Anjali, dat kan inderdaad maar zoals ik al gepost heb is er uit het bloed niets gekomen, en hebben ze op schildklier getest. Ik wacht vrijdag nog weer even af. Kijken wat de HA nu wil gaan doen.
De huisarts vermoedt toch dat het door melatonine komt, want ze heeft niks kunnen vinden. Ik heb nu andere slaapmedicatie gekregen omdat ik dat toch wel nodig heb, anders slaap ik gewoon niet voor 1 uur 's nachts en de wekker gaat gewoon weer om 7 uur. Dat is elke dag nogal slopend..
Sinds de nieuwe slaapmedicijnen niet meer liggen zweten 's nachts. Maar de medicatie doet ook nog niet altijd zijn werk, vaak lig ik nog lang wakker. Morgen terug naar de HA om te kijken voor evt een andere oplossing. Ook als ik 3 nachten achter elkaar weinig geslapen heb lig ik de volgende avond gewoon weer wakker.
Ik heb nu om te proberen andere medicijnen gehad. Verder de tip om op tijd geen tv/computer/telefoon meer te gebruiken, en een boek te gaan lezen. Maar ik heb dat allemaal al vaak genoeg geprobeerd, aangezien ik al zolang met slaapproblemen kamp (vanaf kleins af aan al). Als dat niet helpt en de medicijnen ook niet dan wist de huisarts ook niet meer wat voor oplossing ze nog kon bieden. Ben er zo langzaamaan behoorlijk radeloos van aan het worden..