Ayasha schreef:ElineS; jij haalt wel alle negatieve punten en geen van de positieve; Cafeïne werkt ook pijnstillend bij drukkende hoofdpijnen, met mate is het echt niet extreem slecht. Wil ik nog wel dieper op in gaan eventueel. Het heeft ook voordelen. Koffie haalt de scherpe randjes er voor mij af waardoor ik mijn dagen beter doorkom (geen cafeïne verslaving maar schroeven in mijn schedel die volgens de dokter op een zenuwknoop drukken) liever een kop koffie of twee dan dafalgan/zaldiar. Bovendien us koffie het enige wat de smaak van medrol redelijk goed neutraliseerd om onduidelijke reden. Koffie leren drinken vind ik onzin, een ander heeft je niks te verplichten of je 'ongezellig' te vinden voor geen koffie (of wijn) te drinken, het is niet meer if minder 'aangeleerd' dan alle andere smaken. Zoals ik ook al las dus TS blijf aub bij jezelf en laat je niks op dringen. Je gaat ook geen wiet roken omdat het anders ongezellig is, waarom wel koffie leren drinken als je het vies vindt?
Maar dat koffie verschrikkelijk slecht is. Is ook flauwekul, als je het met de liters drinkt ja dan wel maar dan is water zelfs gevaarlijk.
Ik ken de positieve kanten niet nee. Daar mag je, als je wilt, best verder op ingaan via pb, of in dit topic, want meer ervan weten is nooit verkeerd.
Maar ik ben het verder wel met je eens met koffie leren drinken, dat is eigenlijk mijn grootste struikelblok, dat TS het zich niet moet laten opdringen. Niet zozeer dat het slecht voor je is. Al is het wel goed voor je. Je vind het vies, dus dan drink je het niet