daarom doe je situps alleen met je bovenrug en hou je jezelf aan de afspraak ook rug te trainen!
_Micha_ schreef:Ik zit nu een goede work out te zoeken, maar ik weet dus niet wat handig is. Gaat jullie voorkeur uit naar meerdere losse filmpjes of juist een totale work out?
Zit nu naar deze te kijken https://www.youtube.com/watch?v=uFDPWKYx0KE
en ook bij blogilates maar 10 minuten lijkt me dan ook wel weer erg kort?
Ik heb al eens een proef cursus gedaan Gina, vond ik ook super leuk. Alleen waren we toen met 10 meiden en maar 2 palen dus dat was een beetje jammer.