Goed dat je nu hebt besloten om naar de HA te gaan en gezonder te gaan eten. Is het mogelijk om een andere arts te vinden, die met een andere blik op jouw situatie kijkt? Dit lijkt me geen prettig persoon voor jouw situatie nu.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariett schreef:Wauw TS, respect voor jou zeg! Je reageert heel volwassen en rustig op deze, soms heel harde en pijnlijke, berichten! Chapeau
Goed dat je nu hebt besloten om naar de HA te gaan en gezonder te gaan eten. Is het mogelijk om een andere arts te vinden, die met een andere blik op jouw situatie kijkt? Dit lijkt me geen prettig persoon voor jouw situatie nu.
callum schreef:Valentijn5 schreef:Te laat. Ik heb het al besteld. Het is een proefpakketje dus ik kan het ook weggooien.
Gewoon proberen. Ik gebruik 2 Shakes en als ik me goed voel eet ik normaal ontbijt.
Tenshi schreef:Jeetje. Nog een derde tip maar, naast je artsen en een diëtist bezoeken. Neem géén advies aan van vreemden op het internet! Jouw problematiek heeft bepaalde oorzaken waar goed naar gekeken moet worden, dan is een willekeurig geroepen shake (of andere zelfhulp ideeën) m.i. niet het beste middel om naar te grijpen.
Hier weet men maar een fractie van wat er met jou aan de hand is, ik heb nog geen dokters in de zaal gezien. Al zouden die er zijn, dan is het nog lastig advies geven... Vertrouw op de professionals om je heen TS.
callum schreef:Nogmaals er staat nergens dat ik haar aanraad om dit als permanent te doen maar wel dat als je periodes hebt dat je niks verdraagt dat je dan hiermee iig je voedingsstoffen binnenkrijgt. Dat ts verder uit moet zoeken waarom ze weinig verdraagt is absoluut waar. Ik heb deze Shakes wel op aanraden van de mld. En het scheelt echt
kohtje schreef:dynara schreef:Sorry heb niet alles doorgelezen maar.... Ik ben ook bezig om af te vallen maar dit lijkt me erg ongezond... ik ben in 2 weken tijd bijna 8 kilo kwijt (en dit met een heel slechte vertering ivm slechte darme ) met alleen koolhydraatarm te eten en tot een bepaald aantal calorieen voor af te vallen... plus makkelijker vol te houden veel gezonder voor je lichaam en minder kans op een terug val.
Net zo ongezond, 8 kilo in 2 weken afvallen.
IMANDRA schreef:@Valentijn: Even iets duidelijk krijgen hoor. Heeft jou arts gezegd dat je aan de beschuit moest? Of zei hij dat je licht moest eten omdat je moet voorbereiden op die endoscopie?
En wat is je precieze gewicht + lengte? (je mag ze ook pb'en als je dat fijn vindt)
Valentijn5 schreef:IMANDRA schreef:@Valentijn: Even iets duidelijk krijgen hoor. Heeft jou arts gezegd dat je aan de beschuit moest? Of zei hij dat je licht moest eten omdat je moet voorbereiden op die endoscopie?
En wat is je precieze gewicht + lengte? (je mag ze ook pb'en als je dat fijn vindt)
Ja dat heeft die gezegd omdat ik dan een roesje krijg en ik dat alleen maar mocht eten.