Welke oefening voor de schuine buikspieren, doen jullie er dan bij.?
laughterline
Geplaatst: 03-02-16 23:53
LauraM schreef:
Ik wil ook weer zoiets gaan doen. Maar ik ben bang dat je bij dag 30 echt een uur bezig bent en die tijd heb ik niet.
Gewoon beginnen als je zoiets wil Max was 20-25 minuutjes dacht ik dus valt allemaal wel mee haha.
LauraM
Geplaatst: 04-02-16 00:10
DoubleVv schreef:
Welke oefening voor de schuine buikspieren, doen jullie er dan bij.?
Heel touches, bicycle crunches en sitting twist gebruik ik nog extra. Uit een ander schemaooit geleerd Dag 1 zit erop! Planken vind ik echt het lastigst. Ook maar meteen met de squat challange uit de groene app begonnen
ilseilse2305
Geplaatst: 04-02-16 08:11
Vandaag vrij (al moet ik nog wel trainen)
Denk dat ik ook maar even ga kijken jn die app voor andere challenges
Dag 1 gedaan. En in tegenstelling tot jullie allemaal, vond ik t nu al lastig Maarja, ik doe in mijn dagelijks leven dan ook niet veel anders dan op de bank hangen
Seltje
Geplaatst: 04-02-16 12:29
Vandaag (dag 4)vrij volgens de ad Body app, maar de Butt app doet gelukkig wel verder vandaag, daar is morgen dagje vrij. Want zo helemaal niks doen lijkt me geen succes...
Ik heb vanochtend before foto's gemaakt, ben nu nog gemotiveerder om een strakkere buik te krijgen. Wat ziet het er vreselijk uit, vooral vanaf de zijkant
Is maar goed dat ik vandaag rustdag heb, voel me niet helemaal toppie en moet vanavond nog trainen..
Ik heb gister dag 1,2 en 3 gedaan van de abb challange en dag 1 en 2 van de butt challange. Ik wilde VOOR foto's plaatsen maar blijkbaar ben ik niet zo handig met bokt..