Ach meid, jammer dat je nog zoveel pijn hebt en misselijk bent. Goed om te lezen dat je je daar wel op je gemak voelt!
Eloya
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-16 01:40
Lig vanaf 20:45 in bed en dit is 6e,keer wakker. Net weer wat tegen de misselijkheid gehad. Paniekaanval net, kreeg zo het gevoel te moeten braken. Heb gevoel koorts te hebben maar Temp is normaal. Pijn wordt wel wat minder zolang ik maar stil in die ene positie lig
Slapen gaat met fases.. Zo maar weer even proberen paar uurtjes/minuten
Het is ook altijd warm in een ziekenhuis, hoor! En als je dan niet gewend bent aan een warme slaapkamer...doe je je deken er toch af? Onder alleen het laken voel je je misschien wat frisser
Heb je wel wat kunnen eten vandaag?
Punz
Geplaatst: 23-01-16 01:45
Oh, rot voor je dat je je nog zo misselijk voelt. Hopen dat de pijnstilling snel minder kan. Dat gaat enorm schelen qua misselijkheid ! Hoop dat je straks toch nog even wat kunt slapen!
Anoniem
Geplaatst: 23-01-16 01:53
Wat vervelend dat je nog als een dweil voelt , dag na galblaas eruit waggelde ik vrolijk rond en na een week stond ik weer te werken
Ik heb het juist heel koud , lig al met 2 dekens en nog te rillen soms. Wel wat kunnen eten. Maar echt minimaal. Ja hoop ook dat pijnstillers snel weer omlaag kunnen, nu is dat nog niet te doen
vaak ben je ook misselijk van de gassen die ze gebruiken om je buik op te zetten tijdens de operatie. het zal nog niet gaan misschien, maar wat helpt daartegen is lopen, lopen en lopen. dan gaan de gassen eruit!
Er moest net iemand anders op de kamer vreselijk spugen. Nu zelf dikke paniekaanval want ik kan hier niet tegen Huilen staat me even nader dan het lachen
Balen zeg dat het niet lekker gaat. Gewoon rustig houden.
ElineS
Geplaatst: 23-01-16 07:27
Kom op, je kan het! Ik weet dat je je zo rot voelt, maar het gaat over. Je hebt straks het ergste gehad. Het komt goed. Nog even volhouden. Probeer niet in paniek te raken, daar voel je je niet beter door. Ik weet niet of je uit bed kan, anders in rolstoel. Als dat kan, als iemand anders gaat braken, even de kamer uitgaan. Dan hoef je het niet aan te horen. Of anders op het moment dat je denkt in paniek te raken, iemand opbellen die je er doorheen kan praten. Dan ben je niet alleen. Toen ik snachts paniekaanvallen belde ik mijn vader. Die hielp me met kalmeren. Ik had aan hem gevraagd of ik hem snachts ook mocht bellen als ik in paniek was. Dat mocht, dus ik wist dat ik altijd iemand had om mee te praten. Dat hielp al ontzettend. Op den duur kreeg ik lorazepam pilletjes voor de nacht om te kalmeren. Werkte ook goed. Werd niet high of verdoofd, maar voelde me gewoon wat rustiger. Misschien aankaarten bij de zaalarts, of ze iets hebben om je te helpen bij die paniek.
Heb vannacht met jeugdvriendin gechat. Bedankt voor jullie reacties allemaal. Had het even lastig
Arts komt zo hier heen. Ben nogsteeds heel duizelig en misselijk. Dus even kijken wat die ervan vind. Pijn is minder zolang ik maar in die ene positie lig
Hopelijk vandaag naar huis maar wel medicatie tegen misselijkheid mee...
Helaas :-( Ze willen me nog 1 nacht houden. Gaan vandaag nieuwe medicijnen proberen tegen misselijkheid en duizelig en als die werken mag ik morgen naar huis.
Majabeestje
Geplaatst: 23-01-16 14:46
Denk dat je ook nog wel even beter af bent in het ziekenhuis. Alleen al nu opstaan en de reis naar huis is een hel als je zo beroerd bent. Eerst maar goede medicijnen krijgen en dan morgen lekker naar huis. Sterkte hoor, weet hoe rot het is
Ja heb vannacht goed geslapen en werd minder misselijk wakker. Duizeligheid is er nog wel. Krijg voor 3 dagen wat tegen de misselijkheid mee naar huis. Om 12 uur ongeveer mag ik weg