De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:52

Joaltijd schreef:
ArankaM schreef:
Vannacht gedroomd dat er enorme vissen en orka's bij ons in de Ijssel zwommen en onze hond steeds aan de kant ging staan. En ik doodsbang was dat ze gepakt werd door een orka. En toen ging mijn hond in het water en veranderde in een orka.

Orka als huisdier :=

Hier gisternacht gedroomd dat ik op een iets andere manier van werk naar huis ging..
Polsstok (van fierljeppen) in mijn hand, aanloopje, polsstok op de grond, springen en klimmen, afspringen en weer een aanloop :D

Ja, toch wel zin om snachts te slapen. Dromen zijn bij mij vaak wel leuk :D

Ja ik dacht ook, hoe verzin ik het. Bedenk ik mij dat ik altijd zwom met mijn opblaasbare orka :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:55

Een tijd geleden droomde ik dat ik met mijn beste vriendin op concours was. Ik had haar paard in de trailer en mijn hond Rex was ook mee.
Ik moest als eerste de ring in om een dressuurproef te laten zien op haar paard mét mijn hond ernaast. Ik moest dus het paard oefeningen laten doen maar ook mijn hond tegelijkertijd.

Ik was dus druk met verruimen en volts etc. De jury was onder de indruk maar de jury was de vriend van mijn vriendin en hij moest doen alsof hij me niet kende. Hij gaf allemaal 10 en maar 1 keer een 9 want anders viel het op :')

Als commentaar riep hij om dat ik Rex meer moest laten verruimen en hij daarom maar een 9 gaf :')

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:11

Ik weet nog zo goed, dat ik toen ik klein was (echt nog heel jong) één droom had die me echt zo bang heeft gemaakt, bereid je maar voor op de grootste onzin :') ..

Ik stond voor mijn eigen huis (in het donker) maar de voortuin was heel anders, er stonden twee auto's heel gek schuin geparkeerd en er liep 2 mensen. Opeens ( :') ) was ik binnen en stond mijn vader bij de voordeur met de mensen te praten. Het was allemaal heel geheimzinnig en eng. Opeens riep mijn moeder dat we (ik en mijn beide broertjes) in de aanbouw moesten vluchten. Dus wij keihard rennen dat hele huis door (was echt twee meter ofzo :P ). Mijn vader en die mensen (ze hoorden dus blijkbaar bij elkaar, de slechteriken) renden naar ons toe, dus we renden met een noodgang de tuin in. Mijn broer rent keihard voor me uit en mijn broertje is verdwenen ofzo. Mijn moeder haar linkerbeen wordt HEEEEEEELLL lang ( :') :') :') ) en ze stapt zo met één been over de schutting. Ik was dus helemaal alleen, terwijl mijn vader en twee mensen naar me toe renden en m'n moeder was zo raar geworden.
Ik was zó onwijs getraumatiseerd, dat ik een week lang m'n moeder niet uit het oog wilde verliezen.
Maar nu; dit slaat gewoon nergens op :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:18

Ik droom heel vaak heel heftig. Zo droomde ik laatst dat ik sliep en ik vond dat mn vriend een beetje raar deed. Hij liep naar de gang en keek stokstijf naar de spiegel staren toen ik wat zei was hij weer normaal en kwam hij mee naar bed. De volgende dag kwamen mn ouders en die zeiden dat we moesten want het huis was bezeten en er stonden gekke tekens op onze muren gekrast. De nacht werd mn vriend weer wakker en liep uit bed en van de trap, ik rende naar hem toe en zag een tekst gekrast in zijn rug. Ik kan me alleen niet herinneren wat er stond...

Zou een goeie horrorfilm kunnen zijn

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 02:11

Unique6 schreef:
Ik weet nog zo goed, dat ik toen ik klein was (echt nog heel jong) één droom had die me echt zo bang heeft gemaakt, bereid je maar voor op de grootste onzin :') ..

Ik stond voor mijn eigen huis (in het donker) maar de voortuin was heel anders, er stonden twee auto's heel gek schuin geparkeerd en er liep 2 mensen. Opeens ( :') ) was ik binnen en stond mijn vader bij de voordeur met de mensen te praten. Het was allemaal heel geheimzinnig en eng. Opeens riep mijn moeder dat we (ik en mijn beide broertjes) in de aanbouw moesten vluchten. Dus wij keihard rennen dat hele huis door (was echt twee meter ofzo :P ). Mijn vader en die mensen (ze hoorden dus blijkbaar bij elkaar, de slechteriken) renden naar ons toe, dus we renden met een noodgang de tuin in. Mijn broer rent keihard voor me uit en mijn broertje is verdwenen ofzo. Mijn moeder haar linkerbeen wordt HEEEEEEELLL lang ( :') :') :') ) en ze stapt zo met één been over de schutting. Ik was dus helemaal alleen, terwijl mijn vader en twee mensen naar me toe renden en m'n moeder was zo raar geworden.
Ik was zó onwijs getraumatiseerd, dat ik een week lang m'n moeder niet uit het oog wilde verliezen.

Ook al zo'n gekke droom over je moeder :+
Mijn moeder at vroeger vaak broodjes met kipkerrie salade. Daardoor droomde ik dat ze een kipkerrie monster was :+ opeens was ze weer normaal en kwam ze me ophalen op het schoolplein (basisschool nog) en had ze een vlek op haar shirt van de kipkerrie salade, toen ik hem aanwees veranderde ze weer in dat monster en schrok ik wakker.

Heb de hele week nog mijn moeder in de gaten gehouden en bang voor haar geweest :') :')

Hebben jullie ook wel eens dat je droomt over iemand, en daarna heel anders over die persoon denkt? (Iemand die je niet mag vind je opeens aardig, of een goeie vriendin heeft iets slechts gedaan in je droom en daardoor heb je een boos gevoel bij diegene)

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 08:25

xZiva_ schreef:
Unique6 schreef:

Ook al zo'n gekke droom over je moeder :+
Mijn moeder at vroeger vaak broodjes met kipkerrie salade. Daardoor droomde ik dat ze een kipkerrie monster was :+ opeens was ze weer normaal en kwam ze me ophalen op het schoolplein (basisschool nog) en had ze een vlek op haar shirt van de kipkerrie salade, toen ik hem aanwees veranderde ze weer in dat monster en schrok ik wakker.

Heb de hele week nog mijn moeder in de gaten gehouden en bang voor haar geweest :') :')

Hebben jullie ook wel eens dat je droomt over iemand, en daarna heel anders over die persoon denkt? (Iemand die je niet mag vind je opeens aardig, of een goeie vriendin heeft iets slechts gedaan in je droom en daardoor heb je een boos gevoel bij diegene)

Ohja heel herkenbaar. Ik droom wel eens dat ik me aangetrokken voel tot mensen waar ik in het normale leven echt niets mee heb.

Jespri

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 08:30

Leuk topic! Ik zal even terug lezen naar alle dromen.
Ik ben zelf ook een behoorlijke dromer. Droom bijna elke dag nacht wel, kan alleen nu even niks bijzonders bedenken. :')

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:20

Vannacht wel iets geks gedroomd. :+
Ging een buitenritje maken; pony was zo groot als een welsh (benen in de nek :')), had de ranke bouw van mijn favoriete manegepony toen ik nog op de manege reed, en de kleur van mijn huidige vpaard (wit). Dat was al apart genoeg. :+
Onderweg kwam ik wel honderden ruiters tegen..
We moesten langs een soort zeil, maar mijn pony was er extreem bang voor (zowel vpaard als favo pony zijn heel braaf buiten) en toen heb ik eerst een halfuur met dat zeil staan wapperen totdat ie eraan gewend was.. >;)
De buitenrit eindige bij circuit Zandvoort (?), waar Max Verstappen zijn winnende race van gisteren reed. :D
Tot slot wou ik nog het strand op, maar om het hele strand zat een hek van ong 50 cm hoog en ik dacht dat ik daar niet overheen zou komen... toen werd ik wakker. :')

Van de afgelopen tijd os dit wel echt een van de gekste dromen die ik heb gehad, en het leek allemaal zo echt _O-

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:31

Ik droom heel vaak dat ik ontvoerd word / ben.
Als ik dan "in mijn droom" zijnde wakker ben geworden dan is alles donker (dúúh het is nacht :') ) en voel ik me altijd zwaar verwaarloosd.
Meestal begin ik dan te zoeken naar het lichtknopje maar dat kan ik dus nooit vinden...
Zodoende heb ik mijn ouders al heel wat nachten wakker geroepen omdat ik zo bang was dat ik ontvoerd was of dood was. :o

Heb ook heel vaak dat ik opeens met kussen en al aan de andere kant van het bed lig met mijn hoofd.
Dan ben ik dus 100% omgedraaid en meestal heb ik dat als ik gekke dromen heb.
Ook al meerdere keren gehad dat ik wakker werd op de grond helemaal aan de andere kant van het lichtknopje. Mijn hersens hebben echt gare kronkels :')

De ergste droom die ik ooit had was echt al jaren en jaren geleden.
Ik was naar de wc gegaan en alles was al donker behalve in de wc.
Dus ik was klaar, wilde opstaan maar toen hoorde ik iemand zeggen; "Als je opstaat gaat je jongste zusje dood".
Ik was zo bang dat ik geen geluid durfde te maken, na een aantal uur toch naar beneden gerend en toen keihard in tranen uitgebarsten dat m'n zusje welleens dood zou kunnen zijn door mij.
Toen heeft m'n moeder me meegenomen naar haar kamer waar ze rustig lach te slapen.
Was zo bang ! Die droom vergeet ik nooit meer *D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:15

Ik ben ook een enorme dromer… Laatste bizarre dat ik heb gedroomd was dat er een sneeuwlawine in des stad was gekomen en een soort van ijstijd aangebroken. Ik zat met een heleboel kennissen en familie in een groot huis tussen de bergen sneeuw met niemand rondom ons. Alles was weg, alleen maar sneeuw en die villa. Ondertussen schreef ik een boek en hield ik bij wat er allemaal gebeurde. Want s'nachts kwamen er beesten die ons probeerde te vermoorden. Tot we besloten weg te trekken. Toen kwamen we in een dorp waar niemand iets tegen ons zei, ik ging daar binnen in een snoepwinkel en toen liep het in een andere droom uit :P

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 04:23

Dit is weer zo'n nacht dat ik niet meer kan slapen door een rare maar nare droom!

Ik droomde dat ik met een paar meiden van bokt die ik nog nooit had ontmoet en 3 vriendinnen voor de laatste keer in mijn huis wat ging eten, want daarna zou de verhuurder erin gaan wonen.
Onderweg lopend naar huis komen we een hele groep jongens tegen die de hele straat ertegenover in de fik zet met bommen etc.

Bij het huis aangekomen willen we de fietsen in de schuur zetten en op dat moment stopt er een auto met een meneer er in. Iedereen is op dat moment ( hoe verrassend? :') ) weg en meneer stapt uit en heeft een pistool in zijn hand. Dus ik schreeuwen en opeens waren alleen de 3 vriendinnen er nog. De meneer moest en zou mij dood hebben en wilde me ophangen in de schuur. Maar omdat iemand hem liet struikelen kon ik dat touw weghalen en hebben we hem opgesloten.
Daarna hebben we 112 gebeld, maar die wilde niet komen want die man hoorde bij de politie volgens hun.

|(

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 10:11

Ik moest vandaag een uur eerder m'n bed uit dan normaal en ik droomde dat ik me 3 uur had verslapen. Tsja :')

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:18

niet een droom maar ergens toch ook wel: zo gestrest en bang zijn dat je je verslaapt, dat je om half twee 's nachts denkt dat je je hebt verslapen, je bed uitspringt, nog net aangekleed midden over de weg naar de bushalte rent om de bus nog te halen en onderweg tot de conclusie komt dat het nog helemaal niet zo laat is. Vervolgens op je mobiel zien dat het half 2 's nacht is.
en dat niet 1 keer, maar meerdere keren per nacht zo wakker worden, hoewel die midden op de weg rennen een enkele keer of 2 is gebeurd. Meestal werd ik al 'wakker' voor ik de deur uit ging.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:23

Die droom is inderdaad heel herkenbaar!! :j
Ik heb heel vaak de droom dat ik zwanger ben/een kind heb. Mijn ergste nachtmerrie, op het moment. Wat vrij sneu is, maar het is een van mijn grootste angsten! :o :')
Maar ben al twee keer letterlijk jankend wakker geworden, dus dat is fijn.
Maar heb ook hele rare, leuke dromen, dat ik in een zombie-apocalyps zit, en vrij gangster ben, met stoere vrienden, maar het slaat vaak nergens op. De vreemdste uitkomst was dat de Avatar alles kwam oplossen. Dat verpeste het nogal! :')

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:37

geweldig topic! eentje om te volgen... zal er dan ook maar eentje (2) delen:

Paniek! mijn broer is verdwenen in het afvoerputje in de tuin! (10x10 cm) Spoorloos! volgens mij heb ik hem na een lange zoektocht aan de andere kant van het dorp gevonden met behulp van familie en vrienden en ben hem met een (verschrikkelijk slechte) fiets op gaan halen. Ik ben er nog steeds niet achter hoe hij in godsnaam in dat afvoerputje heeft kunnen verdwijnen... _O- _O-
Ik word wakker, herinner me deze droom en er ontzettend hard om gelachen...

No.2:
Nooit erger meegemaakt. Ik droomde dat er letterlijk niets meer was; zelfs geen licht. Ik voelde om mij heen en er was niets meer, behalve de grond onder mijn voeten !héél angstwekkend was dat...
Vervolgens werd ik wakker; wat ik mij ook enigszins realiseerde, en er was nog steeds NIETS om mij heen! ik zoeken, voelen, (in het donker) en ineens mijn bed gevonden....... Ik stond dus midden in de slaapkamer en er was op dat moment dus ook niets. Nog nooit zó blij geweest om mijn bed te vinden....

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:46

odD_Fotos schreef:
geweldig topic! eentje om te volgen... zal er dan ook maar eentje (2) delen:

Paniek! mijn broer is verdwenen in het afvoerputje in de tuin! (10x10 cm) Spoorloos! volgens mij heb ik hem na een lange zoektocht aan de andere kant van het dorp gevonden met behulp van familie en vrienden en ben hem met een (verschrikkelijk slechte) fiets op gaan halen. Ik ben er nog steeds niet achter hoe hij in godsnaam in dat afvoerputje heeft kunnen verdwijnen... _O- _O-
Ik word wakker, herinner me deze droom en er ontzettend hard om gelachen...

No.2:
Nooit erger meegemaakt. Ik droomde dat er letterlijk niets meer was; zelfs geen licht. Ik voelde om mij heen en er was niets meer, behalve de grond onder mijn voeten !héél angstwekkend was dat...
Vervolgens werd ik wakker; wat ik mij ook enigszins realiseerde, en er was nog steeds NIETS om mij heen! ik zoeken, voelen, (in het donker) en ineens mijn bed gevonden....... Ik stond dus midden in de slaapkamer en er was op dat moment dus ook niets. Nog nooit zó blij geweest om mijn bed te vinden....

wat een rare droom die eerste! maar goed dat je hem weer had gevonden ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:41

Ik droomde vannacht dat al mijn haar uitviel |( Echt ik kon wel janken toen ik wakker werd, zo verschrikkelijk lijkt me dat :=

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 07:21

Ik heb wel eens gedroomd dat al mijn tanden eruit vielen :') Daar werd ik wakker van en meteen gecheckt of alle tanden nog op zijn plek zaten haha

Vannacht droomde ik over de boot naar Texel en dat het ging stormen, de boot ging alle kanten op en schrok duizelig wakker. Niet echt prettig :\

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 07:46

Ik had laatst ook een bizarre droom. Ik ging met stage mee met het schoolreisje en de nacht ervoor droomde ik dat er een buschauffeur was die op het laatste moment toch niet mee kon. Maar die had wel zijn bus gebracht want dan kon iemand daar mee rijden. Omdat ik ook met een trailer reed, kon ik dat wel doen. Waarop ik zei, nee dat kan ik niet. Ik kan geen bus rijden. Na een tijdje ben ik toch die bus gaan rijden. Toen kwam ik ergens een bocht niet om en kwam d'r een andere buschauffeur zeggen en dat is toch niet zo moeilijk dat doe je gewoon zus en zo.... Toen ben ik huilend in een hoekje gaan zitten. En ik wilde echt niet meer. Uiteindelijk hebben ze mij dan toch overtuigd en heb ik die bus verder goed naar de bestemming gereden. Vervolgens moest ik naderhand bij mijn mentor komen waarom ik dacht dat ik het niet kon want het ging toch prima. Terwijl ik aan het vertellen was kwam ineens het hele personeel van die school erbij zitten en doen. Toen werd ik wakker.
Het gekke is, dat ik deze droom nog twee keer heb gehad terwijl het schoolreisje alleen geweest was.

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:15

Deze is al van een paar maanden geleden.
Ik moest naar een dresuurwedstrijd bij ons op het dorp, maar ik kwam erachter dat ik me verslapen had. Over een kwartier moest ik namelijk al de ring in en ik lag nog in m'n bed.
Vervolgens werd er een heel stuk geskipt en was ik opeens op het wedstrijdterrein. Ik was aan het kijken naar degene die voor mij startte. Toen kwam ik erachter dat je een boek moest meenemen en na je proefje een boekpresentatie moest houden voor de jury met je paard. Ik dus helemaal stressen omdat ik én te laat was én geen boek had gelezen. Ik wilde last minute nog aan een boek komen, maar ik wist niet welke. Ik weet wel dat ik de hele tijd tegen mijn moeder zei: Ja, maar dan doe ik toch gewoon Harry Potter of zal ik dat niet doen?
En toen was het klaar. :+

Het rare is nog dat ik de dag erna me daadwerkelijk moest haasten voor het clubkampioenschap. :')

En een droom die ik ook niet vergeet is dat ik met mensen van school in een amerikaanse schoolbus zat en van een grote klif in het water reden en dat we vervolgens zinkten. Toen werd ik gelukkig wakker!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:19

Ik droom heel af en toe dingen die echt gebeuren.. En dan als het in het echt gebeurd: dit heb ik toch al meegemaakt? :?

Maar in de tussentijd wel gewend. :')

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:20

mijn ma heeft een keer gedroomt dat we vanaf haar raam de beren aan het voeren waren ( 8)7 _O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:21

Piekosjj schreef:
Ik moest vandaag een uur eerder m'n bed uit dan normaal en ik droomde dat ik me 3 uur had verslapen. Tsja :')

Dat droom ik ook vaak als ik iets belangrijks heb :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:22

Ik ga over 2 weken voor het eerst vliegen.. En sinds ik de tickets geboekt heb, heb ik nogal wat dromen over vliegen.

Zo stegen we op, maar dat ging niet helemaal goed. Steeds een beetje cirkels vliegen, maar hoger kwamen we niet echt. Dus parkeerde de piloot hem maar 'even' onder een viaduct, totdat het ergste weer voorbij was...

lievenamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:45

Ik had laatst een droom, ik was bij mijn zus mee op haar werk (ze werkt op een draver stal) en er stond een heel goed en mooi wedstrijd paard die iemand had achter gelaten :? En de baas van mijn zus vroeg heel kort wil je m hebben? Ik heb ook geen plaats voor hem, waarop ik antwoord nou alleen als ik er op kan rijden :+ dus toen ben ik zonder zadel en met een halster op een wedstrijd draver gesprongen en heb ik een rondje over de baan gedraafd :') en toen stapte ik af en toen nam ik het paard maar mee na huis toe. Ik vond het zo raar want ik weet nog precies hoe het paard eruit zag; een grote vos met lange manen en een bles. Terwijl ik normaal meer van de barrokke paarden ben, maar dit paard was echt prachtig <3 het was een echte pennydroom haha.