Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Inmiddels weten we beter en kogen we van geluk spreken dat mijn moeder nog leeft. Mijn zus is dit jaar afgestudeerd als dokter, en alle symptomen wijzen op een virale hersenvliesontstekint. Mijn moeder had opgenomen moeten worden in het ziekenhuis.
Evi84 schreef:Resistance schreef:Inmiddels weten we beter en kogen we van geluk spreken dat mijn moeder nog leeft. Mijn zus is dit jaar afgestudeerd als dokter, en alle symptomen wijzen op een virale hersenvliesontstekint. Mijn moeder had opgenomen moeten worden in het ziekenhuis.
Waarom heeft ze dan vorig jaar niet bij de HA een ruggeprik, MRI scan, bloedonderzoek en doorverwijzing geeist? Ze was toen niet afgestudeerd, maar qua judgement moet ze - als ze dat een jaar na de feiten kan - toen ook gezien hebben lijkt mij...
Een hersenvliesontsteking bij een volwassene is helemaal niet zo typisch als de symptomen die men bij kinderen beschrijven, zelfs kernig of brudzinski hoeft niet steeds aanwezig te zijn. De symptomen kaderen bij heel veel virale syndromen