Met jouw sterkte heb je bij ons (pearle) al glazen voor 30 euro per glas en de monturen zijn nu met 50% korting! (eventueel zelfs 10 euro per glas!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:Voor jou sterkte zijn glazen niet zo duur. Dun zijn ze met die sterkte sowieso, enige wat je meer betaald is ontspiegelen. Ik kan je zeggen, je merkt pas wat je mist als je het ziet. 0.75 is best een afwijking in het verkeerafrijden gaat je er niet mee lukken.
laraxXxemma schreef:Ik vraag me eigenlijk af of er niet een regel is die zegt vanaf zoveel afwijking is een bril in het verkeer verplicht.
Zoals TS zelf aangeeft heeft ze er geen last van in het verkeer, maar ik ben er vrij zeker van dat zodra ze de bril heeft en hem daarna in het verkeer afzet ze van die mening verandert (merk het zelf al met mijn -0,5). Je kan er prima mee rijden, tot je weet wat voor verschil die bril maakt.
janderegelaa schreef:Danique schreef:Ik heb volgens de opticien +0,5 en ga dus ook maar kijken voor een bril, omdat ik knettergek word van de hoofdpijn die ik er van krijg. Ik zie daarbij ook geen diepte en dat proberen mijn ogen continue te corrigeren.
Dat is een leesbril.
tengeltje11 schreef:zeker doen.
zoals hierboven al vaker aangegeven,je hebt maar 1 paar ogen.
een bril kan ik sommige gevallen er ook voor zorgen dat je niet nog minder gaat zien.
qua kostprijs.
duur hoeft een bril echt niet te zijn.
zelf bril ik niet,maar mijn man wel.
en sinds een 2-tal jaar kopen wij geregeld een nieuwe bril voor hem...online.
eerst hadden we brillen24 ontdekt,daar 2x besteld,helemaal tevreden mee,en nu ook Polette.nl ontdekt.
daar heb je al een bril,incl glazen(ontspiegeld en kraswerend op sterkte),voor 6.99 euro,alles incl.
ook daar al besteld,en helemaal tevreden mee(man heeft om buiten te werken zo eentje gekocht van 6.99 euro,is prima en doet het prima ook,niets mis mee!)
tengeltje11 schreef:je moet eigenlijk alle gegevens van de opticien of oogarts doorgeven via de site.
in belgie bv kan je bij een oogarts of bv een pearl,je ogen laten meten.